Somewhere only we know. To se mi líbí.
Pokud o tomto místě ví jen on a teď i já.
Polibek. Pak další a další.
Hluboce se mi zadíval do mých očí, když se od posledního polibku odtáhl.
,,Jen ty a já budeme o tomto místě veďte. Dobře?" Řekl, já pokývl na znak souhlasu.
V hlavě se mi nedělo už nic jiného. Vše se teď točilo okolo něj. Tak tohle je láska?
Na ničem mi už nezáleží víc.
Louis pov
,,Tak na jaké lodi a kam odjel!?" Zařval jsem snad přes celý sál.
,,Pane králi. Na žádné z vašich lodí neodjel. Chci říci, že to není možné." Řekl správce Pomoří.
,,Jak to jako myslíš? A co ty?" Ukázal jsem na vousatého chlapa. Právě on je zodpovědný za pořádek v paláci.
Výstrašeným pohledem na mě zamrkal a odvážil se k odpovědi.
,,Pane já myslel, že se chtěl jen projet. Přísahám nad vším co je mi drahé. Nemohl jsem to vědět."
,,Ale mohl jsi něco tušit! Navíc co vím vyplížil se můj muž v přestrojení. To ti nepřišlo podezřelé!?" Řval jsem a oni se báli.
Báli se toho co udělám.
Nesnášel jsem ho, ale přeci mi není jedno, to že odešel. Přeci mne urazil.
Few years ago
,,Zayne! Nech toho." Přikázal jsem.
,,Ale můj princi." Smál se.
,,Tak mě přeci polib." Trval jsem na svém.
,,Ale Princi. To nejde. Ještě nejsme svoji. Slibuji vám, že jakmile se vezmeme. Dám vám polibků, že je nespočítáte."
Now
Vždycky to tak, ale nebylo. On si na ty časy, očividně nepamatuje.
,,Mám toho dost. Je mi teď jedno kdo za to může jen ho najděte." Zoufalstvím jsem se skoro nemohl už ani postavit.
Vzpomínat mi nedělá dobře
Když jsem odcházel narazil jsem na pana Stylmana.
Ani jsem se na něj nepodíval, on se ovšem nenechá odbýt.
,,Králi." Poklonil se. ,,Dnes večer za mnou zase přijdete? Nebo snad já mám přijít za vámi?" Provokoval mě.
,,Dávej si pozor co říkáš." Zavrčel jsem. Na chodbě kromě nás nikdo nebyl. A kdyby byl asi bych ho nechal odvést do chládku ať se vzpamatuje.
Do okamžiku než se mi obmotal rukami kolem pasu. Přilepeným svým rozkrokem na můj zadek, nás Opřel o zeď.
,,A co když to co říkám myslím vážně?" Zašeptal mi do ucha.
,,Pak se sejdeme u mě." Řekl jsem s hlasem jako s knedlíkem v mém hrdle.
Zayn pov
,, Proč to vlastně chceš udělat?" Zeptal jsem se.
,,Proč chci udělat co?" Odpověděl otázkou Liam.
,,Proč se se mnou chceš pomilovat?"
,,Chci vědět jaké to je." Na chvíli se odmlčel.
,,Nevím jestli to bude dávat smysl, ale mě dívky nijak nevadí. Nebude mi vadit kdybych si jednu vzal. Myslím, že jsem do jedné dokonce byl i zamilovaný.
U nás však muži nepřiznají, že jsou... Však ty víš. Chci to z jedním zkusit. Chci se ujistit zda jsem jeden z..."Už zase se odmlčel. ,, Já vím." Řekl jsem.
Napsala pandiklk , děkuji moc
<333
ČTEŠ
𝑇ℎ𝑒 𝑂𝑛𝑒 𝐾𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 ˡᵃʳʳʸ•ᶻⁱᵃᵐ
FanfictionVšichni po něčem touží, někdo po lásce, po kvalitním životě a někdo po moci a kontrole. Tady, ale nezáleží po čem toužíš. Záleží jen na tom, co proto uděláš.