-5-

179 21 0
                                    

Louis view

Nemůžu uvěřit, že to vážně udělal.

,, Zavolejte mi ihned správce oblasti  Východního Pomoří! " zařval jsem, jak jsem šel chodbou plnou lidí.

Všichni teď někam spěchali a hlavně hledali Zayna.
,, Proč Pomoří?" zeptal se.

,, Protože to je jediná cesta odkud vyplouvají královské lodě a rovnou mi předvolejte i správce hlavního města! " přikázal jsem.

,, Pane králi, omluvte mě, ale to vy jste správcem hlavního města. "

,, Tak mi předvolejte někoho kdo by mohl zjistit kde je můj muž. Nějakého správce třeba z Ničemova. Je mi to jedno. "

Byl jsem velmi rozrušený. Všichni mě jen otravovali.

Nesnášel jsem svého muže, ale ne až tak moc jak si nejspíše on myslel.

Navíc ho potřebuji. Kdo má rozumět všem těm královským povinnostem.

Vůbec mě to nebaví. Jediný co chci je se obmotat kolem chlapa s velkým penisem, vypracovaný tělem a nic neřešit.

3 days later

,,Pane králi už je tu správce. " Oznámil mi sluha. Já jsem rukou pokynul ať ho vpustí dále a rozpačitě seděl na svém trůnu.

Dveře se otevřeli a já spatřil kudrnatého a dlouhovlasého asi tak třiceti-letého správce jednoho ze svých území.

Vypadal tak moc k nakousnutí, že jak se mi poklonil a smekl přede mnou svůj klobouk kousl jsem se do rtu.

,, Jmenuji se Harry Styles a jsem kapitánem vašeho loďstva. Konkrétně Východního. Jsem tu na váš rozkaz pane. "

I jen z toho jeho proslovu bych se byl schopný se udělat.

S ním se mi představil i správce Východního Pomoří nějaký Neil, či co.

,, Smím-li být tak opovážlívý, proč jste mne sem zavolal?" optal se Neil.

V hlavě se mi honili jen to proč jsem si ho neomrkl už dříve a vůbec, že vlastně neznám skoro žádného ze správců či kapitánů.

Co když nějaký z nich bude taky tak moc k nakousnutí. Nechal bych si ho jako hračku.

A tohohle Style-koho si tu nechám obzvlášť rád.

,, Pane? " Vyrušil mě Stylman z mého přemýšlení.

,, Hmmm. Ty máš přehled o každém zrnku písku co ti vejde na loď nemám pravdu?"

,, Ano pane. " Odpověděl.

,, To je velmi dobře. Protože máš taky zodpovědnost za každé zrnko písku na tvé lodi."

,, Omlouvám se pane, ale asi vám nerozumím."

,, Tím chci říct, že mi okamžitě zjistíš kam odjel můj muž nebo tě nechám popravit!" Vyjekl jsem, měl jsem toho vážně dost.

Ať jsem se zdál jakýkoliv, nemám rád když věci nejsou pod mou kontrolou.

Harold se na mě až nechápavě podíval a ani nedutal.

,, Promiň te pane, ale nerozumím. Váš muž odjel na mé lodi?"zvedl obočí.

,, Smím-li do toho vztoupit pane. Tak váš muž mohl odplout i od jinud. Z královského přístavu odplouvají vaše lodě, ale i převozníci, kteří pracují sami na sebe.
Ovšem ve vašem království existuje mnoho přístavu."

Ten dědek, který byl do teď úplně potichu tady  mě snad chce udělat úplného hlupáka.

,, Lodě z jiných přístavů, plují jen do zemí, které jsou neobydlené, či obydlené domorodci, jediné Východní Pomoří, vysílá lodě do jiných království. "

Byl jsem tak rozčílený. Dělá jako by byl chytřejší než já. Přemýšlím o tom, že bych ho dal popravit. A vlastně proč ne.

,, Stráže." zavelel jsem a oni příběhy.
,, Chopte se ho a zítra mu výstrojíte šibenici. "

𝑇ℎ𝑒 𝑂𝑛𝑒 𝐾𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 ˡᵃʳʳʸ•ᶻⁱᵃᵐKde žijí příběhy. Začni objevovat