-14-

118 8 1
                                    

Zayn pov

,,Liame!" Zaječel jsem. Liam se na mě otočil a jen nechápavě koukal.

,,Co udělali, že s nimi takto zachází?"
Řekl jsem a smutně se nadále koukal na ty lidi co vedou v řetězech po nádvoří.

,,Nevím kdo tam je Zayne, ale asi je budou popravovat, tak se tam radši nedívej."

Já ovšem neposlechl. Chtěl jsem zjistit proč je popravují.

Kdyby to byla velezrada popravili by je určitě někde jinde. Třeba ve sklepení kde by je po dlouhém mučení konečně zabili.

Kdyby však někoho chtěli popravit pro výstrahu byl by tu tak jeden. Maximálně tři a né dvanáct.

Možná se mé zvyky liší od tohoto království, ale za tu chvíli co jsem tu jsem jich moc nepoznal.

Loupežníku či vrahů by snad neměli taky tolik najednou nebo ano?

Pak jsem se na ně pozorněji zadíval.

Asi dva. Tedy dvě z nich byli ženy.

Na první pohled to rozhodně není poznat. Zvláště z takové dálky.

Podíval jsem se tedy ještě pozorněji a všiml jsem si, že všichni mají svázané ruce vpřed zápěstím nahoru.

Vyběhl jsem z komnaty přímo na nádvoří.

,,Zayne." Někdo řekl mé jméno a já se po tom dotyčném začal očima shánět.

,,To jsem já Anna." Pořád jsem nevěděl odkud na mě ten dotyční křičí než jednu z těch vězeňkyň praštili bičem.

Rychle jsem se otočil tím směrem.

,,Zayne!! Pomoc. Pomoc mi prosím." Vzlykala od bolesti z krutých ran, které ji způsobil jeden ze strážných.

,,Co provedla?" Otočil jsem se s otázkou na strážného.

,,Do toho ti nic není." Řekl a prask bičem.

,,Řekni mi to!" Rozkázal jsem mu.

,,Kdo si myslíš, že jsi?!" Uhodil bičem znovu. Ovšem tentokrát mým směrem.

,,A co si myslíš, že děláš ty!?" Chytl jsem mu jeho bič.

,,Zayne. Jsem tady za to, že mám to tetování na zápěstí." Řekla Anna.

Najednou jsem se ocitl v úplném šoku. Kdyby přišli na to, že já to tetování mám také bylo by po mě.

,,A co ti ostatní? Ti ho přece nemají."

,,Ti jsou z toho usvědčeni." Rozesmál se strážný.

,,Zayne co tu děláš pojď se mnou." Chytl mě za zápěstí Liam a snažil se mě odtáhnout.

Rychlím škubnutím jsem svou ruku vymanil z jeho sevření.

Všichni stráže měli sklopené hlavy a přestali odvádět lidi na popraviště.

,,Zayne nedělej hlouposti a vrať se zpátky."

Ze začátku to zkoušel mile později když jsem nechtěl jít na mě vytáhl nepřekvapující větu.

,,To nebyla prosba, ale rozkaz. Jsem tvůj princ a tak se podle toho chovej!"

Chtěl jsem mu na to neco řádného říci a odejít, ale vzpomněl jsem si na Annu. Že by jen kvůli mé urážlivosti měla skončit pověšená.

,,Autority nedosáhneš tím, že budeš řvát." Vymlel jsem ze sebe. To jsem už na tváři ucítil bolest.








Credit: pandiklk <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 30, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

𝑇ℎ𝑒 𝑂𝑛𝑒 𝐾𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 ˡᵃʳʳʸ•ᶻⁱᵃᵐKde žijí příběhy. Začni objevovat