-4-

188 27 1
                                    

,, Fajn a co se mnou hodláte dělat Princi? Chcete si mě tu nechat jako exemplář?" Založil jsem si ruce na prsou a čekal co bude dál.

,, Ne. Já bych chtěl aby jsi mi s něčím pomohl." Řekl a znovu mu zčervenala líčka.

,, S čím bych vám tak mohl pomoc princi?"
,, Mohl by jsi mi přestat vykat. Jelikož máš to znamení znamená to, že pokud nejsi provdán za krále tak tě provdali za někoho velmi bohatého."

,, Víš toho skoro víc než já." Trochu jsem se uchechtl.

,, Ale máš pravdu. Jsem králův muž." Přiznal jsem se.
,, No tak tituly by jsme měli skoro srovnané." Tentokrát se pouchychtl on.

,, A proč jsi se vydal pryč?" Tímhle by mohla začít velice nepříjemná konverzace, na kterou jsem neměl vůbec náladu.

,, Co kdyby jsi mi radši řekl co po mě chceš."
,, Chci aby jsi se se mnou pomiloval." Řekl to bez jakéhokoli ostychu. Jako kdyby mě právě nepožádal o to o co mě požádal.

,, Co?" Vykoktal jsem ze sebe.

,, Tady o tom nesmí být ani zmínka tak to musíme udělat tajně. Pokud s tím ovšem budeš souhlasit. Neboj bude tady o tebe postaráno. " Tak kulišácky na mě mrkl a já o tom začal uvažovat.

Nemám, kde být, tady by se dostalo přístřeší, možná bych si něco vydělal a pak bych nezávisle na komukoliv odjel.

,, A nechtěl bys ses se mnou nejdříve poznat? Protože omlouvám se princi, ale nechci být vaše konkubína." Rozesmál jsem se.

On se rozesmál a přikývl. ,, Dobře, ale nejpozději do měsíce to uděláme." Rozhodl.
,, Omlouvám se, ale nerad bych se do tebe zamiloval." Napodobil mě.

Já se pousmál a přikývl. Když už nic tak mám na měsíc aspoň kde být.
Samozřejmě tady nechci prodávat své tělo, ale kdyby mě teď nahlásil byl bych do rána mrtev.
Muže mi udělat cokoli, já jsem i přes to rozhodnut tu zůstat a nedělat zbytečně problémy.

,, Nikdo o tobě kromě Nialla neví, můžu ti zajistit vlastní pokoj. Byl by dole zítra ti vše ukáži, ale dnes to budeme muset vydržet tady. Nikomu to prosím neříkej. Účel proč jsem si tě sem vzal." Poprosil mě.

A já mu byl schopen vyhovět.
,, Vím jaké tu máte tresty."

,, Proč si tedy tady?" Je tak strašně zvědavý, vypadá fajn, ale rozhodně mu tu nebudu popisovat můj životní příběh.
,, Proč se se mnou chceš pomilovat?" Pozvedl jsem obočí, nad čímž hned pohled sklopil k zemi.

,, Můžeš spát se mnou na posteli pokud ti velice vadí zem. Dnes sem nemůžeme nic tahat-" začal být nervózní.
,, Klidně s tebou na té posteli spát budu."

Po letech s Louisem za zadkem mi vážně jedna s tímhle klukem vadit nebude.
,, J-jo dobře."

Pozvedl jsem obočí na důkaz, že svou otázku myslím vážně.,

On se už tak dost červenal a já ho tímhle dozalil ještě víc.

,, Protože.... Protože. '' Koktal ze sebe.

,, Když mi to nechceš říct tak tě nutit nebudu. '' Převalil jsem se na bok zády od něj a popřál mu dobrou noc.

,, Dob.. rou. '' Popřál mi nervózně a otočil se na druhý bok.

,, Já jsem jiný. '' řekl a já dělal, že už spím.

,, Možná je lepší, že mě právě teď neslyšíš. '' Jakmile toto dořekl. Už jsem z jeho strany neslyšel skoro ani to jak dýchá.

Ráno jsem se probudil tak svěží jako už od dětství ne.

Protáhl jsem si ruce a zadíval jsem se po pokoji.

Nikde nikdo a tak jsem se rozhodl, že si ještě zdřímnu.

,, Vstávej. '' Rychle jsem rozevřel oči a poznal jsem toho kdo tak na mě lehce zařval.

Byl to ten kluk, který nám ulehčil včera večer cestu do princovi komnaty.

,, Vstávej!" přikázal zase.

,, kdo si myslíš, že jsi!?" otázal jsem se ho s dominancí v hlase.

,, A kdo si myslíš, že jsi ty? " Odpověděl mi.

Vůbec jsem si neuvědomil, že tady princ nejsem. A vůbec kdyby to zjistili bylo by to stokrát horší než se nechat peskovat od tohohle mladocha.

𝑇ℎ𝑒 𝑂𝑛𝑒 𝐾𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 ˡᵃʳʳʸ•ᶻⁱᵃᵐKde žijí příběhy. Začni objevovat