Kim Bu Leblebi

88 5 2
                                    

°bu bir kızın 4 ay boyunca çektiği platonik aşk hikayesidir

- okul sabahı öncesi fsm'ye nakilimin gerçekleştiğini öğrendim. Ebaya girip sınıf arkadaşlarımın kim olduğuna bakarken profil fotoğrafında harry olan birini gördüm. Sonra dedim ki aha ben bunla çok iyi anlaşırım. Sabah okula gittiğimde koyu mavi montlu Bi çocuk vardı. Çocuk çok yakışıklı değildi kabul. Ama sonradan hayatımın en yakışıklısı oldu desem yalan olmaz. Ama o an o gülüşüyle, o şevkatiyle, o samimiyetiyle benim çoktan kalbimi çalmıştı bile. En yakın arkadaşlarımdan biri olan defneye bu çocuğun adı ne diye sorduğumda leblebi dedi. EVET. o dünkü çocuk ebada gördüğüm. Çocuk son teneffüs yanımıza geldi ve aaaaaaa hp'mi izliyorsun dedi. Bende evet severmisin dedim oda bayılırım dedi ve bizim sohpetimiz başladı. Çocuktan nedense leblebi vibe'ı aldım ve o günden beri leblebi diyoruz. Gün geçtikçe leblebi ile yakınlaşmaya başladıkça pskilojim çok kötüye gitmeye başladı. Psikolojik durumumdan dolayı 15 yıldır aşık olduğum kişi olduğu için leblebiye aşık olmak istemiyordum. Ama sonra anladım ki elimde değil. Leblebi ile zamanla daha fazla yakınlaştıkça artık ona karşı duyduğum ilgi artmaya başladı. Ben ilk defa böyle olmuştum. Şaka gibi ama çocuk tek bir gülücüğü ile beni kendine çekiyordu. AKIL ALMAZ BİRŞEY. zamanla iş kötüleşmeye başladı. Profil fotoğraflarım, ekran kağıtlarım, odam, tahmin edebileceğiniz her yerde leblebinin resimleri vardı. Okulda belli etmemek için değiştirdiğim duvar kağıtlarını söylemiyorum bile. Evde her yer leblebi. Çıkarttığım fotoğraflara kaç lira verdiğimi SORMAYIN. CEVAP VERMEK İSTEMİYORUM. zaman daha da geçip leblebi ile daha da yakınlaştıkça, UYUYAMAMAYA BAŞLADIM. Gecenin köründe arkadaşlarımı arayıp leblebi ne yapıyor acaba diye sorup,karşılık olarak ağzına sıçıyım gecenin köründe bunlarımı anlatıyosun diyerek telefonu yüzüme kapatan kişilerin sayısı galiba 100'ü geçmiştir......
Sonra farkına vardım ki
AŞIK OLMUŞUM BELANI VERMEYE
Notlarım bok götürmeye başladı
MATEMATİKTEN 10 almıştım
NEDEN ACABA
önceki gece leblebiyi düşünmekten sınava çalışmadığım için.
Manyak gibi kalbimi bağlamaya başladım. Bırakmak için elimden bişi gelmiyordu. Yapamıyordum. GEBERMEK ÜZEREYDİM. Leblebiye yazdığım şarkılar, şiirler Okusanız 1 yıl sürer herhalde.
Artık leblebi ile konuştuğum zaman konuşamaz oldum çünkü asla lekelemeyen, küçüklüğümden beri diksiyon ve tiyatro ile uğraşan ben, heyecandan kekelemeye başladım karşısında. Normal sohpet ediyoruz kekeliyorum ANASINI SATIYIM. Bu ben olamazdım. Hayata negatif bakan ben, leblebi ile tanıştıktan sonra pozitif oldu. Her baktığında içimde yaşama arzusu oluşmaya başladı. Ama birgün attığım Bir story'de kendimi ele verdim. BOKU YEDİM. Dedim sadece......
Hani artık cidden leblebi ile başıma bela almıştım. Yat kalk leblebi. Halada Bi fark yok gerçi. PUAHHAHAYT. Elimde değil deseler öl leblebi için ölürüm anasını satıyım. Napiyim kıyamıyorum.

LEBLEBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin