En Doğalından Taş

29 4 1
                                    

Şimdi lebomun doğal taşlara herkesten ayrı bir ilgisi var. ÇOK ÇOK ÇOK DAHA FAZLA.

Ama sen zaten en doğalından TAŞSIN be oğlum.

Bugün bizimkiler balona pasta şekli verip beni pasta diye tutturup eşşek şakası yaptılar. NASIL YEDİM BEN BUNU. Keşke leboda orda olsaydı. ÇOK İYİYDİ. KSÖSMWÖWÖSÖSÖS.

Lebomun okul açılınca rimel sözü var PUAHHAHAHAHA .
olum şaka gibi çocuk rimeli 2 saniyede çok güzel sürüyo.

Dün gece 7 saat yolculuk yaptığım için  için gelir gelmez uyudum. Uyanınca telefonumda gördüğüm dm kutum ile gözüm açık kaldı. 22 DM??????

AMA EN GÜZEL YİNEDE LEBOM KUTLADI. ARADI. EHEHEHE.

Ama artık doğum günlerinden soğudum. YETER BUKADAR.

Geçen lebonun roman havası oynarken videosunu buldum. AY Bİ GÜZEL GÖT KIVIRTIYO ANLATAMAM.

Lebonun bende bilmediği birşey var. Hala farketmedi galiba. Farketttiği zaman anırarak güleceğine okadar eminimki. Sadece lebonun ben yemek yerken gözüme bakması yeterli. Ne dediğimi anlar. Ama bana sakın belli etmemesi lazım. Yoksa olmuyo kendimi tutuyorum. OFFFFFFFF.

MZKAÖWNWÇWNWÖSNSÖZMZÖZMZÖZNZÖZMZÇZNSÖSNSÖSNXÖXÖÖÖ

Leblebi tavuk sevmiyo??????
Nerden biliyorsun derseniz ;

Bir ara st atmıştı ve tavuk yemediği için tavukları arkadaşına vermişti.

AMK LEBOM MALMISIN???????

YEMİCEKSEN NİYE ALIYOSUN.

Şöyle haraketler yapınca şunun burnunu duvara sürtesim geliyo.
Eeeeeeeee nasıl olsa burdurun ilk hecesi burdur.

Bigün lebo şu espriler yüzünden 2 tane yapıştırcak okadar eminimki
ÇEDJEÇNWÇWMWÇNSÖSMSÖSKSÖS.

Bi kaç bu kitabi okuyan arkadaşım lebonun gerçek adını istiyor??????

Eğer ilerde hayallerimi gerçekleştirirsem büyük ihtimal ünlü olacağım için,
Bir mikrofon karşısında lebonun gerçek adını söylicem söz.
Burayada yazılı.

Eğer dedem hala yaşasaydı kesinlikle dedemle leboyu tanıştırırdım. YA AYNILAR NEREDEYSE. BÜTÜN KARAKTER YAPISI, DÜŞÜNCELERİ.

YA 2'si bir arada olsa yemin ederim 100 kişinin yerine yeterler.

Kemal diye bir arkadaşım var. Bana tuna tavusun damacanalı fotoğrafını atıp bu adam sana 2 yıkar atsa anında yerdesin Xd.

Yazmıştı.

Şimdi bu bilgi ile ne yapıyorsanız yapın.

YA kim ne derse desin, ben lebonun içini çok merak ediyorum. ÇOK YANLIŞ Bİ DİLLE SÖYLEDİM PARDON.
SÖSNÖWWMWÖSMÖSSMÖSSMÖSMZ

YA BEN İNANMIYORUM LEBONUN CİDDEN BUKADAR SOSYAL OLMASINA VE GÜLMESİNE. İÇİMDEN BİR SES HAYIR O BU DEĞİL DİYOR.

YA leboların Bi tane yazlığı var. Orda adını unuttum bi tane amca vardı çöp topluyodu. Adam çok para alıyodu. Bedavaya evde duruyordu. HAYAT O ADAMA GÜZEL.

✨Tek bir kelime ile anlatcak olsam " o benim herşeyimdi" derdim. ✨

YA burda itiraf ediyorum şuan.
Karın içinde leblebi (yani onun geçek ismi ile) bağırdığım bir video var. YA OKADAR KOMİKKİ.
GÖTÜM YESE PAYLAŞIRDIM.

Ama çok gereksiz Bi video
ÖWKWÇWMWÇAMÇSSÖÇSMSZ.

Ama eğlenmiştim kabul.

YA şimdi bizim bitane coğrafyacı var. Lebo konuşuyo diye ona kalk tahtaya demişti. Aradan 10 dk sonra bizim coğrafyacı leboya oğlum sen neden ordasın????? Demişti. BU ADAMIN BEYNİNDEN İSTİYORUM. ZATEN adamda okb var bence. Bütün dersimiz sıra düzeltmek ile geçiyo.

LEBLEBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin