Aceleci

41 3 1
                                    

Hiç biri istedi diye ona yeni bir bölüm yazacağım aklıma gelmezdi.
Bugün aklıma birşey takıldı ve yakın olduğum herkese bende sevdiğin 5 şey ne diye sordum lebonun cevaplarını görünce VALLAHİ ÇOK GÜLÜMSEDİM. Beklediğim gibi geldi ama ondan duymak ayrı bir mutlu ediyor.
Yaklaşık 4 aydır cidden hazmedemediğim bir şey var.
Cidden acaba lebom bukadar mutlumu?
Hiç üzgün olduğunu görmedim, yada göstermedi. Acaba içinde neler yaşıyor bu çocuk. 15 tatilde olduğumuz için şuanlık onu göremiyorum Anca fotoğraf yada konuşarak falan. Ama yetmiyo anasını satim. Gerçekten Bukadar mutlumu? Hayatında cidden bir tane bilemi sorun yok?
Acaba kimse ona nasılsın dedimi?
Dediyse acaba hiç doğru bir şekilde iyiyim dedimi?
Ama aklımda bir soru var. Lebo bugün bana bu mesajı attığında ;

 Lebo bugün bana bu mesajı attığında ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten mi? Dedim.
Onun gibi birini aramıyormuşum.
Ben onu arıyormuşum.
4 aydır galiba anlayabildiğim şeylerden biri bu. Ya kimse acaba gerçek anlamda ona aşk ile sarılmışmıdır?
Eski sevgilileri bunu yapmadıysa onların hatası ne diyim.
Her saat başı lebodan gelecek olan bildirimlere bakmak kadar ACI VEREN birşey yok. Cidden.
Seviyorum şu malı napalım.
Salak malak ama çok güzel kalbi var. Cidden ya.
Leblebi hakkında işkence geçirdiğim bir konu var
DOĞUM GÜNÜ
Tanıştığımız ilk gün söylemişti. Telefonuma yazmıştım. Ama sıfırladığım için gitti ne varsa. Doğum günü hafızamın kötülüğünden bahsetmiyim bile.
KENDİ DOĞUM GÜNÜM HARİÇ HİM KİMSENİN DOĞUM GÜNÜNÜ BİLMİYORUM ANASINI SATIYIM.
BU NASIL İŞ?
Her bok var Bi bu yok
Ben bu işi anlamadım
Saat 10 da bilgisayara geçip sonra uyuycakmış geceler iyi lebom 🤍

LEBLEBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin