YA ABİCİM
HERKES Mİ AYNI OLUR.İşte götüne kadar eyeliner çeker, ne bilim bad girl takılır,saçlar ya mavi ya kırmızı, milyon tane kolye yüzük tüm yüzünü makyajla dolduran. İşte bunlar bide kaykay kayar falan genelde pick me OLURLAR. yuvarlak gözlük şaşmaz. Tamam benim gözlüğümü bilenler biliyordu benimkide o tarzdaydı ama BEN O MODADAN ÖNCE almıştım o çerçeveyi. YA BİDE BUNLAR OKULA KARELİ PİJAMA İLE GELİRLER.
tamam güzelsiniz ama
KANKA OKULA GELİYON PAVYONA DEĞİL.ŞU KIZLARLA HAYATA BAKIŞ AÇIM HİÇ AYNI DEĞİL YEMİN EDERİM.
ASIL SORUN bu kızlar değil. EVET SORUN ama ;
LEBOM BU KIZLARLA ÇOK İYİ ANLAŞIYO. CİNMİSİN OLUM. NASIL.
Ve bu kızlar artık HER YERDE sağa bakıyorum aynı. Sola bakıyorum aynı.
YA OKADAR MI ÖZENTİSİNİZ. Tarzınıza gerçekten saygım sonsuz ama ;AZICIK KENDİNİZ OLUN BE.
Neyse lebonun bana 2 gün önce attığı bir mesaj var hala ona gidiyo kafam. Beni daha önce hiç böyle seven olmadı diye. Emin ol Bidaha da böyle seven olmaz zaten. Acaba benide biri böyle severmi?
Şu konuyu keşke babamla konuşabilseydim. Ama o galiba 4. Karısını bulmak ile meşgül'dür.
YA nasıl böyle erkekler var anlamıyorum gerçekten.
HANİ ONU GEÇ.
Aşık olmadayısan niye evlendinki annemle? Bana bu hayatı yaşamaktansa keşke hiç ben olmasaydım diyebilirdim ama hayallerimi gerçekleştirmeden şuradan şuraya gitmem.15 tatile girdim gireli hem lebom ile ilişkimiz, hemde hayatım çok değişti.
Ama olum bişi dicem.
Lebonun Bi göz yaşı aksa gecenin köründe dünyaları durduracak olan ben, acaba o 10. SINIF kız ne yapar bu konuda? O kızın leboyu benim kadar sevdiğini hiç sanmıyorum. Hatta nedensizce seviyorsa bile sahte gibime geliyor sevgisi. Sadece Bir his.
Leblebi arasa sabaha kadar konuşurum. Lebomla boş yapmakta, mallık yapmakta, Her şey çok eğlenceli.
Şu kitap çok hoşuma gitmeye başladı artık ÖSNWÇEMSÇSMSÖDMMXXM.
Geçen otobüsle eve giderken leboyu gördüm hasanağa'nın orda. PUAHAHAHA.
Bi sn. Lebo eve servisle gidiyorsa?
Evleri hasanağa'nın orda oturuyor ozaman? Ama yanında bir arkadaşı vardı. Buluşmak için hasanağanın orda da inmiş olabilir?Lebom okulda elini kanatmıştı, elini gördüğüm an dolan gözlerimi lebodan saklamak zordu ama başarmıştım. Elini aynı gün içinde birkez daha kesince dikkat etseydi o gün görürdü ama benimde canım acıdığı için bütün gün hiç modum yoktu. Bilmiyorum, neden öyle ama o an ona çok sarılasım geldi. Ama yapmadım. Yapamadım. O gün yanlış anlar diye. Keşke sarılsaydım. En azından içimde kalmazdı. Nasıl kestiğini bilmiyordu, ama şu hayatta herşeyin bir nedeni vardır. Bilerek kanatmışta olabilirdi? Ama neden canını acıtıyorduki. Acımasın. İstemiyorum. Ona hiç birşey olmasın.