Az önce leblebinin fotoğraflarını çıkartmak için dışarı çıktım. Evet neredeyse bütün fotolarını zaten çıkarmıştım. Ama tek tük çıkartmadıklarım vardı. Onları hallettikten sonra eve geldim. Ve aklıma dün gece yaşadıklarım geldi. Gece tam 4.53 imkansızı yaşadım ilk feda dün gece rüyalarımı genelde lucid olarak gördüğüm için çok güzel bir rüyaydı. Gece rüyamdan ağlayarak kalktım. Çünkü hayatımda gördüğüm en güzel 2. Rüyaydı. Ama sabah 7 ye kadar hangi fotoları çıkaracağıma karar verdim. Ve sonra dışarı çıktım. AŞK İÇİN ÖLMELİ AŞK OZAMAN AŞK. duman eşliğinde yarım saat dolaştıktan sonra eve geldim. GÖTÜM DONMUŞTU ÇÜNKÜ.
O GÖZLER BANA BİR BAKTI
BİR YANDI BİR SÖNDÜ ŞEHİRLER
O ELLER BENİ BİR TUTTU
DURDU IRMAKLAR NEHİRLER.Lebom bu kitabı annesi ile beraber okumuş eğer hala annesiyle beraber okuyorsa ;
- çok özür dilerim ama oğlunuza çok aşığım.
2,5 saat sonra ;
Şuan saat 17.58
Leboya 16.00 da mesaj attım
Bakmadı hala ama st'lerime bakıyo.
NE ANLADIM BEN BU İŞTEN
BAKSANA ADAM.Şuan odadaki millie posteri ile bakışıyorum. Beni galiba anlayan tek kişi şuan millie posteri.
Bi hayalim var lebo ile decathlon'a gitmek. CİDDEN çok istiyorum. Saçma dersiniz ama çok eğleniriz biz orda ÖSJWÖWMWÖSMSÖS.
30 DK SONRA ;
lebo hala mesajıma cevap vermedi,
Sayın okurlarım
BU NASIL Bİ İŞKENCEşuan Varmısın diye bir kitap okuyorum.
Okyanus akına ilk görüşte aşık oluyor. AHA BU BEN.Bazı arkadaşlarım şey diyor ;
"neden aşık olup kendine acı çektiriyorsun ki?"Aşık olmayı seviyorum. Ama ona. Başkasına değil. Mesela Yusuf enese bunları yaptığımı düşünmek bile istemiyorum. LWJSÖWNWÖWNSÇZKSÇENÖSMZ.
Boşu boşuna acı çekiyorsun diyenler var.
Sen mi çekiyorsun? Sussana be 2 dk .
Onun için acı çekmek güzel geliyor belki bana? Olamazmı.
SENİN gibi 2 haftada bir sevgili değiştirmediğim için galiba.Lebo ile lebonun telefonuna bakarken trendyol sepetine gitmiştik biraz aşağı indikten sonra sepette çok saçma bişi vardı. ÖKSÖENWÖWNSÇSNSSMS. Defne ben lebo 3 saat anırarak gülmüşüzdür herhalde. Lebo aaaaaaaa farklı renkleride varmış diyince 2. Bi kahkaha krizi. ÇOK KOMİKTİ AMA.
(devam edicek)