KUÇU KUÇU

25 5 0
                                    

Küçükken çok inanmıştım,
Herşey mümkün inanmak zor değil.
Hikayem senle başlardı, senle devam etsin.
BENİ SEN İNANDIR .

Yakında helvamı yapabilirsiniz çünkü ben aşık olduğum için ÖLÜCEM.

HAYIR onu sevmek nefes almak gibi. Gelde öl şimdi. YOK YOK OLMUYOR.
O yaşarken ben ölemiyorum.

Sabah kitaba hergün yeni bölüm koyuyorsun dedi ondan puanın artıyor dedi kitaplarımızı kapıştıralımmı dediğim zaman . MAL BEN SEN İSTİYOSUN DİYE YAPIYORUM. KIT BEYİNLİĞİ. SEN OKU DİYE.

Son günlerde leboya duyduğum aşk yüzünden daydreaming'im daha da azalıyor. Evet mükemmel birşey diyebilirsiniz ama bence mükemmelde değil okadar. Ne yani bu çocuk BENİM PSİKOLOJİK SORUNLARIMI MI DÜZELTTİ?. YOK CANIM DAHA NELER?

Yastığımın altındaki lebo fotoğraflarını sormayın Bile. Zaman ilerdedikçe daha çok bağlanıyorum. BİDE DİYOKİ 14 ŞUBATTA Bİ İNSAN OLSUN YETER.
14 subat götüne girsin
Seninde benimde.
YOK BEN YILANIM ZATEN. İNSAN DEĞİL. ÇAKCAN BİTANE 😋

Ama kıyamam ki.

Kamaşıyor gözlerim bebeğim
Öyle gülmek olurmu gözünü seveyim

Fatma idolümsün.

Ben bundan sonra köpek olmaya karar verdim. Lebom köpekleri çok seviyo. Belki benide sever. EVET EVET KÖPEK. GÜZEL FİKİR. KUÇU KUÇU.

HAV HAV

Geçen omegledeyiz kedi vardı aaaaaaa çok tatlı pisi pisi dedim adam kediye öyle mi seslenilir dedi ve miyavladı. TAMAM ABİ YORUM YOK.

Şunu sakın kimse unutmasın ben onu kimsenin sevemeyeceğinden daha fazla sevdim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


LEBLEBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin