Öncelikle ;
Bölümü biraz geç attım hepinizden ve öncelikle lebomdan özür dilerim
.
.
Evet 14 yıl sonra burdayız. Bugün benim doğum günüm. Bu bölümü 00. 00'dan sonra atıcam. Ölümsüzleştirmek için saat veriyorum ;28 ocak 2022 20.35
Eğer lebom benim doğum günümü kutlamazsa çok üzülücem.NAPIYIM YA.
Leboma bugün çok güzel bir espri yaptım ve iğrenç dedi. NE YANİ SENİN ESPRİ ANLAYAŞIN YOKSA BEN NAPIYIM LEBO?
Bir garson bir müşteriye ketçap mayonez olsun mu demiş. Müşteride yok ketçap ketçap olarak kalsın demiş.
LWKWÇWMÖQÇWNSÇSNÖSÖSNWÇWNSÇZMÖSÖSNSÖSMSÖSÖSMZÖSÖD
Gayette güzel bikere HIH.
Şu hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri dumbledore ile sohpet etmek. Lebom uyuzluk yaptığı zaman onu DUMBLEDORE'NİN ofisine kitleyesim geliyo. Bol bol felsefe dinler artık.
ÇSJSÇSNWÇWWMÇWSMÇSMZMZMZBugün lebom aradı. Leboyla konuşurken, 8 galleonu neye verdin dedi. SÖYLEMEM Kİ ZORT.
Dedim işte zamanla anlarsın yaaaaaa falan dedim. Oda çok komik bir şekilde ÇILDIRTMAKMI İSTİYON LAN BENİİİİİİİİİİİ DİYE BAĞIRDI. BENDE EVET ÇILDIRTMAK İSTİYOOOOMMM DİYE BAĞIRDIM.
Ay gülmekten altıma işicektim PUAHAHAHA.
Zamanla anlarsın askımm ne olduğunu onun.
Genelde galleon kullandığım için Türk lirasına çevirmeye üşeniyorum. Sen çevir işte lebom kaç lira yapıyosa okadar kıydım sana. ÖWNWÇWMWÇWMSÖSSÖMSÖWÖS
Küçükken hep lebom gibi bir arkadaşım olsun isterdim. ÖNÜME LEBO ÇIKTI. WUAAAAAAAAA.
22.48 doğum günüme az kaldı.
Bir yandan valiz hazırlıyorum. Az önce kuzenimle siktir boktan bir neden ile kavga ettik. Moralim bozuk. Ama banane BUGÜN KİMSE MORALİMİ BOZAMAZ.
AY lebom rimel surecek okul açılınca bana. ÇATLA POĞAÇACIM.
SÖWMÇWMWÇWSNÖSMSÖSMSAZ ÖNCE bütün dayım 50 lira verdi 😋. Bugün gene iyiyiz.
Saat 23.11 doğum günüme son 49 dk.
Kuzenimle küs giriyorum doğum günüme yaşattıkları için çok teşekkür ederim ☺️
4,5 saat boyunca ne yapacağımı gene bilmiyorum otobüste KESİN UYUYURUM. 😎.
Ay lebo ile konusmak vardı 4,5 saat NE İYİ GİDER BİDE KOLA. MİS.
İlerde ehliyet aldığım zaman leboyla gece 5 te arabayla giderken ŞARKI DİNLEMEK üfffffff HAYAL ETMESİ BİLE GÜZEL.
Lebonun hayvan sendromu var galiba. St'sine sürekli hayvan atıyo. MAYMUN HELE. maynunlarla alıp veremediği olduğuna çok eminim.
Ay konak sahil kenarında şey var. İnşaat alanı. LEBO İLE ONU İZLEMEKTE HAYALİM.
SJÇW2NÇWWNSÖSNSÖSNSMMS
Saat 02.39 ;
Lebom doğum günümü kutladı 🤤.
Hemde arayarak.
Çok mutlu oldummmmmm.
Leboya olan aşkım şu 2 gündür cidden bestliğe dönüşmeye başladı.NE YANİ 4 AYI SAVURUP GİDİCEKMİYİM?
TABİKİ HAYIR.
Çok güzel bir 4 aydı. Hala aşkım içimde ama lebomla bestliğin daha güzel olacağına kadar verdikten sonra şuanda KRİZ GEÇİYORUM.Bildiğiniz gibi otobüsteyim.
Ve bir adam aydilge açtı son ses. Bir adam Gülşen bangır bangır açtı. Ve bir adamda son ses kuran açtı. Irk din ayrımı yapmak istemem ama yani anladınız siz benim dediğimi. Türk olsun güç olmasın. SON 4 SAATİM KALDI.
YA arka ÇAPRAZIMDA Kİ bir adam ve kadın 2 KİŞİLİK koltukta 6 kişi oturuyorlar. 4 çocuk. Maşallah. Çok zevkliydi herhalde yapışı. Otobüsü polis durdurdu az önce O DERECE KÖTÜ BİR YOLCULUK GEÇİYOR.Leblebi aradığında ağlıyordum çünkü o an KRİZ GEÇİRİYORDUM. Allahtan aradı daha iyi oldum bide harry geçirdiğim krizi atlatmamı başardı. Ve tabi KUZENİM. 4 SANİYE. 😉.
Ama yinede modumu düşürmemeye çalışıyorum diycem SAAT 7'YE KADAR MENTAL SAĞLIĞIMIZ GİTMEZSE İYİ.
(devam edicek)