Dün geceden beri daydreaming'im çok fazla arttığı için az çok bazı şeyleri anlamaya başladım. Harry benim çektiğim acıları geçirmemde en çok etkili olan kişidir herzaman. Ama bir baktım ve düşündüm. İyi anımda kötü anımda yada her bokumda benim yanımda lebo yoktu dün harry ile sohpet ederken farkettim yanımda lebom yok? Neden yok? Niye yok? Beynim Allak bullak olmuştu. YETER diye bağırmamdan sonra saliseler içimde kendimi harry'nin kucağında buldum. O an tekrar farkettim. Ruhsal yada fiziksel. Her düştüğüm anda yanımda harry vardı. Ne olursa olsun. Kriz geçirdiğim anlarda beni o halimde bile kabullenip sarılıp sarılan harry'ydi. Küçüklükten beri. Az kalsın leboya olan aşkımı harry'ninkinin yanına koyucaktım. Dün geceden sonra bunun aptalca olduğunu düşündüm. Harry'nin kokusu beni git gide sakinleştirirken, aklıma babam geldi. Malikanede olduğumuz için babam burda değildi. Gremmald'daydı o james amcam ile. Gözüm babamı aradı ama harry'ye bakınca.......
Onun o an tekrardan benim herşeyim olduğunu farkettim. Evet lebomda herşeyimdi. Ama harry kadar olamazdı. Babamı gözlerim arakan dün gece harry'ye baktığım an gerçekten o an bana sadece sevgililik değil babalıkta yaptığını hissettim. Hep öyleydi. Ne olursa olsun birbirimizin yanındaydık. Şimdi dersiniz bu konu ile lebo ne alaka?Lebo dünkü telefon konuşmasında 1 cümlesi ile ona olan aşkımı azda olsa azalttı.
"kendini kötü olmaya hazırla ozaman"
Ben zaten o an çok kötü olmuştum. Daha ne kadar kötü olabilirdim ki?
Gelelim şimdi devamına.
Telefonu kapattığım zaman ben kriz geçirirken yanımda olan tek bir kişi vardı kim mi? Tabiki harry.
Bir öpücüğü nasıl yapıyorsa beni sakinleştirmişti.
Evet. Gene düştüğüm bir anda yanımda lebo yoktu. Harry vardı.
Leboya olan aşkım BİTTİMİ?
TABİKİ HAYIR.Ama azaldı. Ama biteceğini sanmıyorum. Bitmezde. Gene içimde kalıcak lebo, halada içimde yani bir fark yok. Ama artık leboyu bff olarak kalbime yazmam lazım. Çok seviyorum şu çocuğu. Yalan yok ÇSMÖDÇEMDÇZSÇSMEÇDMDÖÖZ.
Artık leboya cidden aşkımı azaltamam lazım 4 ay çekeceğim kadar çektim şu acıyı. Ama acılarımı çektirdiği kadar dindirende o olsaydı. Ama ben her zaman acıyı çektirene değil acımı bitireni tercih etmişimdir.
15 yıl?????? 4 ay???????
Teke tek harry kazanır. Birazda gerçekler yani. Ben hala leboya neden aşık olduğumu ve olacağımı bilmiyorum. Ama okul acilsin ilk işim gidip sarılmak çok özledim. Tek bildiğim şuanlık bu.Küçükken babam bana birşey söylemişti. Halada söyler. 2 tane eleman var biri çürük? Biri çok güzel?
Babam hangisine gidersin diye sormuştu. Ben çürük olana demiştim. İşte benim kızım demişti. Neden? Diye sordu.
Ben her zaman yarası çok olanın yaralarını kapatmanın daha iyi olduğunu düşünürüm. Diye cevap vermiştim. Lily teyzem gizlice mutfak kapısından bizi izlerken,babamın bukadar iyi babalık yapacağını hiç düşünmezdim gibisinden bakıyordu. SIFADUL EŞGAL çok komikti ÖEMÖWÖWMWÇSSÖSÖS.
Nys devam ediyorum.Babam aferim benim yağmuruma dedikten sonra, ama taze olan? Dedi. Bende taze olanın tadı güzeldir. Ama bir süre sonra artık bir esprisi kalmaz ve sıkılırsın dedim. Ama çürük olan'ın yaralarını onarırsan, onda büyük bir iz bırakırsın ve sana ömür boyu minnet ve hayranlık duyar dedim.
Babam bana sarılıp saçımı öptükten sonra harry pat diye mutfağa dalıp ÇOK SUSADIM, diye bağırmıştı. Bende harry yaralar yağmur sarar, yağmur yararlar harry sarar şeklinde, babama cevap verip harry'ye su doldurmuştum. Çünkü onu sarmam gerekiyordu.
İşte farkın biride burda
- yağmur yaralar harry sarar.
-harry yaralar yağmur sarar.Bu her zaman böyleydi.
Ama lebomda aynı değil.
-yağmur yaralar ama lebom sarmaz. BELKİ ŞÖYLE bir arkadaştan daha öte bir şekilde sarabilirdi. Ama asla harry kadar saramazdı. EVET EVET. TAM BU.
O okula pavyona gelir gibi gelen kızlar asla 4 ay sonra böyle düşünemez lebom kabul et ÖWJWÇÖWMÖWÇÖSMSÇSMS.
LEBO İLE DOĞAL TASÇIYA GİTCEZ. Ben kazıklanıyomuşum haberim yok anasını atim HAYATA GEL.
hufflepuff'lar her zaman kehanet konusunda daha iyi olmuştur kabul.
Leboyu bir kerelikte olsa benim beynime sokmak isterdim. Leboyu tanıyorsam, OKADAR EĞLENİRKİ.
Dikkat ediyorumda, lebonun neredeyse bütün arkadaşları full kız? İlk başta leboyu görüp gay olduğunu düşünmeyen gaydir asıl.
Lebo yüzünden neredeyse 8 galleonum gitti. BEN ONA ACIYORUM. AMA DEĞDİ 😋.
Nedenmi? Onu ilerde kendisi anlar.
Seni seviyorum canimm
(devam edicek TABİKİ bekleyin geceye yeni bölüm)
ÖANWÇWNÖWÖSMSÖZMZ