Vazgeçiyorum. Aşkımın bitmesine şukadar kaldı.
Bugünden sonra gelsende ben artık yokum. Olamayacağımızı anladım. Artık çabalamıycam. Ama şunu bil ne sen birdaha bukadar sevileceksin, ne ben seni bukadar seveceğim.EVET.
İstediğiniz oldu.
LEBOMU artık kanka olarak görüyorum. Çok fazla nedeni var ama ne burada söylerim, nede tek başımıza olsak bile leboya.Nasıl mı başladı bu aşkımın bitmesi ;
1 hafta önce :"kendini kötü olmaya hazırla ozaman"
HAYIR.
Artık kötü olan ben olmıycam.
Lebo bana beni hiç kimse böyle sevmedi çok mutluyum demişti.
O cümlenin bende bıraktığı tramvaları bir tek ben ve kuzenim biliyor.
Ama şöyle bir gerçek varki,
Birdaha da böyle seven bulamaz zaten.Nedenini empati yaparak anlayabilir. Benim anlatmama gerek yok. Ben onu tüm davranışlarına, çevresine, hal ve haraketlerine tüm kusurlarına rağmen sevmiştim.
Ben leboma neden aşık olduğumu bilmiyordum. Buna benim duyduğum aşkın gerçek olduğunu gösterir zaten. Ama bir fark var. Şuan neden aşık olmadığımı biliyorum. Keşke bilmeseydim ama biliyorum. Kendisine anlatsam anlamaz çünkü başka bir kişi olarak kimse bakamaz kendine.
Leboyu hala çok seviyorum ciddi anlamda ama tek fark artık aşk olarak sevmediğim.
Leboda bişi farkettim.
Sadece çıktığı kişiler onun ve herkes için flört değilde sevgili.Dün biraz eski flörtümden bahsettim bana eski flörtün değilde sevgilin falan diyordu.
Bir arkadaşım var lebonun eski flörtü. Kız bana 1 hafta sadece çıktık dedi, ama lebo ondan sevgilim olarak bahsetmişti bana.
Bilmiyorum, sadece banamı saçma geliyor ama. Ben 1 hafta çıktığım kişiye sevgilim demem hani?
Ben gerçekten şu 4 ay boyunca iyisi ile kötüsü ile çok şey yaşadım.
Hani benim eski flörtüm varya, lebomun dilinden eski sevgilim.
O beni benim leboyu sevdiğim gibi sevmişti :')Kabul. Belki biraz özlemiş olabilirim. Eski flörtüm ailem ilede çok iyi anlaşıyordu. Cidden çok zıt karakterliydik. Ama ben hep, zıt kişilerin birbirlerini tamamladığına inanırım.
Ama bütün hepsine bin basan biri var. Harry.
Keşke diyorum cidden keşke diyorum, kötü olmaya hazır ol ozaman diyeceğine yanımda olsaydı en azından. Eğer öyle yapsaydı şuanda benim aşkım bitmezdi. Tabi bitmesindeki tek sebep bu değil ama.
Ama şunu biliyorum ki, ona acı çekerken yanımda tek bir kişi vardı. Ben artık lebo yüzünden başka bir muggledan uzun zaman hoşlanmaya çalışacağımı sanmıyorum.
Lebom benim hala bitanemsin ama aşık olduğum çocuk değilsin artık askom. Seni seviyom mal.
Bu arada lebom okuldan gitmiyo. WUAAAAAAAAAAA. YAŞASIN.
Bizim grup çok eğlenceli birdaha dağılsın istemiyorum.BU arada lebom şu 8 galleonun yarısına yaptığım şeyi İzmire gidince sinirden yırtmazsam veya bir gıcıklık yapıp kötü olduğum zamanlarda okumak istersem diye vermemezlik yaparsam çok özür dilerim.
Saat :
01.39 dakikalar geçtikçe beynimde milyon tane soru işareti. Draco ile konuştuk az önce. Birkaç şey söyledi ve beynime dank etmedi değil.