Bölüme giriş ;
Yalan söylemiycem bugün akşamüstü moralim çok bozuktu. Lebo hiç yazmamıştı. BOK GİBİYDİM. Bizimkilerle dışarı çıkmama rağmen beni güldüremediler, ki ben güldürülmesi çok kolay biriyimdir. Akşam yemeği ve yarım saat sonrasında cidden okadar kötüydüm ki sofrada gözümden yaşlar aktı. Ve sorun yok diyip odaya kapandım. Biraz kendime geldikten sonra Telefonu elime aldığım anda NE GÖRİYİM . Bir baktım LEBOM MESAJ ATMIŞ. Bildirimi tek açık olan kişi o olduğu için ig'den gelen bildirimin ondan olduğunu anlamam pek uzun sürmedi.
ve HİKAYENE YANIT VERDİ yazıyordu.LEBODAN GELEN EN SEVDİĞİM MESAJLARDAN BİRİ.
calakk
Yazıyordu.
6 TANE HARF ALT TARAFI AMA NASIL BENİ BUKADAR GÜLÜMSETTİ ANLATAMAM
En büyük hayalim 😋
Diyerek cevap verdim.
Mesajıma kalp attıktan sonra, leblebinin devamını isteyip
Çok iyi yazdı.NE YANİ GERÇEKTEN ONA YAZDIĞIM ŞEYLERİ SEVİYORMUYDU?
ATINCA ARA DEDİ
BANA ARA DEDİ
BENİ ARADI DEDİ
ATINCA DEDİ
ARA DEDİ
NEEEEEEEEEEEEEEEEvde değilim İnt yok yazınca ;
-nerdesin peç yazdımOda ;
-babannemlerdeee
Yazdı.CEVAP VERDİ BUNA? EVET BANA?
AĞAĞAĞAĞA
En sonunda canimm yazıp iki tane beyaz kalp attıVE BENDE ŞU ANDA BU BÖLÜMÜ YAZIYORUM O İSTEDİĞİ İÇİN.
Lebo artık cidden hayatımın içindeydi. Onsuz yapamıyordum.
İmkansız.Lebo ile cidden decathlon'a girmek istiyorum. Çünkü lebo ile gereksiz şeyler yapmak bile çok eğlenceli ÇEJMWÇWMWÇDMZÖS.
Her saat her dakika beni güldürmeyi nasıl beceriyon be.
gizli Bi özellik var ama nysYazın DUMBLEDORE'NİN SIRLARINA GİDELİM Mİ? BERABER?
VARYA NASIL EĞLENİRİZ
ÜFFFFFFFF diyorum başka bişi demiyorum.Bugün markette leblebi buldum ve leblebi ile fotoğraf çekildim ÇÜNKÜ NEDEN OLMASIN
Lebo siyah okul formasını hiç sevmemişti bu ne be simsiyah demişti. AMA Bİ FOTOĞRAFINDA SİMSİYAH GİYİNMİŞ?
acun bey bunuda açıklayın?Okul açılsın. TÜM SIRLARI ÇÖZECEM.
BELKİ SHERLOCK KADAR OLAMASAMDA yapıyorum şu işi.(devam edicek)