Prof. Slughorn:Baksana yılan yerinde duramıyor, buralarda birileri var sanırım, bu iş için doğru yılanı bulduğuma emindim zaten.
Dumledore:Çıkar da kim olduğunu bulsun o zaman.
Profesör Slughorn yılanın kafesini açtı.Korkudan ellerim titriyordu çünkü bu yılan eğer gerçekten doğru yılansa birazdan dibimizde olacaktı.Tom'a baktım.
Bana bakmıyordu, bir anda kolumdan tuttu ve kitaplıkların arasından ilerleyip sessizce kapıdan çıkıyorduk ki;
Dumbledore:Tom.
Tom:Kahretsin!
Slughorn:Ne,Tom mu?
Tom Dumbledor'un yanına doğru ilerlerken peşinden gittim.
Dumledore:Bayan Potter'da buradaymış.Gecenin bu saatinde burada ne işinizin olduğunu sorabilir miyim?
Slughorn:Gençleri rahat bırak Albus onları buraya ben gönderdim.
Prof. Slughorn Tom'a göz kırptı.
Dumbledore:Peki ne için gönderdiniz profesör Horace?
Slughorn:Şey için tabiki ee yılanı test etmek için.
Her yılan kelimesini duyduğumda kötü oluyordum.
Slughorn:Bayan Potter'ın nesi var?
Tom dönüp bana baktı. Başım dönüyordu,midem bulanıyordu.Sendelediğimde Tom'un kolunu tuttum ama fayda etmedi yere yığıldım sonrası karanlık...
*SABAH*
Uyandığımda güneş yeni doğuyordu ve odamda değildim.Neredeyim?Oda çok güzel kokuyordu.İçi gereğinden fazla düzenli ve koyu renklerden oluşuyordu.Burası Slytherin yatakhanesiydi!?!Yanımda birisi olduğunu fark ettim, elinde erimiş buz torbasıyla uyuyan Tom!O kusursuzdu...Tam onu izlerken alarm çalmaya başladı.Alarmın 3.çalışında gece uyumadığını belli eden gözlerini açtı.
Tom:Uyanmışsın.
Y/N:Neden buradayım.
Tom:Dün olanları hatırlamıyor musun?
Y/N:Biraz.
Tom:Yılanları görünce bayıldın.Madam Pomfrey ateşinin çıktığını söyledi. Başında birinin beklemesi gerekiyordu.
Hiçbir şey söylemedim.Bana bakıyordu benden ona..
Tom:Daha iyi misin?
Y/N:Evet biraz başım ağrıyor sadece.
Tom:Yılanlardan korktuğunu bilmiyordum.
Y/N:Öğrenmiş oldun.
Tom:Profesör başka yılanların da olduğunu söyledi kafesten kaçmışlar.Her zaman yanında olmayabilirim dikkat et.
Y/N:Ederim.
Yine uzun bir sessizlik..
Y/N:Ben odama gideyim artık, her şey için teşekkür ederim.
Deyip yataktan kalktım üstümde hala pijamalarım vardı.Kahretsin!
Tom:Pijamalı halinle de güzelsin merak etme.
Y/N:Şunu yapmayı keser misin?
Bu durum çok hoşuna gitmiş gibi sırıtıyordu.Odadan çıktım.Saat çok erken olduğu için etrafta kimse yoktu.Odama gittim.Kahvaltı saatinin gelmesini beklerken kitap okudum sonra da hazırlanıp kahvaltıya indim.Ortak salona girer girmez abimler telaşla yanıma geldi.
Harry:Y/N!Nerdesin sen çok merak ettim.Gece Ron hastalandığı için revire gittik Madam Pomfrey senin bayıldığını söyledi.Odana baktık revirde de yoktun neredeydin?!?
Ne diyeceğim şimdiii!Arkamdan gelen sesle şok oldum.
Tom:Benim yanımdaydı.
Şok!ben dahil herkes şok olmuştu!
Harry:Doğru mu bu?
Y/N:Şey-
Harry:Doğru mu dedim!
Eyvah! soru tekrarlandı iş ciddiydi çok ciddi.
Tom:Doğru bir sorun mu var?
Abim bana doğru baktı gözlerinden ateş fışkırıyordu.Hermione ve Ron'un yüzünde hem kızgınlık hemde şaşkınlık vardı biraz da inanmamış gibiydiler.
Harry:ÇOK BÜYÜK BİR SORUN VAR!?!Devam edecek...👻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Teen FictionKitap biraz cringe olmuş ama bitirmezsem içimde kalır 😮💨