Siyah Gül

363 27 4
                                    

Uzattığı elini sıkarken Tom'a bakıyordum.
Y/N:Y/N Potter.
Oliver:Biliyorum..Yani şey..Harry'nin kardeşi olduğundan.
Hafifçe gülümsedim;
Oliver:Geliyorsun o zaman?
Y/N:Orada olacağım:)
Oliver gittikten sonra kitaplarımı aldım ve sınıfa gittim.En arkadaki sıralardan birine oturdum.Sonra sınıfa Tom girdi ve etrafa öylece baktıktan sonra Slytherin'den bir kızın yanına oturdu!!!Profesörün gelmesini beklerken sürekli konuşup gülüşüyorlardı, çok samimiydiler.İçten içe deliriyordum ama hiçbir şey yapmıyordum, daha doğrusu yapamıyordum.Daha dün ayrıldığım çocuktan hesap soramazdım.Bir süre onları izledim.Tom arada bana bakıyordu.Sonra Profesör geldi ve ders başladı.
Dersler bittikten sonra direk odama çıktım.Qudditch maçı için Oliver'a sözüm vardı.Hazırlanıp odadan çıkacaktım ki odamın kapısını açmamla birlikte karşımda Tom'u gördüm.Elinde büyük bir çanta vardı.
Y/N:Ne var?
Tom:Odamdaki eşyaların.
Çantayı bana doğru uzattı.
Y/N:Sevgilin rahatsız mı olmuş?
Tom:Bilmem, eşyalarının bende olmasından rahatsız mı oldun?
Y/N:Neyin peşindesin?
Tom:Derken?
Y/N:Bir gün sevgili olduğumuzu söylüyorsun ve aynı gün içerisinde başka kızlarla konuşuyorsun?
Tom:Senin sevgili olduğumuzu bilmen ama o ucubenin maçına gitmen normal yani?
Derin bir nefes aldım.O kızla konuşmasını Oliverin maçına gitmeme bağlıyordu.
Tom:Maç falan yok!
Y/N:Ne, saçmalama!
Tom:Yok!
Y/N:Ya alt tarafı bir maç!
Tom:Üst tarafında bir sikik sana yavşıyor ama!
Hiç bir şey söylemedim sinirden kıpkırmızı olmuştum.Ne yapıp yapmayacağına karar veriyordu resmen!
Tom:Gidiyoruz.
Y/N:Nereye?!
Tom:Toplantım var.
Y/N:Ben gelmiyorum.
Tom:Geliyorsun!
Daha fazla uzatmadım.Yine aynı malikaneye gittik, yine aynı odada Tom'un toplantısının bitmesini bekledim.Bir ara canım çok sıkıldığı için odadan çıkıp evde dolaşmaya başladım.Tom bana hiç bir yere gitmememi söylemişti, ama onu dinleyen kim?Öylesine gezinirken bir merdiven gördüm.Seslerden anlaşıldığı üzere toplantı yukarıda yapılıyordu.Merdivenlerden çıktım.Büyük bir kapı vardı ve tam kapalı değildi.Göz ucuyla içeriye baktım, bir sürü insan bir masanın etrafındaydı ve masanın başındaki koltukta da Tom! Odaya tekrar döneceğim sırada biri arkamda beni kolumdan sertçe tuttu, arkamı döndüğümde siyah kıvırcık saçlı bir kadınla karşılaştım. Bana çok kötü bakıyordu ve tuttuğu kolumu bırakmak yerine daha da sıkıyordu.
Y/N:Bıraksana kolumu aptal!
Diğer eliyle ağzımı kapattı.
Bellatrix:Sessiz ol minik Potter.
Kollarının arasında kurtulmaya çalışıyordum ama çok güçlüydü.
Bellatrix:Şimdi elimi ağzından çekeceğim ama eğer bağıracak olursan seni yılanlara yem ederim.
Başımla onayladığım sırada elini ağzımdan çekti. Onun elini çekmesiyle beraber sesimin yettiği kadar büyük bir çığlık attım.
Bellatrix:Aptal!
Telaşla tekrar ağzımı kapatmaya çalışıyordu.
Tom:Bellatrix!?
Bellatrix denen kadın beni bıraktığında koşarak Tom'un yanına gittim.
Tom:Y/N?
Bellatrix:Lordum bu kız odasından kaçmış onu durdurmaya çalışıyordum.
Y/N:Odadan falan kaçmıyordum, bu kadın psikopat!
Tom:Sen odaya geç ben geliyorum.
Y/N:Ama-
Tom:Y/N...Odaya git geliyorum.
Sinirle odaya döndüm, yarım saat kadar sonra da Tom geldi.Oturduğum koltuktan kalkıp yanına gittim.
Y/N:Ne oldu?
Tom:Bir şey yok sen iyi misin?
Y/N:Evet.
Tom:Tamam hadi gidelim.
Elimden tuttu ve yürümeye başladı.
Y/N:Kimdi o?
Tom:Önemli biri değil, sana zarar verdi mi?
Y/N:Hayır.
Yol boyunca ne o konuştu ne de ben.Hogwarts'a geldiğimizde direk odama çıktım.Duş aldım rahat bir şeyler giydim, yatağıma oturdum ve kitap okumaya başladım.Akşam yemeğine daha 1 saat vardı.Bir süre sonra odamın kapısı çaldı.Gidip açtığımda elinde bir demet siyah gül olan Tom'u gördüm.
Y/N:Tom?
Tom:Sevgilim?
Bana doğru uzattığı çiçekleri aldım.
Y/N:Teşekkür ederim.
Elimdeki çiçeklerle ona sarıldım.
Tom:Beni affedebilir misin?
Y/N:Sanırım evet.
Geri çekildiğimde elleri belimdeydi.Gülerek bana baktı.
Tom:Sanırım?
Y/N:Tam olarak değil daha.
Eliyle önüme düşen saçımı kulağımın arkasına attı.

Devam edecek...🌱

Tom Riddle İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin