Masaya oturdum ve kahvaltımı yapamaya başladım.Tam masada duran bala uzandığımda yanımdaki çocuk konuşmaya başladı.
X:Yeterince tatlısın bence bala gerek yok.(Hız 2819391037)
Y/N:Pardon?
X:Tom senin gibi bir kızı hak etmiyor.Baksana çok güzelsin.Harcanıyorsun.
Son cümlesini söylerken eli saçlarıma gitmişti.Elini hızlıca ittirdim.Sonra, Slytherin masasından bakan, bir çift koyu yeşil gözle karşılaştım.Tom çocuğu yiyecekmiş gibi bakıyordu.
X:Baksana nasıl bakıyor.Bu çocuk sadist!
Y/N:Sanırım sen, sevgiline biri yavşayınca mutlu oluyorsun.
X:Henüz bir sevgilim yok.
Sırıtıyordu.Ona bakmamaya çalışarak kahvaltımı yaptım.Kalkıp odama gideceğim sırada bileğimden tuttu.Elimin avucuna siyah bir kalemle bir sayı yazdı.
Y/N:Bu ne?!?
X:Oda numaram belki gelmek istersin:)Bu akşam?
Tokat attım, mürekkep hala kurumadığı için oda numarası yanağına çıkmıştı.
Y/N:Zannetmiyorum ama belki gelmek isteyen olur:)
Gülüyordu.
X:Peki o zaman onlar gittikten sonra gelirsin:)
Tom:Gelirim tabiki, seni mi kıracağım? Evet sanırım bir yerlerini kıracağım.
Tom çocuğa yumruk attı.
X:Teker teker gelin bari!
Tom çocuğu döverken, durdurmaya çalışıyordum ama işe yaramıyordu.Kendini kaybetmişti!Çocuk bilincini kaybedince durdu.Elleri kan içindeydi!Dolan gözlerimle ona baktım.Beni fark edince bana doğru gelmeye başladı.
Tom:Y/N...
Ortak salondan çıktım.Peşimden geliyordu.Kanlı elleriyle beni,kendisine çevirince kendimi geri çektim.
Y/N:Dokunma bana!
Yüzüme o kadar yumuşak bakıyordu ki ama şuan bunun bir önemi yoktu.
Tom:Ben,ben kendimi kaybettim...Y/N benden korkuyor musun?
Y/N:Evet!
Tek bir sözümle yıkıldığını görebiliyordum...Bir şey demedi sadece yutkundu, ellerine baktı.Cevap veremiyordu.Gerçekten korkup korkmadığımı anlamaya çalışıyordu sanki...Odama gittim.
Yatağımda bir not vardı. Profesör McGonagall'dan.Mektubu açtım."Dersler bitince yanıma gelin Bayan Potter"Yazıyordu.Derslere girmeyecektim.Zaten uçuş dersi vardı ve bir türlü beceremiyordum.Yatağıma yatıp uyudum, uyandığımda derslerin bitmesine 1.5 saat vardı.Kalkıp duşa girdim ve ne giyeceğime bakmak için dolabımı açtım.Ne giyecektim?(BU KOMBİNLERDEN BİRİNİ SEÇEBİLİRSİNİZ YADA BAŞKA BİR KOMBİN HAYAL EDEBİLİRSİNİZ)
Hazırlandım ve Profesör McGonagall'ın odasına gittim.Kapıyı tıklattım ve içeriye girdim.
McGonagall:Bende seni bekliyordum Y/N.Böyle geç.
Eliyle gösterdiği koltuğa oturdum.
Y/N:Konu nedir Profesör?
McGonagall:Ne kadar doğru bilmiyorum ama Riddle ile aranızda bir şey mi var?
Y/N:Yakın arkadaşım sadece.
McGonagall:Sana çokta yakın olmanı tavsiye etmem açıkçası.Aslında öğrencilerimin özel hayatlarına karışmam ama biliyorsun ki ailenle çok yakınız.Yani benim için öğrenciden de fazla kızım gibisin..Riddle çok soğuk bir öğrenci ve ilk defa birine bu kadar yakın davrandığını görüyorum.Normalde bazı arkadaşları dışında kimseyle konuşmaz muhatap olmazdı.Daha önceden tanışıyor musunuz?
Y/N:Hayır.
McGonagall:İlginç..Ama sana tavsiyem ondan olabildiğince uzak durmaya çalış lütfen.Unutma benim için önemlisin.(<3)
Y/N:Sizde benim için profesör.
Prof.McGonagall bana sarıldı bende ona.Onu seviyordum..Veda edip odadan çıktım.Bahçeye gittim.Bankların birine oturdum.Tom'da bahçedeydi.Yanıma Slytherin'de bir kaç kız geldi.Sohbet etmeye başladık.Her ne kadar Slytherin olsalar da çok samimiydiler.Tom uzaktan bizi izliyordu.
X:Bugünkü Qudditch maçını bizim binamız kazandı ve Kendi aramızda parti vereceğiz sende gelsene.
Y/N:Çok isterdim ama bu gün olmaz davetiniz için teşekkür ederim.
Israr etmeye başladılar.Sıkılmıştım.
Y/N:Tamammm geleceğim.
Hepsi sanki savaşı kazanmış gibi sevinip gururlanıyordu.Bana yeri ve saati söyledikten sonra yanımdan ayrılıp Tom'un yanına gittiler ve heyecanla bir şeyler söylemeye başladılar.Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım ama yinede gidecektim.Akşam olunca parti için giyecek bir şeyler bakmaya başladım.Siyah bir t-shirt ve siyah bir kot pantolonda karar verdim.Saçımı at kuyruğu şeklinde bağladım.Çok hafif bir makyaj yapıp partinin yapılacağı yere gittim.Kapıda iki tane çocuk duruyordu.Beni görünce önümden çekildiler .İçerisi çok gürültülüydü.Parti topundan gelen ışıkla önümü görmeye çalışarak kenara bir yere geçtim ve etrafa bakınmaya başladım.Arkamdan gelen bir sesle irkildim.
Tom:Selam.
Y/N:Sana da ondan.
Tom:Beni mi arıyordun?
Y/N:Hayır.
Tom:Çok güzel olmuşsun.
Cevap vermedim.
Tom:İçecek bir şeyler ister misin?
Y/N:Hayır.
Yaklaşık 15 dk sonra yavaş bir dans müziği çalmaya başladı.Çoğu kişi dans etmeye başladı.
Tom:Dans edelim mi?
Y/N:Hayır.
Hafifçe öksürdü;
Tom:Güzel hanımefendi benimle dans eder misiniz?
Y/N:Edemem beyefendi!
Derin bir nefes alıp verdi.Elimden tuttu çekmeye başladı;
Tom:İyi hadi gidelim o zaman.
Elimi geri çektim.
Y/N:Ben burada duracağım!
Elimi daha sıkı tutup beni sürüklemeye başladı.
Tom:Gidelim dedim!
Partiden çıktık.
Y/N:Ben belki dans edecektim!
Tom:Sordum "hayır" dedin.
Y/N:Seninle etmek istemiyordum?
Tom:Ya benimle ya hiç.
Y/N:Neden?
Tom:Çünkü biz bir çiftiz ve çiftler başkasıyla dans etmez!Ha belki düğünümüzde 1 kerecik abinle dans edersin oda dediğim, gibi ilk ve son olur.
Şaşırdım benimle evlenmek mi istiyordu?!?Koridorda yürümeye başladı. Olduğum yerde duruyordum.
Tom:Gelmiyor musun?
Odama gidecektim.
Y/N:Gelmiyorum sonra görüşürüz.
Durdu ve yanıma geldi.
Tom:Bu gün üstünde bir inatçılık var.Geliyor musun, zor mu kullanayım?
Y/N:Nereye gidiyoruz?
Tom:Odamıza.
Odamız mı?Farklı binalardayız oda-mız eki nereden geliyordu?Çok sorgulamadım.Tom'un odasına gittik.
Tom:Yoruldum duş alacağım, gelmek ister misin?
Ne!?! Ne demek gelmek ister misin!
Y/N:Hayır tabiki!?!
Tom:Sen bilirsin.
Göz devirip banyoya girdi.O çıkana kadar yatakta kitap okudum.Çıktıktan sonra yanıma geldi.Yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu.
Y/N:Seninle barışmadım hala.
Tom:Küs müydük?
Ona döndüm.
Y/N:Sence?
Tom:Peki ne için küsmüştük?O aptal çocuk için deme!
Y/N:Kendini kontrol edemiyorsun!Devam edecek...🌊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Ficção AdolescenteKitap biraz cringe olmuş ama bitirmezsem içimde kalır 😮💨