Hogwarts İçin Yeni Bir Bilet

833 49 2
                                    

3.kişi ağzından:
Sabah Potter ailesinin evinde kahvaltı masasında nedensiz bir gerginlik vardı.Evin en küçüğü Y/N sürekli bacağını stres olmuşçasına sallıyor tabağındaki omlete bakıyordu.James ve Lily kaşlarını çatıp bir kızlarına bir de birbirlerine baktılar.
Lily:Bebeğim biraz acele et lütfen treni kaçırmak istemezsin değil mi?
Dedi fakat Y/N duymadı hala omlete dalmış bir şeyler düşünüyordu derken mutfağa sesli bir şekilde Harry geldi.
Harry:Y/N kahverengi kazağımı bulamıyorum, yine sen mi aldın?
Dedi mutfağın kapısından Y/N tekrar cevap vermeyince Harry masaya doğru bir adım atarken düştü.James kahkahalara boğulurken Lily de telaşla oğlunun yanına koştu.Tam o sırada Y/N daldığı düşlerden çıkıp abisine baktı.Normalde oda babası gibi kahkahalara boğulup dalga geçerdi ama bu sefer sadece abisine bakmakla yetindi.
Harry:off belim
Lily:Harry iyi misin?Hayatım bu paspas çok kayıyor değiştirmemiz lazım.
James hala gülüyordu
Lily:JAMES POTTER!
James bir anda gülmeyi kesti ve ciddileşti.
James:Tabi hayatım gün içerisinde bu konuyla ilgileneceğim.
Y/N bir şey demeden odasına çıkmak için giderken hepsi ona baktı.
James:Güzelim bir şeyler yeseydin.
Lily:Evet bebeğim aç aç gitme trende miden bulanır.
Y/N:Ben çok aç değilim size afiyet olsun.
Deyip odasına gitti.Harry'de onun arkasından.
Y/N üstünü değiştirmek için dolabını açtığı sırada Harry arkasından onu izliyordu.
Harry:Neyin var ?
Y/N:Bir şeyim yok biraz gerginim sadece.
Harry:Neden ?
Y/N yatağına oturup derin bir iç çekti ve konuşmaya başladı.
Y/N:Ya Gryffindor seçilmezsem ya beni sevmezlerse ya dışlanırsam ya benimle dalga geçerlerse?
Harry kardeşine sarıldı.
Harry:Böyle bir şey olmayacak her ne kadar bazılarını yaşamış olsamda sana bunları yaşatmalarına izin vermeyeceğim.
Y/N'da abisine sıkıca sarıldı.
*3 SAAT SONRA*
Y/N ve Harry ailesiyle vedalaştı ve trene bindi.
Boş bir kompartmana geçtiler Harry bavulları yerleştirdi ve kardeşinin yanına oturdu. Oturduktan 5 dk sonra içeriye kavga ederek Hermione ve Ron girdi.
Hermione:İnanamıyorum sana!
Ron:Bende bazen kendimi inanamıyor-
Hermione:Sus Ron
Harry:Neler oluyor?
Hermione:Ron az önce Lavender'ın ona verdiği çikolatayı yedi ve muhtemelen içinde aşk iksiri vardı.
Harry Ron'a bakarak iç çekti.
Ron:Bakma öyle çok güzeldi.
Hermione:Ne güzeldi?!?!
Ron:Çikolata tabiki .
Hermione Ron'a göz devirip yerine oturduğu sırada karşısındaki Y/N'yi gördü.
Hermione:Oh Y/N,selam seni görmeyeli uzun zaman oldu.
Y/N:Selam Hermione gerçekten uzun zaman oldu ....
4'ü birlikte yol boyunca sohbet ettiler.
*2 SAAT SONRA*
Tren sonunda Hogwartsa varmıştı.
Elinizde bavullarla Hogwarts'a girdiniz.Y/N daha binası belli olmadığı için bavulunu abisinin odasına bıraktı.Harry kendini yatağa attı aynı şekilde Ron'da...

Devam edecek...😼

Tom Riddle İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin