Tom:Tamam bak o olay için korktuğunu biliyorum.Ama biri sevgilime yavşıyor, ne yapsaydım oturup izlese miydim!?
Y/N:Çocuğu öldürüyordun!
Derin bir nefes aldı.
Tom:Kavga etmek istemiyorum sevgilim hadi uyuyalım.
Elimdeki kitabı okumaya devam ettim.
Y/N:Uykum yok.
Tom:Benden korkuyor musun?
Y/N:Hayır ama beni ürkütüyorsun.
Tom:Sabah sorduğumda "evet" demiştin?
Y/N:Sinirliydim.
Sustu cevap vermedi.
Elimdeki kitabı kapatıp ayağa kalktım.
Y/N:Ben gidiyorum.
Tom:Nereye!
Y/N:Odama?
Tom:Burada kalacağını söylememe gerek yok herhalde?
Y/N:Gerek yok merak etme.Pijamalarımı alacağım.
Tom:Tamam acele et uykum geldi.
Y/N:Uyu sen.
Tom:Seni bekleyeceğim.
Y/N:Tamam.
Deyip odadan çıktım.Odadan çıkmamla çığlık atmam bir oldu.Yerde kanlar içinde duran biri vardı!?!Tom çığlığımı duyar duymaz yanıma geldi.Yerde duran çocuğa baktı ardından bana.Sonra elleriyle gözümü kapattı ve beni kolumdan tutarak odanın içine götürdü kapıyı kapattı.O çocuğun yanındaydı.Ne yapacağımı bilmiyordum.Yatağa oturdum.Hogwarts cinayet evine dönmüştü resmen!Ellerim titriyordu.Sonra dışarıdan bir çığlık sesi daha geldi ve ardından bir tane daha gittikçe çoğalıyordu.Seslerden anladığım kadarıyla koridor kalabalıklaşıyordu.Sonra Profesör Dumbledor'un sesini çok net bir şekilde duydum.Herkesi sakin olmaları için uyarıyordu.O sırada içeriye Tom geldi.Ayağa kalktım.Dolu gözlerimle ona baktım.
Y/N:Ölmüş mü?
Tom gelip bana sarıldı.
Tom:Sakin ol.
Y/N:Ölmüş müü?
Tom:Evet.
Yutkunamıyordum.Hareket edemiyordum.Bedenim kendini salmıştı sanki.Ölen kişileri tanımasam da birinin hayatına son verişini izlemek beni mahvediyordu.Tom bana daha da sıkı sarıldı.Karşılık veremiyordum.Beni bırakınca yatağa doğru gittim ve kendimi bıraktım.Tom'da ışığı söndürüp yanıma yattı.Dışarıdan gelen çığlık ve ağlama sesleri devam ediyordu.
Tom:İstersen başka bir yere gidelim.
Y/N:Hayır, gerek yok.
Uyumak istiyordum,daha doğrusu uyuyup bunları unutmak istiyordum...
Yarım saat geçti,Bir saat geçti,İki saat geçti...Tom uyuduğumu düşünüp uyumuştu.Saat sabahın 5'inde artık canıma tak etti ve kalkıp odadaki ilaçları karıştırmaya başladım.Uyku ilacını buldum ve bir tane içtim.Yatağa gittim, yeniden yattım.Devam edecek...🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Teen FictionKitap biraz cringe olmuş ama bitirmezsem içimde kalır 😮💨