Tom Riddle Kimsin Sen?

398 35 1
                                    

X2:Varım lan!
X1:Kostümünü şimdiden hazırla bence.
X2:O kadar emin olma.
Onlar konuşmaya devam ediyordu.Umarım bahsettikleri kız ben değilimdir!Birde bunlarla uğraşmak istemiyorum.Gözlerimi onları azıcık görebileceğim şekilde kısarak açtım.Biraz uzağımda ayakta duruyorlardı.İkiside 18-19 yaşlarında görünüyordu.Aslında seslerinden biraz daha büyük olmalarını bekliyordum.Gözlerimi tamamen açtım ve başımı doğrulttum.Çocuklardan biri diğerine gülerek göz kırptı ve yanıma doğru yavaş adımlarla geldi.
X1:Günaydın güzellik.
Aptal bir iddia yüzünden düştüğüm duruma bak!
Y/N:Kes sesini.
X1:Atarlıyız bakıyorum.
Önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına attı.
Y/N:Çek elini!
X1:Ama bak, ben benimle böyle emir kipiyle konuşulmasından hiç hoşlanmam.
Kapı açıldı ve içeriye intikam isteyen aptal adam girdi.
X:Haber var mı Jack?
Yanımdaki çocuk cevap verince isminin Jack olduğunu öğrendim.
Jack:Yok.
X:Tamam,bana sondan ikinci dolaptaki kağıdı ve zarfı getir hemen.
Jack:Getiriyorum efendim.
Kendisine emir kipiyle konuşulmasından hiç hoşlanmayan çocuk şimdi kendine emir kipi kullanan kişiye "efendim" diyor,komik.Kağıdı ve zarfı alıp geldi.Adam zarfın içinden basılmış birkaç fotoğraf çıkardı ve sırıttı.
X:Bak.
Fotoğrafları bana gösterdi.Tom birinde ağlıyor,diğerinde birini dövüyor,duvarı yumrukluyor..Saçları dağılmış...Aslında saçları değil kendi dağılmış.Bu iki-üç fotoğraftan bile rahatça anlaşılıyordu.Şaşırmıştım okulda daha ilk haftamdı ve Tom için bu kadar kısa sürede değerli olmam garipti.Keşke şuan yanında olabilseydim ona sarılmayı o kadar çok istiyorum ki..
X:Gördün mü?Bahsettiğim şey buydu işte.
Gözlerim dolu dolu ona baktım.
Y/N:Neden yapıyorsun bunu!
X:Öyle gerekiyor.
Y/N:Başlarım sana da intikamına da.Yeter ya yapma artık şunu ne istiyorsun!
X:Onun acı çektiğini görmek istiyorum.
Y/N:Yetmedi mi?
X:Hayır,yetmedi ve yetmeyecek.Daha yeni başlıyoruz.
Gözyaşlarımı görmemesi için başımı öne eğdim saçlarım yüzümü kapatıyordu.
X:Jack,Bryan gelin benimle.
Hepsi odadan çıktı kapının önünde bir şey konuşuyorlardı.Onları duyamıyordum.Sonra adam gitti ve diğer ikisi yanıma geldi.Bryan denen çocuk beni çözmeye başladı.Beni tamamen çözdükten sonra hala sandalyede oturuyordum.Bryan beni kolumdan tuttu.Gözlerimi sildim.
Y/N:Nereye gidiyoruz?
Bryan:Hava alacağız biraz.
Ayağa kalktım.Kolumu sıkıca tutuyordu ve acıyordu.
Y/N:Kolumu bırak.
Bryan:Olmaz.
Y/N:Canımı acıtıyorsun bırak kolumu!
Jack:Sıkma o kadar nereye kaçabilir ki zaten.
Kolumu bırakmadı ama gevşek tutuyordu.Odadan çıktık.Uzun koridorlardan yürüdük ve büyük bir kapıdan dışarıya çıktık.Büyük güzel bir bahçeydi.Banklar vardı,birine oturdu ve benimde oturmam için kolumu çekti.İkisinin arasında oturuyordum.
Bryan:15 dakikan var.
Hiçbirimiz konuşmuyorduk.Aradan bir 10 dakika kadar geçmişti ki Jack'in eli elime değdi,elimi hızla çektim.
Jack:Çok mu seviyorsun onu?
Y/N:Evet.
Bryan:Yaptıklarını öğrendikten sonra tekrar düşün bence.
Y/N:Ne?
Jack:Bilmiyorsun demek?
Y/N:Doğru düzgün anlatır mısınız şunu!
Bryan:Anlatamayız,yasak.Kendi gözlerinle göreceksin zaten.
Y/N:Saçmalıyorsunuz.
Jack:Asıl daha yeni tanıştığın bir çocuğa güvenerek sen saçmaladın.Ne haltlar yediğini bilmiyorsun.
Bryan:Ve öğrendiğinde her şey için geç olabilir.
Y/N:Sizinle de yeni tanışıyorum ya yalan söylüyorsanız?
Bryan:İnanıp inanmamak sana kalmış,senin iyiliğin için söylüyoruz.
Saçma bir iddiaya giren iki kişiden ne beklenirdi ki?Kesin yalan söylüyorlardı.
Jack:Süren doldu.
Ayağa kalktık ve yine o uzun koridorlardan geçip aynı odaya geldik.İçeriye girdiğimde odanın köşesinde bir yatak vardı.Bryan beni kolumdan tuttu yatağın başına götürdü.Cebinden çıkardığı kelepçenin bir ucunu yatağın başlığına diğerini de kolumu kelepçeledi.Kolumu kurtarmak için çırpındım ama işe yaramadı.
Y/N:Ne yapıyorsun!
Bryan:Üzgünüm,uyuyabilirsin ama kaçamazsın.
Sıkıntıyla derin bir nefes alarak yatağa oturdum.
Jack:Aç mısın?
Y/N:Hayır.
Aslında acıkmıştım ama yemeğin içine bir şey koyabilirlerdi.Dayanmam gerekiyordu açlığımı unutmak için uyuyacaktım.
Y/N:Uykum geldi çıkar mısınız.
Jack:Tamam.
İkiside odadan çıktı.Onlar çıkınca yatağa uzanıp düşünmeye başladım.Tom gerçekten onların anlattığı gibi biri miydi,ne yapmış olabilirdi?Gerçekten kimdi o?

Devam edecek...🔍

Tom Riddle İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin