Tam uyuyacaktım ki pencerenin önündeki baykuşun cama vurmasıyla gözlerimi açtım.Tom yataktan kalkıp baykuşdan mektubu aldı ve kaşlarını çatarak okumaya başladı.Okumayı bitirdiğinde ona döndüm;
Y/N:Ne yazıyor?
Tom:Önemli bir şey değil.
Kalkıp yanına gittim,bana değil mektuba bakıyordu tekrar tekrar okudu.Sonra bana baktı.
Tom:Benim şimdi gitmem gerekiyor, seni de yalnız bırakamam sende benimle geliyorsun.
Hiç bir şey sormadım yada söylemedim,beni sürekli geçiştiriyordu.
Y/N:Tamam.
Bu cevabı beklemiyormuş gibi baktı yüzüme.
Tom:Hazırlan çıkalım.
Kıyafetlerimin yarısından fazlası Tom'un odasında olduğundan odama gitmedim.Hazırlandım ve çıktık.
Yol boyunca aramızda hiçbir diyalog oluşmadı,sadece elimi tutuyordu.Siyah büyük bir malikaneye geldiğimizde durduk.Zile bastık ve beklemeye başladık.Tom tuttuğu elimi sıkmaya başladı.
Y/N:Elimi acıtıyorsun!
Sinirli hali bir an için süt dökmüş kediye döndü.
Tom:Farkında değilim.İyi misin?
Tam o sırada kapıyı bir ev cini açtı.İçeriye girdik.İçerisi koyu renk duvar ve eşyalardan oluşan büyük bir evdi.Bir sürü koridordan geçip bir odaya geldiğimizde, Tom kapıyı açtı ve eliyle geçmemi gösterdi.Odaya girdim.Soru sormayacaktım ama merak ediyordum.
Y/N:Neden buradayız?
Hafifçe güldü.
Tom:Ne kadar dayanacağını merak ediyordum.
Tam cevap verecektim ki içeriye 17-18 yaşlarında bir çocuk girdi.
Tom:Yarım saate gelirim.
Yanağımı öpüp odadan çıktı.Odada sadece o çocuk ve ben vardım.Rahatça gidip kendini odadaki koltuklardan birine attı.
X:Otursana yenge ayakta kaldın.
Ne?!?Yenge mi?!?Kendimi bir an için çok büyük hissetmeme neden olmuştu bu kelime.
Y/N:Yenge?
X:Aynen.
Y/N:Adın neydi?
X:Mattheo.
Y/N:Tom'un arkadaşı mısın?
Mattheo:Kardeşi, yani kardeş demişken 9 ay falan büyük kendisi benden.
Yok artık!Kardeşi vardı ve bunu yeni öğreniyordum.Daha bilmediğim neler vardı kim bilir!Sorduğum son soru çok mantıklı geldi.Kim bilir?Mattheo bilir.
Y/N:Tom'un ne işi var?
Mattheo:Benim can güvenliğim senin de psikolojik güvenliğin için bunu söylemem yasak yengecim.
Karşısındaki koltuklardan birine oturdum.
Y/N:Senden öğrendiğimi asla bilmeyecek yemin ederim aramızda kalacak, lütfen söyle!
Mattheo:Üzgünüm.
Y/N:Küçük bir ipucu?
Mattheo:Yakında hepsini öğrenirsin.
Ben onu ikna etmeye çalışırken Tom geldi.
Tom:Gidebiliriz.
Hızla Tom'un yanına gittim.
Y/N:Ne saklıyorsun benden!
Tom:Sonra konuşuru-
Y/N:Hayır şimdi konuşalım,benden sürekli bir şeyler saklamandan sıkıldım.Bir kardeşin var ve daha yeni öğreniyorum!?!Bilmediğim daha neler var acaba!
Tom:Sakin ol, kısa zamanda her şeyi anlatacağım.
Hışımla çıktım odadan.Bulmaca çözüyorum resmen!Tom peşimden gelmeye başladı.Kolumdan tutup beni sertçe kendine çevirdi.
Tom:İyi değilim ve beni daha fazla sinirlendiriyorsun.
Y/N:İyi değilsin ve bunu benden saklıyorsun.
Sessizlik...
Ellerimi boynuna dolayıp sıkıca sarıldım.
Y/N:Ne yaparsan yap seni seveceğim sadece bunu bil.
Tom:Voldemort olsam bile mi?
Karanlık...Kolumdan yediğim iğneyle birlikte bayıldım.Devam edecek...♾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Novela JuvenilKitap biraz cringe olmuş ama bitirmezsem içimde kalır 😮💨