Y/N'nin ağzından:
Abimin dediğine göre akşam yemeğine daha yarım saat varmış. çok sıkıldım Hermione kitap okuyor,Ron ve abim sohbet ediyordu.
Y/N:Ben çok sıkıldım biraz okulu gezeceğim.
Ron,Hermione ve abim bana döndü:
Harry:Bizde gelelim.
Y/N:Gerek yok.
Hermione:Var, ya kaybolursan?
Y/N:Merak etmeyin birine sorar bulurum bir şekilde.
Harry:Kaybolursan olduğun yerde bekle çapulcu haritasından yerini bulup yanına geliriz.
Y/N:Tamam anne:)
Deyip gülerek odadan çıktım.Hogwarts'a abimi görmeye birkaç kere gelmiştim o yüzden çokta yabancı gelmiyordu.Sonra gözüm koridordaki banklarda yalnız kitap okuyan koyu saçlı çocuğa takıldı.Yakışıklıymış diye düşünüp onu arkamda bırakmıştım ki;
Tom:Biliyorum
Olduğum yerde durdum.Bana mı demişti onu?Yanına doğru gittim.
Y/N:Neyi biliyorsun?
Başını kitaptan kaldırmadan cevap verdi:
Tom:Yakışıklı olduğumu.
Y/N:Öyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum?
Tom:Peki öyle bir şey düşündüğünü hatırlıyor musun?
Yanına oturdum
Tom:Yanıma oturmana izin verdim mi?
Y/N:İzin istedim mi?
Başını kitaptan kaldırdı;
Tom:Bana bak! Sana bir şey söylemem seni umursadığım yada yanıma oturmanı istediğim anlamına gelmez !Şimdi kalk oturduğun yerden işine bak!
Y/N:Az önce benim zihnimi okudun onu ne yapacağız?
Sanki çok meraklıydım ona ne bu ego! Tam kalkmış giderken kolumu tuttu,ayağa kalktı ve kulağıma eğildi.Boyu çok uzundu
Tom:Bu aramızda kalsın Potter.
Ne!Benim kim olduğumu biliyor muydu?Tam cevap verecektim ki sanki bir yere yetişmesi gerekiyormuş gibi hızla gitti.Çok mükemmeldi ve çok güzel kokuyordu.... Yok artık Y/N ilk gördüğün kişiye de aşık olacaksan işimiz var.Karnımın guruldamasıyla acıktığımı fark ettim.Çok uzaklaşmamıştım abimlerin odasına gittim.
Odaya girdiğimde bana bakıyorlardı.Ama abim farklı bakıyordu.Sinirliydi.Hepsi ayağa kalkıp yanıma geldi.
Y/N:Bir şey mi oldu?
Harry:Tom'un yanında ne işin vardı?
Y/N:Tom mu o kim?
Harry:Az önce konuştuğun çocuk!
Y/N:Sen nerden biliyorsun?
Hermione fısıldar gibi;
Hermione:Çapulcu haritasından.
Dedi.Fakat buna neden bu kadar sinirlendiğini anlayamadım ne vardı yani konuşmuşsam.Sesini biraz yükseltti;
Harry:O çocuğun etrafında dolaşma.Sana ne dedi bilmiyorum ama uzak dur ondan.
Y/N:Sebep?
Harry:Bak Y/N o kötü bir Slytherin ondan sana sadece zarar gelir.Neler yapacağını tahmin edemezsin o aptal seni sadece kullanır.Ginny olayını anlatmıştım sana bahsettiğim Tom oydu.
Y/N:Peki tamam.
Ron:Ben çok acıktım.
Hermione:Ee hadi gidelim o zaman bizde acıktık zaten.
İkisi ortamı yumuşatmaya çalışıyordu.
Abim önden hızla çıktı odadan.Ron Hermione ve ben onun biraz arkasından geliyorduk.
Ron:Y/N söylediği şeylere üzülme sakın sen onun zayıf noktasının.
Hermione:Evet biraz koruyucu sana karşı biliyorsun, sana çok değer veriyor.Tom'un sana bir şey yapmasından korkuyor.
Y/N:biliyorum..
Ortak salon denen yere gelmiştik çok heyecanlıydım binam seçilecekti.Çok kalabalıktı.
McGonagall beni çağırdı.Yanına gittim.
McGonagall:Hoşgeldiniz bayan Potter, sizi aramızda görmek ne güzel.
Gülümsedim.Seçmen şapkayı başıma koydu.Abimlerin gerginliğini görebiliyordum.
Seçmen Şapka:Hmm.. Bir Potter daha..Çok Zeki..Çok şüpheci ve cesur, seni nereye koyacağımı çok iyi biliyorum...RAWENCLAW!
Hiç bir tepki veremiyordum daha önce Potter olupta Rawenclaw olanı ne görmüştüm ne duymuştum.Herkes şaşırmıştı.Rawenclaw masasından çok gürültülü alkış ve ıslık sesleri geliyordu.Gidip boş bir yere oturdum.Herkes elini uzatıyor tanışmak istiyordu.Eminimki abim olmasaydı kimsenin umrunda olmazdım.
Çoğuyla tanıştım isimlerini söylediler ama yarısından fazlasını hatırlamıyorum.
Yemek bittikten sonra oda numaramı öğrenip, abimin odasından bavullarımı aldım ve odama gittim.Devam edecek...🌪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Ficção AdolescenteKitap biraz cringe olmuş ama bitirmezsem içimde kalır 😮💨