Odadan çıktı ve tekrar kapıyı kilitledi.Tom ne yapıyordu acaba?Beni merak etmiş miydi?Bu adamla ne ilgisi vardı?Düşündükçe canımı sıkıyordu.Bu adamın beni öldürmesi umurumda değildi ama Tom ve ailemi düşünüyordum.Abim yokluğumu fark etmiş miydi acaba?Ne yapıyorlardı şuan?Keşke ölmeden önce onlara son bir kez sarılsaydım.Sonra düşündüm ölmeyi ne çabuk kabullenmiştim.Resmen ölmeyi bekliyordum!İçimde hiç umut yoktu.Belki biri beni buradan kurtaracaktı,belki biri yerimi bulacaktı...
*3.KİŞİ AĞZINDAN*
Riddle delirmişti.Heryerde sevgilisini arıyordu.Saatlerdir uyumamıştı, sormadığı kişi bakmadığı yer kalmamıştı ama Y/N hiçbir yerde yoktu.Rawenclaw'dan bir kaç kişiye daha sorduktan sonra odasına gitti.Koltuğa oturdu kafasını ellerinin arasına aldı.Gözleri dolmuştu.Koskoca Riddle bir kız için mi ağlayacaktı?Sıkıntıyla nefes alıp veriyor,sinirlendikçe ağlıyor ağladıkça sinirleniyordu.
Tom:DAHA SEVDİĞİN KIZI KORUYAMIYORSUN APTAL!
Kendine kızıyordu.Normal şartlar altında bunu asla yapmazdı, ne olursa olsun kendisine kızmaz, suç kendisinde olsa bile hatayı karşı tarafta arardı ama şartlar normal değildi.Hızla ayağa kalktı, elini yumruk yaptı;
Tom:Seni öldüreceğim!
Koşar adımlarla Rawenclaw ortak salonuna gitti.1-2 gün önce kahvaltıda
Y/N'ye yavşayan çocuğu aradı gözleri.Bulduğu gibi yakasından tuttu ve duvara sabitledi.Gözlerinden ateş çıkıyordu!Çocuk neye uğradığını şaşırmıştı!
Tom:NEREDE LAN O!
Jaeden:Ne diyorsun lan,bırak beni!
Tom:Y/N NEREDE!
Jaeden kendini kurtarmaya çalışıyordu ama fayda etmiyordu Tom çok sıkı tutuyordu kurtulması imkansızdı.
Jaeden:BİLMİYORUM!
Tom çocuğu dövmeye başladı.Etraftakiler sadece bakmakla yetiniyorlardı çünkü hepsi korkuyordu.Tom yüzü kan içinde kalan Jaeden'e baktı.Hızla nefes alıp veriyordu.
Jaeden:BİLMİYORUM!LANET OLSUN BİLMİYORUM!
Tom:EĞER BU KONUN SENİNLE BİR İLGİSİ OLDUĞUNU ÖĞRENİRSEM CEHENNEMİ YAŞATIRIM SANA!
Tom Rawenclaw ortak salonundan çıktı.Koridorda Harry,Ron ve Hermione'yi gördü hepsi ona nefretle bakıyordu.Harry sinirle Tom'un yanına gitti ve ona sert bir yumruk attı.
Harry:GEBERTECEĞİM LAN SENİ!
Ron Harry'i tutmaya çalışıyordu.Tom hiç bir şey söylemedi,hak ettiğini düşündü.Bütün bu olanların kendi suçu olduğunu biliyordu.Harry sakinleşmek istercesine derin bir nefes aldı,ağlamaktan gözleri kızarmış,saçları dağınık bir haldeydi.
Tom onların yanından koşar adımlarla ayrıldı.Odasına gitti.Musluğu açtı buz gibi soğuk suyu iki elinin içine alıp yüzüne çarptı.Şuan tek istediği sevgilisiydi...
*Y/N'NİN AĞZINDAN*
Garip bir şekilde içinde olduğum durumdan korkmuyordum.Sanki Tom beni bulacakmış ve bunun garantisi varmış gibi rahattım.Tek sıkıntı acıkmış,susamış ve üşüyor olmamdı.Saatlerce etrafa bakınıp saçma sapan şeyler düşünüyordum.Acaba şuan gece mi gündüz mü?Odanın içinde pencere yada dışarıyı gösteren hiçbir şey yoktu.Bir süre daha duvarla bakıştıktan sonra uykum geldi.Ne kadar diretsem de göz kapaklarım kapanmakta ısrarcıydı.Sandalye bir duvarın kenarında olduğu için kafamı duvara yasladım ve uyumaya başladım.
*8 SAAT SONRA*
Uyanmıştım ama gözlerimi açamıyordum.Odanın içinde iki tane adam bir şeyler konuşuyordu.
X1:Güzel kız ama.
X2:Öyle.
X1:Ya şimdi üzülmüyor da değilim, aptal bir herif için bu kız öldürülür mü?
X2:Ölmeyecek.
X1:Nasıl?
X2:Patronu duymadın mı?Öldü gibi gösterecekmiş sadece.
X1:E peki sonra?
X2:Sonrayı sonra düşünürüz dedi.
X1:Şansa bak be!Benim böyle sevgilim olacak yanından bir saniye ayrılmam.
X2:Bu kız sana baksın yemin ederim arı kostümü giyip dans ederim.
X1:Var mısın lan iddasına!Devam edecek...🔏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle İle Hayal Et
Roman pour AdolescentsKitap biraz cringe olmuş ama bitirmezsem içimde kalır 😮💨