Ceset!

519 44 0
                                    

Abimin odasına gittim.Kızacaktı biliyordum,çok kızacaktı...Odasını kapısını iki kere tıklattım içeriden gelen "Gel!" Sesiyle içeriye girdim.Üçü de yataklarında oturuyordu.Geldiğime sevinmemiş gibiydiler.
Y/N:Abi biraz konuşabilir miyiz?
Hermione Ron'a odadan çıkmak için kaş göz yaptı ve ikiside odadan çıktı.Abim konuşamaya başladı.
Y/N:Ne söyleyeceğini az,çok tahmin edebiliyorum.
Harry:Sana ondan uzak durmanı söylüyorum ve sen geceyi onun odasında geçiriyorsun.Y/N, o çocuk tehlikeli sana ne söylüyor, nasıl davranıyor bilmiyorum ama o senin sandığın gibi biri değil!
O gün yaşananları abime anlattım.Bana sıkıca sarıldı bende ona.
Harry:Senin iyiliğin için söylüyorum amacım seni üzmek değil, bunu sakın unutma.Senin canın yandığında benim de canım yanıyor.Her ne olursa olsun seni çok seviyorum.
Y/N:Bende seni seviyorum.
Harry:Hadi ortak salona gidelim akşam yemeğine geç kalacağız.
Birlikte yemeğe indik.
Alnımdan öpüp Gryffindor masasında gitti ve Ron'un yanına oturdu.
Bende Diana'nın yanına oturdum.Yemek bitince odama gittim. O günün ödevlerini yapmaya başlamıştım ki koridordan gelen çığlık sesleriyle koridora çıktım.Adını bilmediğim ama Rowena Rawenclaw'ın soyundan gelen bir çocuğun odamın 5-6 metre kadar uzağında yerde kanlar içinde yatan bedeniyle karşılaştım.Herkes çığlık çığlığa bağırırken yanında bir kız uyanması için ona yalvarıyordu.Sonra profesörler geldi.Prof. Snape çocuğun nabzına baktı ve olumsuz bir şekilde kafasını salladı.Ölmüştü...Yerde bir ceset vardı.Ağlama sesleri başladı.Nefes alamıyordum çok kötü olmuştum.Koşarak bahçeye çıktım.Arkadaşlarıyla sohbet eden Tom'u gördüm.Beni görünce telaşla yanıma geldi.Herkes bana bakıyordu.Hızlı hızlı nefes almaya çalışıyordum.
Y/N:Nefes alamıyorum!
Elimle kıyafetimin boğaz kısımını çekerek genişletmeye çalışıyordum.
Tom:Y/N!Sakin ol ben buradayım.Yavaş yavaş nefes almaya çalış.Gel otur şuraya.
Eliyle gösterdiği banka oturdum.Ellerim titriyordu daha önce böyle bir şey görmemiştim.Arkadaşlarının getirdiği suyu alıp bana verdi.Bardağı tutamıyordum.Elimden aldı kendisi içirmeye başladı.Biraz olsun sakinleşmiştim, nefes alabiliyordum ama o kanlı bedeni aklımdan çıkmıyordu.
Tom:Ne oldu?!Kim yaptı sana bunu?!?
Elimle içeriyi göstermeye çalıştım.
Y/N:C-ceset vardı.
Konuşamıyordum.Tom söylediklerimden hiç bir şey anlamıyordu.Zihnime girdi ve neler olduğunu öğrendi.
Tom:Geçti,ben buradayım sakin ol.
Etrafımızda Slytherin'de birkaç çocuk vardı.Sanırım Tom'un bu tarafını daha önce hiç görmemişlerdi,şaşkınlıkla bakıyorlardı.Açıkçası biraz da rahatsız olmuştum.Tom onlara gitmeleri için işaret yaptığında gittiler.
Tom:Daha iyi misin?
Y/N:Evet.
Tom:Hava çok soğuk içeriye gidelim.
Kafamı onaylarcasına salladığımda ayağa kalktım.Beni belimden ve kolumdan tutarak yürüyordu.Odama geldiğimizde bıraktı ve yatağa oturdum.Ama yan odadan çok şiddetli ağlama sesleri geliyordu.Tom odanın kapısını kapattı ve yanıma oturdu.Duvara bakıyordum.Ben daha tanımadığım biri öldüğünde böyle oluyorsam,yakınlarını,arkadaşlarını,ailesini düşünemiyordum...Yatağa cenin pozisyonunda uzandım.Yan odadan gelen ağlama sesleri hala devam ediyordu.Tom bana acıyormuş gibi baktı ve beni kucağına aldı.
Tom:Bu gün burada kalma.
Cevap vermedim ellerimi boynuna doladım ve kafamı boynuna gömdüm.Gittiğimiz yere kadar gözümü açmadım.Bir yerini kapısını açtı ve beni yatağa bıraktı bu kokuyu hatırlıyordum burası onun odasıydı.
Tom:Merak etme ben bu gece başka bir yerde kalacağım.
Y/N:Gitme!
Şaşırdı, dolabından yeni kıyafetler çıkardı ve banyoya girdi.O çıkıncaya kadar uyumamıştım ama çıktığında uyumuş olduğumu düşünmesi için gözlerimi kapattım.Yatağın yattığım kısmının kenarına geldi ve diz çöktü.Yüzlerimizin arasında santimler vardı!Veeeeee inanılmaz bir şok.Hayatımın şokunu yaşamıştım resmen bunu hiç beklemiyordum...Kısa da olsa dudağımdan ÖPMÜŞTÜ!Kalp atışlarım tavan yaptığı sırada "acaba gözümü açsam mı diye düşündüm" ama sonra bu fikirden vazgeçtim çünkü o zaman bunu bir daha yapmazdı.Yanıma yattı ve uyuduk...
*Sabah*
Gözümü açar açmaz beni izleyen bir Tom gördüm.Hayır yaa kim bilir uyurken nasıl görünüyordum.
Tom:Çok güzelsin.(<3)
Y/N:Zihnimi okumayı ne zaman bırakacaksın?
Tom:Zihnini okumamıştım ki?
Evett bu günde rezil oldum.Ellerimle yüzümü utanmışçasına kapattığımda elleriyle ellerimi tutup yüzümden çekti ve yanağımı öptü!
Tom:Hadi hazırlanıp kahvaltıya inelim.
Y/N:Benim kıyafetlerim odamda sen önden git bende hazırlanıp gelirim.
Tom:Tamam.
Odama gittim.Dünkü olayın yaşandığı yere baktım...Baktıkça kötü hissediyordum...Hazırlanıp kahvaltıya indim.

Devam edecek...☃️

Tom Riddle İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin