20.Εσυ μας έλειπες τώρα μέσα σε αυτή την παρωδία

74 9 1
                                    

Νύχτα Πρωτοχρονιάς

Λίγες ώρες είχανε μείνει πριν αλλάξει ο χρόνος. Το δείπνο θα γινόταν στο σπίτι του Έκτορα αυτή την φορά. Υποθέτω όλα θα ήταν έτοιμα στην εντέλεια από την κυρία Μαργαρίτα που απο το πρωί είχε πάει η μητέρα μου και την βοηθούσε με τις ετοιμασίες.

<<Αλκμήνη είσαι έτοιμη ; >> ακουσα την φωνή του πατέρα μου εξω απο την πόρτα.

<<Ναι πήγαινε και έρχομαι >> φώναξα για να με ακουσει .

Καθόμουν μπροστά από αυτό το καθρέφτη μια ώρα. Ήθελα να βρω το κουράγιο να τον αντιμετωπίσω.

Είχα να τον δω μια εβδομάδα. Τον απέφυγα και το έκανα με μεγαλη απο ότι φαίνεται επιτυχία μιας που περνούσα τον περισσότερο χρόνο της ημέρας μου με τον Μάκρο. Όμως σήμερα δεν μπορούσα να τον αποφύγω.

Όλη την εβδομάδα δεν έλεγε να βγει από το μυαλό μου . Αναρωτιόμουν συνεχώς γιατι η συμπεριφορά του είχε αλλάξει τόσο πολύ εκεινο το πρωί. Ενω δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου εκεινο το χάδι του και σκεπτόμενη πάλι εκείνη την στιγμή ένιωθα να φλεγομαι ολόκληρη.

Κοίταξα μια τελευταία φορά το ειδωλο μου στον καθρέφτη. Το κόκκινο σατέν κοντό φόρεμα ήταν το κατάλληλο για την περίσταση. Ήθελα να του δείξω τι χάνει , ποια χάνει.

Επέλεξα να μην βαφτω και να δείξω την φυσική μου ομορφιά

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Επέλεξα να μην βαφτω και να δείξω την φυσική μου ομορφιά. Βέβαια τόνισα τα χείλη μου με ένα έντονο κόκκινο κραγιόν λόγο της ημέρας. Είχα ισιώσει τα μαλλιά μου κάνοντας με να φαίνομαι αυστηρή και μετρημένη. Φορούσα τους μικρούς μου ασημένιους κρίκους και τις μαύρες μου γόβες.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και έπειτα έπιασα το χερούλι της πόρτα. Άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και μέσα σε ένα λεπτό είχα φτάσει κι ολας στο κατώφλι του σπιτιού του . Χτυπησα μια φορά την πόρτα και περίμενα να μου ανοίξουν.
Τον είδα μπροστά μου . Φορούσε ένα μαύρο κοστούμι . Τα πρώτα κουμπιά του μαύρου πουκαμισου του ήταν ανοιχτά. Φορούσε μια χρυσή αλυσίδα στο λαιμό και μια στο χέρι. Ειχε ξυρισει τα γενιά του , ενώ η βαριά του αντρική κολόνια εισχωρησε κατευθείαν στα ρουθούνια μου .

My Soldier Donde viven las historias. Descúbrelo ahora