9.Ήπιαμε

120 14 2
                                    

Η ώρα περνούσε ευχάριστα. Όλοι είχαν πιει αρκετά. Γενικά επικρατούσε μια υπέροχη ατμόσφαιρα. Γέλια, φωνές, τραγούδια, ποτό .

Είχα ζαλιστεί αρκετά και είχα κουρνιασει το κεφάλι μου στον ώμο του Βασίλη.

<<Νομιζω πως όλοι είμαστε αρκετά μεθυσμένοι και ήρθε η στιγμή να παίξουμε θάρρος ή αλήθεια, τι λέτε; >> ξεκιναει να μιλάει ο Μάρκος.

<<Εγω λέω πως θα γινει μαλακια και θα μαλωσουμε >> επεμβαίνω.

<<Ελα ελα θα παίξουμε για λίγο και άμα δούμε ότι κάποιοι θίγονται το σταματάμε >> απαντάει ο Μάρκος.

<<Ξεκινάω πρώτος >> λέει εκεινος .

<<Μανώλη θάρρος η αλήθεια >> ρωτάει ο Μάρκος.

<<Θάρρος >> απαντάει χαλαρά ο Μανώλης.

<<Εχεις το θάρρος να μείνεις με το εσώρουχο σου για δύο γύρους >> ρωτάει ο Μάρκος.

Η Ανετα σηκώνεται από τον Μανώλη και έπειτα εκεινος βγάζει το παντελόνι του και μένει με το εσώρουχο του .

<<Μπαα δεν ήξερα ότι φοράς και Calvin klein ρε τσοπάνη >> σχολιάζει ο Άκης και γελαμε όλοι.

<<Εχω κοπέλα ρε μαλακα πρέπει να ντυνομαι ευπρεπως >> απαντάει ο Μανώλης, ενώ τα γέλια συνεχίζονται.

Το παιχνίδι συνεχίστηκε κάπως έτσι. Άλλοι βγάζανε τις μπλούζες , τα παντελόνια τους , άλλοι φασωνοντουσαν, άλλοι έπαιρναν τηλέφωνο και λέγανε ψέμματα, και όσοι δεν δέχονταν να κάνουν αυτό που τους έλεγαν τρία σφηνάκια μονοκοπανιά ρετσίνας.

Είχε έρθει η σειρά μου και φοβόμουν τα χειρότερα αλλά δεν μπορούσα να κάνω και πολλά. Ήμουν χάλια από το μεθύσι και χασκογελουσα.

<< Ελα ελα εγώ θα πω >> επέμενε ο Μάρκος.

<<Θάρρος ή αλήθεια Αλκμήνη >> ρωτάει εκείνος.

<<Θα πω θάρρος για να μην σας το χαλάσω >> του λέω .

<<Εχεις το θάρρος να μείνει με τα εσώρουχα για δυο γύρους >> ρωτάει ο Μάρκος και διαγράφεται ένα πονηρό ύφος στο πρόσωπο του .

Έβλεπα το νευριασμένο ύφος της Ανέτας απέναντι μου .

Σηκώνομαι από τα πόδια του Βασίλη και βγάζω αρχικά την μπλούζα μου .

<<Ρε μαλακα τι την βάζεις να κάνει θα πουντιασει με τέτοιο κρύο που έχει >> φωνάζει ο Βασίλης στον Μάρκο.

My Soldier Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora