Ένα μήνα αργότερα
Ολόκληρο το χωριό έτρεχε πυρετωδώς να βοηθήσει στις ετοιμασίες του γάμου του Αχιλλέα και της Βίκυς. Όλοι ανυπομονούσαν για το γεγονός , όμως εγώ βρισκόμουν σε αναμμένα κάρβουνα. Το τελευταίο μήνα δεν είχα ξανά μιλήσει με τον Αχιλλέα για το τι είχε κάνει και πως θα προχωρούσαν τα πράγματα από εδώ και πέρα. Τον λυπάμαι καταβαθος έχω περάσει αρκετά πράγματα μαζί του στο πρόσφατο παρελθόν και με το να χαντακωσει έτσι την ζωή του με στεναχωρεί αρκετά.
Ο γάμος θα πάρει θέση σήμερα το απόγευμα στην κεντρική εκκλησία του χωριού. Οι καμπάνες δεν σταμάτησαν να χτυπάνε χαρμόσυνα από τις πρώτες πρωινές ώρες.
Βρισκόμουν στο σπίτι του Έκτορα. Ήμασταν όλοι μαζεμένοι στο πίσω κήπο του σπιτιού και πίναμε ήρεμοι τον καφέ μας .
<<Ακόμα να το πιστέψω πως ο Αχιλλέας παντρεύεται και ειδικά με την Βίκυ >> πετάγεται και λέει μετά από αρκετή ώρα σιωπής ο Βασίλης .
<<Ναι είναι πολύ περίεργο >> απαντάω με μια δόση λύπης στην φωνή μου.
Ο Έκτορας σήκωσε το βλέμμα του πανω μου και με κοίταξε με μια δόση ανησυχίας .
Δύσκολα τα πράματα, σκέφτηκα.
<<Το μάθατε ; κουμπάρος στο γάμο θα είναι ο Μάρκος >> ενημερώνει η Αννέτα με την οποία τα είχαμε ξανά βρει πρόσφατα και αφήσαμε τις ανόητες παρεξηγήσεις.
Όσο πάει και χειροτερεύει το πράγμα.
<<Το τσίρκο μετρανο θα είναι αυτός ο γάμος να με θυμηθείτε που σας το λέω >> πετάγεται ο Ηλίας.
<<Δεν λες καλύτερα το τρίο στουτζες >> συμπληρώνει γελώντας ο Βασίλης.
<<Άκουσα την γκάστρωσε για αυτό την παντρεύεται >> συνεχίζει την συζήτηση ο Τάσος.
Τα είχε ξανά βρει και επίσημα ξανά με την Μαίρη.
<<Δεν μου φαίνεται απίθανο θα το μάθανε τα σόγια και να τσουπ η κουλουρα >> λέει ο Ηλίας.
<<Έχετε φανταστεί μήπως η εγκυμοσύνη είναι ένα κόλπο της Βίκυς για να τυλίξει τον Αχιλλέα; >> τους λέω αυτό που πραγματικά σκέφτομαι για αυτό το πανηγύρι που ονομάζουν γάμο.
<<Εε δεν πιστεύω πως είναι τόσο απελπισμένη >> απαντάει η Αννέτα.
<<Λέτε να γίνει ο γάμος ή τελευταία στιγμή θα λακισει ο γαμπρός και θα φύγει τρέχοντας ; >> θέτει ένα ερώτημα ο Βασίλης.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Soldier
RomantizmΣτο μικρό χωριό λοιπόν μετακομίζει μια οικογένεια με τον μεγάλο τους γιο. Το όνομα του Έκτορας, λοχαγός εκείνος του ελληνικού στρατού . Τέσσερα χρόνια τώρα βρίσκεται στην αναπηρική καρέκλα, λόγο τροχαίου ατυχήματος. Κλεισμένος στο παλάτι του , δηλα...