14.Συμπεθέρα

143 12 3
                                    

Οι μέρες πέρασαν όλα κυλουσαν ήσυχα προς το παρόν .

Ο Έκτορας είχε γυρίσει στο σπίτι του και τα κουτσομπολιά για μένα είχαν σταματήσει.

Θα τρώγαμε στο σπίτι τους σήμερα. Οι δικοί μου είχαν ήδη πάει. Ενω εγώ ακόμα σκέφτομαι για το εάν πρέπει να πάω. Είχα θυμηθεί τι έγινε εκείνη την νύχτα στο σπίτι του . Τον φίλησα και με φιλήσει και αυτός. Θυμάμαι το φιλί του και αναστατωνομαι στην σκέψη. Τα χέρια του πανω στο κορμί μου να με σφίγγουν.

Κοίταξα ξανά την μπλούζα του στην άκρη του δωματίου και έπειτα το μικρό μπαλκονάκι . Το κεφάλαιο Αχιλλέας για μένα ειχε κλείσει οριστικά και ο μόνος που με ενδιέφερε ήταν ο Έκτορας.

Βγαίνω από το δωμάτιο μου και κατευθύνομαι προς το σπίτι του .

Χτυπαω την πόρτα και τον βλέπω μπροστά μου.

<<Γεια σου Έκτορα >> τον χαιρεταω ευγενικά και μπαίνω μέσα στο σπίτι.

<<Γεια σου Αλκμήνη >> μου απαντάει εκείνος.

<<Αισθάνεσαι καλύτερα >> τον ρωτάω με ενδιαφέρον καθώς προχωράμε προς τα μέσα.

<<Ναι είμαι καλύτερα >> απαντάει εκείνος.

<<Το φαγητό δεν είναι έτοιμο ακόμα πηγαίνετε εάν είναι μέχρι τον κήπο και θα έρθω να σας φωναξω όταν θα είναι έτοιμο το τραπέζι >> μας ενημερώνει η κυρία Μαργαρίτα.

Την ακούμε και βγαίνουμε από την πίσω πόρτα που οδηγεί στον πισω κήπο του σπιτιού.

Εκείνος σταματάει σε ένα σημείο και εγώ στέκομαι δίπλα του .

Ή τώρα ή ποτέ σκέφτομαι ...

Σκύβω λίγο προς το μέρος του και τον φιλάω. Στην αρχή ταράζεται αλλά ύστερα απολαμβάνει το φιλί μου .

Με τραβάει κοντά του και έτσι κάθομαι στο πόδια του . Τα χέρια του πιάνουν τα μαγουλα μου και εγώ τυλιγω τα δικά μου γύρω από τον λαιμό του .

<<Τα θυμήθηκα όλα >> του ψυθιριζω και ύστερα κρύβω το πρόσωπο μου στον ώμο του .

Εκείνος ξεκινάει να μου χαϊδεύει την πλάτη.

<<Γιατι δεν μου είπες τίποτα >> τον ρωτάω και σηκώνω δειλά δειλά το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάζω στα μάτια.

<<Ήσουν μεθυσμένη >> απαντάει εκείνος καθώς συνεχίζει να μου χαϊδεύει το μάγουλο.

Ειχε δίκιο ίσως εάν μου το έλεγε να μην εοχα το θάρρος να τον ξανά αντικρίσω.

<<Και εγώ θέλω τα φιλιά μου μαζί σου να τα καταλαβαίνεις εκατό τις εκατό >> λέει και φέρνει το προσωπο του κοντά στο δικό.

My Soldier Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang