1

2.6K 105 77
                                    

SELAMLAAARRR OLSUNNN

Texting okumayı çok sevdiğimden texting yazayım dedim

Çok mantıklı bir sebep dimii

-başlangıç tarihiniz-
___________________
      Koltukta uzanmış telefonla uğraşırken gelen bildirimle WhatsApp'a girdim.

Çağan Abi: O abin olacak şerefsiz nerede?

Defne: Sakin ol!

Çağan Abi: Defne abin nerede güzelim?

     Göz ucuyla yanımda televizyon izleyen abime baktım ve telefona geri döndüm.

Defne: Yanımda televizyon izliyor. Başka soru??

Çağan Abi: Telefonunu niye açmıyor o sevgili abiciğin?

Defne: Ay ne bilim ben? Kendisine sor.

Çağan Abi: Telefonunu açsa sorarım zaten.

        Başımı telefondan kaldırıp abime döndüm ve "Abi neden Çağan'ın telefonlarını açmıyorsun?"dedim. Abim bana döndü ve "Sen ona ne zamandan beri Çağan diyorsun?"dedi.

Ben Çağan mı demiştim?

Lütfen yanlış duymuş olsun.

      Her türlü ihtimale karşı abime dönüp "Ya karışıyor bende bazen. Çağan diyivermişim. Yoksa Çağan abi derdim ben."dedim. İyi döndürmüşümdür inşallah. İyi döndürdüm dimi? İyiydim iyi. Aferin bana.

      Abim inanmış olduğunu belli ederek "Ha iyi tamam. Ben de bir an sevgilisiniz sandım. Kalpten gidiyordum. Bu arada telefonlarına açmıyorum çünkü hem şarjım bitti,hem de telefon odamda."dedi. Abicim öncelikle inşallah o günler de gelir. Ama sakın kalpten gitme.

     Başımı sallayarak telefona döndüm. Telefona bakınca Çağan'dan başka mesajlar da olduğunu gördüm.

Çağan Abi: Defne'cim cevap versene.

Çağan Abi: Huhuu

Çağan Abi: Ulan abi-kardeş beni görmezden gelme yarışı mı yapıyorsunuz?

Çağan Abi: Görüldü var cevap yok.

Çağan Abi: Sizden bana hayır gelmez. Ben kendime yeni abi-kardeş bulmaya gidiyom.

Çağan Abi: Hadi görüşürüz.

      Yazdığı şeylere önce güldüm. Ne kadar tatlıydı namussuz. Sonra parmaklarımı klavyede dolaştırarak cevap yazdım.

Defne: Abimle konuşuyordum. Şarjı bitmiş ve telefonu oradaymış. O yüzden aramalarını duymadı.

Çağan Abi: Salak senin bu abin.

Çağan Abi: Valla bak.

Çağan Abi: Güzelim sen gel benim kardeşim ol.

     Kardeş deme yaa. Ne kardeşi? Alındım, gücendim.

    Bu arada ben Çağan'dan hoşlanıyorum arkadaşlar. Söyleyeyim dedim. Bilmek hakkınız yani.

Defne: Yok bebeğim. Mutluyum ben böyle.

Çağan Abi: Bu arada o kadar ne konuştunuz?

Defne: Ya benim kafam karıştı Çağan abi yerine Çağan dedim. Bizi sevgili sanmış salak abim. Onu anlattım kendisine işte.

Çağan Abi: Çağan dediğin için bunu çıkaracak tek kişi de o abin olurdu zaten.

Çağan Abi: Çağan demende ne var ki ya?

Çağan Abi: Hatta sen bana Çağan de yaa.

Çağan Abi: Valla bak Çağan abi diyince bir garip oluyorum.

Çağan Abi: Abi kelimesini de sevmiyorum zaten.

Defne: Abim duyarsa öldürür. Sevgili damgası yeriz. Gerek yok.

Çağan Abi: Onun yanındayken abi dersin.

Defne: Mantıklı.

Defne: Artık abi demem sana.

Çağan Abi: Hah şöyle.

Çağan Abi: Görüşürüz güzelim.

Defne: Görüşürüzz

Çağan Abi: Bir kere Çağan de.

Defne: Çağan?

Çağan Abi: Aferin sana
______________
  normalde kitabı düzenleyip atacaktım. Ama dayanamadım ve atayım dedimm

Gamzeli Yarim/yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin