14

860 57 25
                                    

Selammm

Bu bölümde Çağan'dan baya bir şey öğreneceksiniz

Pekiii, hazır mısınız??
___________
Çağan Alkay'dan

Uzandığım yataktan sağa yuvarlandığımda kendimi yerde buldum. Hadi ama yatak. Sen daha geniştin.

Düştüğüm yerden kalktım ve odadan çıkıp banyoya yürüdüm. Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım ve salona geçtim.

"Halaların en güzeli nasılmış bakalım?"

Ceyda gülümsedi ve Amerikan mutfaktan çıkıp yanıma geldi.

"İyiyim halasının balı. Günaydın yakışıklı yeğenim."

Yanağına bir öpücük kondurup "Günaydın canımın içi"dedim. Ceyda 25 yaşındaydı. Aramızda çok bir yaş farkı yoktu. Bu yüzden hala kelimesini sadece dalga amaçlı kullanıyordum.

Ceyda'yla beraber mutfağa geçtik ve sofraya oturduk. Çatalımı salatalığa batırıp ağzıma attım. Ceyda direkt önündeki sucuklu yumurtaya dalmıştı.

"Ceyda sana bir şey soracağım."

Ceyda ağzındaki sucuklu yumurtayı bitirip "Sor Çağan ama saçma bir şey olmasın lütfen."dedi.

"İnsan aşık olduğunu nasıl anlar?"

Ceyda ağzına götürdüğü çatalı son anda durdurdu. Benden böyle bir soru beklemiyordu büyük ihtimalle.

"Kime aşık oldun lan? Oha oha oha. Görümce oluyorum. Görümce olmuş oluyorum dimi? Ay yok ben annenin görümcesiydim. Seninkinin neyi oluyorum?"

Ceyda'ya ters ters baktım. Bu kız niye yaşına uygun davranmıyordu? Gözlerimi sıkı sıkı kapatıp açtım ve "Ceyda mal mısın canım halam?"dedim.

Ceyda dudaklarını büzdü. Bunu hep yapmasına rağmen Defne gelmişti aklıma. O da hep yapardı. Ona kızılacağını anlayınca hemen dudaklarını büzerdi.

Ceyda kafama vurduğunda ona baktım. Kaşlarını çatmıştı.

"Oğlum ne düşünüyorsun öyle sabahtan beri? Sana sesleniyorum."

Gülerek "Dalmadım ki?"dedim. Dalmamıştım değil mi? Yok be ne dalması?

Gözlerini devirdi ve "Kimi kandırıyorsun oğlum? Oha yengemi mi düşünüyordun?"dedi.

Sinirle nefes verip "Ne yengesi kızım? Sen dudaklarını büzünce aklıma Defne geldi. O kadar yani."dedim.

Ceyda gözlerini kocaman açtı ve "Çağan çabuk bana Defne hakkında düşündüklerini anlat."dedi.

"Şey,Defne güzel kız. Yani gerçekten güzel. Ama yanlış anlaşılmasın. Defne benim kardeşim. Ki yıllardır düşüncem bu yani. Onun dışında çok eğlenceli bir kız. Onun yanında derdim olsa derdimi unutuyorum. O derece yani. Defne beni gülümsetmeyi her zaman başarıyor. Hatta hatırlarsan ben lisenin ilk yılında ölü bir ruh gibiydim. İkinci senesinin ilk gününde Defne'yi gördüm. Sonra tüm gün beni güldürecek şeyler yapmayı başardı. Gerek kızlara bir şey anlatırken ki mimikleri olsun,gerek hareketleri olsun. O gün resmen tüm gün onu izlemiştim. O günden sonra hep onu izledim. Hiç arkadaşım olmadı ama o hep arkadaşım gibi hissettim. Sonra baktım ki beni eski Çağan yaptı. Lisenin üçüncü senesinde Demir'le aynı sınıfa denk geldik. Onunla aynı sıraya oturunca artık arkadaşsız kalmak istemedim ve bir sohbet başlattım. Bu arada ben Demir'i onların gruba dahil olana kadar Defne'nin sevgilisi sanıyordum."

Bakışlarım Ceyda'ya döndüğünde ağzı açık şekilde bana baktığını gördüm. Başını iki yana sallayıp "Peki Demir'i Defne'nin sevgilisi sanarken bu seni rahatsız ediyor muydu?"dedi.

Gamzeli Yarim/yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin