"Ya çek o kolunu."
Çağan oflayarak abime döndü. "Oğlum benim sevgilim değil mi? İster sarılırım, ister sarılmam. Sana ne ya sana ne?"
"Benim de kardeşim ama. Bana ne, bana ne vermiyorum kardeşimi."
Berfin gülerek abimin omzuna başını yasladı. "Demir boşversene. Ne güzel üç yıllık aşıklar kavuştu işte."dedi.
Abim çocuk gibi kollarını kavuşturdu. "Bana ne ben mi dedim gidin aşık olun diye? İzin vermiyorum işte. Bıraksın kardeşimi."dedi.
Berfin oflayarak "İnşallah sır gibi sakladığın kızın abisi vardır."dedi.
Çağan dudaklarını büzdü. "Yok ki. Bununla da tehdit edemiyorum şerefsizi."dedi.
Abim gülümseyerek "Ay yazık sana." dedi.
Kapının çalmasıyla yerimden kalkarak kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım. Ceyda gelmişti.
"Kendi evine hoşgeldin Ceyda."
Ceyda koca bir kahkaha patlattı. "Sen de benim evime hoşgeldin Defne."dedi. Ardından da salona doğru ilerledi. "Hepiniz hoşgeldiniz çocuklar. Film falan bir şey izleyecekseniz başka yere gidin. Ben kısmetse olur izleyeceğim çünkü."dedi.
Abim yanındaki kumandayı alıp Ceyda'ya uzattı. "Al aç çabuk aç. Ben de izlemek istiyorum. Ne zamandır izlemiyordum. Az kaos istiyor canım. Buradan karşılarız artık."dedi.
Ceyda kumandayı alıp YouTube'a girdi ve kısmetse olur açtı. Açtığı bölümü izlemeye başladık. Ayça ve Emre'nin ayrıldığı bölümü açmıştı.
-------
"Benim başım yere eğilmedi. Benim başım resmen koptu."
Alp'in yaptığı Emre taklidiyle hepimiz bir kahkaha patlattık. Sonrasında Nil boğazını temizledi ve duruşunu dikleştirdi. "Ben Halil'e hayır diyemiyorum Seda hanım."dedi.
Evet oturmuş Kısmetse Olur'daki kişilerin taklidini yapıyorduk. Yaklaşık yarım saat önce izlemeyi bırakmış ve taklit yapmaya başlamıştık.
Ceyda oturduğu yerden kalkıp "Dün kek yapmıştım. Şimdi aklıma geldi. Getireyim de yiyelim."dedi ve mutfağa gitti.
Başımı abime çevirdiğimde Berfin'e baktığını gördüm. Gözlerinin içi parıldayarak izliyordu onu. Onun bu haline gülümsedim ve başımı omzuna yasladım.
"Bence artık Berfin'le konuşma vaktin geldi abicim."
Abim başını başıma yasladı ve "En kısa zamanda konuşacağım bir tanem. Ama bugün değil. Hala tam olarak hazır hissetmiyorum."dedi.
"Abi eğer böyle beklemeye devam edersen asla hazır olamazsın. İçinde bir yerde konuşmak istiyorsun ama asla hazır hissetmezsin ki sen kendini. Ne yapalım bence biliyor musun? Sen mektup veya mesaj yaz Berfin'e. Anca öyle anlatabilirsin kendini"
Abim başımın üzerine bir öpücük kondurarak "Yine haklısın miniğim. Mesaj yazmam en mantıklısı olur."dedi.
Ceyda mutfaktan çıkıp yanımıza geldiğinde kapı çaldı. Elindekileri masaya bırakıp kapıyı açmaya gitti. Ceyda kapıyı açtığında içeriye Erdem girdi.
"Selamın aleyküm gençlik. Bensiz toplanmışsınız. Very very sad oldum burada. Yazık değil mi bana ya?"
Ceyda kaşlarını çattı ve Erdem'e dik dik bakmaya başladı. "Bu kim ya? Buraya her geldiğinizde tanımadığım kişiler evime geliyor. Bu nedir arkadaş?"dedi.
Erdem Ceyda'ya döndü ve dudaklarını büzdü. "Beni tanımaman üzdü benim de tanımadığım kızçe. Ben Erdem. Süper ötesi yakışıklı,bir o kadar espri yeteneği olan, harikulade bir varlığım."dedi.
"Ben de Ceyda. Düz Ceyda. Çağan'ın halasıyım."
Erdm'in kaşları havaya kalktı ve şaşkınlıkla bir Ceyda'ya,bir Çağan'a baktı. "Oha halası mı? Lan ben seni ablası sandım. Ay ne güzel kendinden birkaç yaş büyük halası var. Benimkiler de benden 40-50 yaş büyük resmen."dedi.
Ceyda saçlarını havalı şekilde arkaya doğru savurdu. "Gencim, güzelim,zekiyim. Allah herkese benim gibi hala nasip etsin inşallah."dedi.
Erdem ellerini dua eder biçime getirdi. "Allah'ım bana bir adet hala Ceyda lütfen."dedi.
Ceyda gülümseyerek Erdem'e sarıldı. "Ay ben çok sevdim bunu. Çağan sen bunları yolla. Sadece Erdem kalabilir. Diğerlerine gerek yok."dedi.
Çağan ayağa kalktı ve "Ceyda'yı duydunuz. Yallah kendi evinize. Tek Erdem kalıyor. Ha bir de Definem tabii ki."dedi.
Alp ağlamaklı, sahte bir sesle "Ceyda,ayıp değil mi Ceyda? O kadar hususumuz var Ceyda. Bunu bize nasıl tercih edersin Ceyda. Yazıklar olsun sana Ceyda."diye söylendi.
"Beni daha çok sevdi diye ağlama Alp seni Nil sever."
Ceyda ciddi bir ifade takındı ve "Evet Erdem iyi ki geldin. Çünkü burası aşırı derecede çok dağıldı. Hadi kalkın hep beraber topluyoruz."dedi.
Oflaya puflaya, söylene söylene geçen zaman diliminde Ceyda hepimizi kaldırmıştı. Ve evi toparlamaya başlamıştık.
_________Ay olmadı gibi bu bölüm
Neyse ya
KISMETSE OLUR YENİDEN BAŞLIYORMUŞŞ
Ben Kısmetse Olur'a hayır diyemiyorum Seda hanım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Yarim/yarı texting
De Todo05** *** ** **: GAMZELİ YARİMM 05** *** ** **: YAKIŞIKLI YARİMM Gamzelim: Güzel değil miydi o? 05** *** ** **: Sen güzel misin Çağan?