Helüüü
Ben biraz duygusalım
Az kaldı çünkü bitmesine
30 veya 35'te final yapmayı düşünüyorum
Sizce 30 mu? 35 mi?
Ona göre şey edecem
_______________"Ya abi neyin var senin?"
"Bir şey yok dedim ya Defne!"
Abim grup konuşmasından beri acayip durgundu. Şuanda bizim bloktan çıkmış Berfin'lerin bloğuna gidiyorduk. Ne kadar bir şey yok dese de bir şey olduğu belliydi. Çağan yüzünden olduğunu düşünmüyordum. Öyle olsa kızgın olurdu. Durgun değil.
Berfin'lerin bloğuna gelmiştik. Alp ve Nil de bizimle beraber gelmişti. Hep beraber önce binaya,sonra da asansöre bindik ve Berfin'lerin katına bastık.
"Demir,noldu kardeşim sana? Yüzün baya bir solgun duruyor."
Abim Alp'e döndü ve "Tövbe yarabbim. Yok bir şeyim yok ya yok. Gelmeyin üzerime artık. Valla bıktım lan bıktım. Bir Defne,bir sen. Bıktırdınız kardeşim yaa."dedi. Asansör durduğunda da hemen çıktı ve Berfin'lerin kapısına gidip zile bastı. Abimin ardından çıktık ve yanına gittik.
Berfin gülümseyerek kapıyı açtı. İçeri girdiğimizde Celal çoktan gelmişti. Eh karşı komşusu yani sonuçta. Bizden önce gelmesi normal.
"Celal sen miydin?"
Abimin sorusuyla Celal kafasını salladı ve "Evet ben Celal'im. Nil,Alp ve Defne'yle zaten tanışıyoruz. Da sen kimsin bilmiyorum."dedi.
"Demir ben. Defne'nin abisiyim. Berfin'le de küçük yaştan beri tanışırız. Uzun süredir bu sitedeyim de tanımıyorum seni. Kimsin ki sen?"
Abim Celal'e sinirle bakıyordu. Celal de tabii ki korkmuştu. Abimi omzundan dürttüm ve "Abi öyle bakmasana çocuğa."dedim fısıldayarak. Abim omuz silkti ve Celal'e sinirle bakmaya devam etti.
"Eee Demir şimdi şöyle. Biz buraya daha yeni taşındık. Aslında çok yeni de değil bir sene falan oldu ama sitede çok dolanmam. Genelde dışarıda olurum. O yüzden tanımaman normal."
Celal'in ara sıra kekeleyerek konuşması komiğime gitmişti. Ama gülmemem gerektiği için kendimi tuttum. Ama Alp sessizce gülmüştü. Abim baya korkutmuştu Celal'i. Ama neden öyle baktığını anladığım da söylenemezdi.
-------
Çağan da geldiğinde tam olmuştuk. Berfin mısır,cips,kola falan getirmişti. Sonra da şirinlerin ilk filmini açıp izlemeye başlamıştık.Abimin karın ağrısını az çok anlamıştım. Eve gidince detaylıca konuşacaktım onunla. Çünkü gerekliydi.
Film bittiğinde duy beni açmıştık ve onu izliyorduk.
"Ya Melisa ve ekibinkn göz makyajı çok güzel değil mi? O boncuklar falan çok hoşuma gidiyor."
Nil'e dönüp kafa salladım ve "Gerçekten acayip güzel. Kendileri zaten güzel. O göz makyajı da ayrı bir güzellik katıyor. Özellikle Melisa'ya. Allah'ım nasıl bir güzelliktir bu. Serenay Sarıkaya yan sanayi resmen. Böyle benzerlik olmaz"dedim.
Abim ofladı ve "Yahu Allah aşkına yorum yapmayı bırakın. Diziden bir şey anlamıyorum. Yaptığınız muhabbette bomboş bir şey zaten kardeşim yaa"dedi.
Berfin abime döndü ve "Demir biz de böyle zevk alıyoruz ama. Bize bunu çok görme be canikom."dedi.
Abim Berfin'e ufak bir bakış attı ve "İyi tamam naparsanız yapın" dedi. Evet kesinlikle düşündüğümde haklıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Yarim/yarı texting
De Todo05** *** ** **: GAMZELİ YARİMM 05** *** ** **: YAKIŞIKLI YARİMM Gamzelim: Güzel değil miydi o? 05** *** ** **: Sen güzel misin Çağan?