Selamın aleyküm arkadaşlar
Oy atarsınız deel mi
Atarsınız atarsınız
Yorum da yaparsınız
Yaparsınız yaa
Neyse hadi bölüme gidek
_____________Oturmuş hep beraber Seversin izliyorduk. Hep beraber diyorum ama Çağan var sanmayın. O yok. Abim onu gördüğü yerde öldürecek gibi baktığı için özür dilemeye de gelemiyor zavallım. Gerçi özür dilese de hemen affetmem. Sanki beni tanımıyor da inanmış o montajlı kayda. Tövbe yarabbim yaa.
"Yahu bir ben,bir de şu Handan. Akıllanmayız valla. Lan adam seni aldattı aldattı. Ne diye yanına gidiyon?"
Nil'in bunu demesiyle Handan'ın yüzüğü çıkartması ve Ferdi'ye vermesi bir oldu. Handan bunu yapınca Berfin "Helal kız. Keşke bizim Nil de böyle olsa. Hala Bertan'ım da Bertan'ım diye ağlıyor mal."dedi.
"Ya Berfin çocuğu dinlememe bir izin verseniz ya. Belki yanlış anlaşılma oldu. Ay Bertan'a da yazık ama. Belki oyun oynadılar çocuğa?"
Diziyi durdurdum ve Nil'e döndüm.
"Nil sen geçen gün 'onun yüzünü bile görmek istemiyorum' demedin mi? Kızım şimdi ne değişti ya? Bir öylesin,bir böyle. Anlamadım valla."
Nil kaşlarını çattı ve biraz düşündü. Sonra dudaklarını büzüp "İnan ben de bilmiyorum Defne ya. Kıyamıyorum ben bu çocuğa."dedi.
Alp yastığı dişleyip sonrasında Nil'e fırlattı ve "Başlayacağım şimdi Bertan'ına da ha. Yeter be. Cidden sıkıldım şu muhabbetten."dedi. Haklıydı valla. Ben de bıkmıştım.
"Ağzına sağlık kardeşim. Sabahtan beri diziyi değil sizi duyuyorum. Valla sizle hiçbir şey izlenmez. İki saattir susarsınız diye bekliyorum. Ama 'Yok Handan şöyle,yok Nazlı böyle, yok Burak Yörük çok yakışıklı,yok Nermin ve Kadir çok iyi çift olmaz mı?'. Lan bir susmadınız ki diziyi izleyelim. İzlediğimden en ufak bir şey anladıysam namerdim ya."
Hepimiz şaşkınlıkla abimin sinir boşalmasını dinlemiştik. Çağan'la kütüğü günden beri en ufak şeye bile sinirlenir olmuştu. Çağan onun için çok değerliydi ama benim duygularımı yalan sanması onun için Çağan'ı bitirmişti. Ve bir hafta boyunca abimin omzunda ağlıyor olmam resmen Çağan'dan nefret etmesini sağlamıştı. Gördüğü yerde boğacağına emindim. Çağan iki haftanın sonunda okula gelmeye başlamıştı ve abimden köşe bucak kaçıyordu. Bu hali hoşuma gitmiyor değildi tabii. Kantine girince abimi görüyor ve geri çıkıyordu. Sınıfta da yerini değiştirmiş ve abime en uzak olan yere oturmuştu.
Diziyi açıp yeniden izlemeye başladık. O sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu aldım.
Gıcıkamole 😐: Yahu sürekli düşünüyorum. Anonimden mi normalden mi yazayım diye fkskdkaksk
Gıcıkamole 😐: Neyse konumuz bu değil
Gıcıkamole 😐: Sahile gelsene
Defne: ÇAĞAN SENİN OLDUĞUN HİÇBİR YERE GİTMEMM
Gıcıkamole 😐: Al bah gırdın gırdın
Gıcıkamole 😐: Kalbim çıt..
Defne: Sus be
Gıcıkamole 😐: Defne ben en son Demir'e Defne'den hoşlanıyorum şakası yapmıştım
Gıcıkamole 😐: Ne ara gerçek oldu be
Gıcıkamole 😐: Her şakanın altında bir gerçek yatar derlerdi de inanmazdım
Gıcıkamole 😐: Öyleymiş lan cidden
Gıcıkamole 😐: Kendi kendime konuşuyom
Gıcıkamole 😐: Görüldü var cevap yok
Gıcıkamole 😐: Defneeemmm
Gıcıkamole 😐: Cevap versene güzelim
Gıcıkamole 😐: Demir hala kızgın mı bana?
Gıcıkamole 😐: Aynı sınıfta kaçamıyom ondan yaa
Gıcıkamole 😐: La cevap ver
Gıcıkamole 😐: Defneee
Gıcıkamole 😐: Huhuuuuu
Gıcıkamole 😐: Pki cvp vrme
-Gıcıkamole😐 çevrimdışı-
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Hatta yüzümün kızardığına emindim. Kafamı kaldırdığımda abimin çatık kaşlarla baktığını gördüm. Şirin olduğunu düşündüğüm bir gülümseme takındım.
"Sen neye gülüyorsun öyle?"
"Ben gülmedim ki abi."
"Ha doğru gülmemeye çalışıyordun. Neye gülmemeye çalışıyorsun güzelim sen?"
"Ya İnstagram'da komik bir post gördüm. Ona şey ettim ya. Ondan yani."
"O zibidiyle konuşmuyorsun değil mi?"
Abimin söylediği şeyle ufak bir kahkaha attım ve "Ne konuşması abi ya? Bak bana bir bak. Bende onunla konuşacak göz var mı be? Yok ki. Yok yani yok. Ben onunla niye konuşayım? O kim yaa? Kim o kim? O benim yüzümü artık rüyasında bile göremez."dedim. Allah Allah kendim niye inanmadım buna ben? Neyse.
Abim kocaman gülümsedi ve "Aferin benim güzelime. Süpersin kızım sen. Gel bir öpeceğim seni."dedi ve yanıma gelip yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu.
Berfin ağzındaki cipslerle "Demir abiye yüzde bir milyon bin yüz trilyon katılıyorum. Affedersen aha bu Nil gibi salaksındır."dedi. Sağol gülüm ya.
Alp ise Berfin'e kafasını saklayıp katıldığını belli etmekle yetindi. Nil ise "Ya ama Çağan kötü biri değil ki. Eminim Defne'yi üzmek istememiştir. Demir abi sen de biliyorsun öyle biri olmadığını." dedi.
Abim göz devirip "Nil sen harbi salaksın. Pollyanna'lığın dibi yani. Berfin sonuna kadar haklı sana salak demekte."dedi. Berfin abime sıkı sıkı sarıldı ve "Demir abi valla kralsın sen yaa"dedi.
"Dizi de boşa gitti ya. İzleyemedik ki"
Söylediğimle herkes kahkaha atmaya başladı. Eh tabi ben de onlara katıldım. Yıllardır bir kere bile bozulmayan dostluğumuz benim için çok kıymetliydi. Ve ömrümün sonuna kadar da öyle kalacaktı.
_____________
Ayyy kuzularımmmDostluklarına cidden hayranımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Yarim/yarı texting
Random05** *** ** **: GAMZELİ YARİMM 05** *** ** **: YAKIŞIKLI YARİMM Gamzelim: Güzel değil miydi o? 05** *** ** **: Sen güzel misin Çağan?