26

561 36 0
                                    

SELAAAMM

Finale son 4 bölüm 🥲

Ha bu bölümü sayarsak 5

Ayy çuk heyecan yaptım
______________

Defne'den

"Berfin şimdi ben niye hazırlanıyorum? Hiçbir bok anlamadım valla. Lütfen açıklar mısın?"

Berfin gözlerini devirdi. "Ya Defne çok konuşma da hazırlan ya."

Oflayarak Berfin'in benim için çıkardığı kıyafetleri giymeye başladım. Dışarı çıkasım yoktu ve Berfin beni zorla dışarı çıkarmaya çalışıyordu.

Kıyafetlerimi giyince çekiştirerek beni makyaj masasına oturttu. "Hafif bir makyaj yap. Güzel olman lazım."dedi.

Kaşlarım çatık halde Berfin'e bakarken söylediklerinin hiçbir şekilde anlamıyordum. "Ya Berfin Allah aşkına neler oluyor? Neye hazırlanıyorum ben?"dedim.

Berfin oflayarak "Yıl sonu balosuna."dedi. Söylediği şeyle kahkaha atmaya başladım. "Berfin o dediğin mezuniyet partisi olmasın? Ayrıca daha bir yıl var. Neyine hazırlanıyorum?"dedim.

"Of Defne sorgulama da hazırlan işte."

Berfin'in söylediklerine göz devirerek hazırlanmaya devam ettim. Soft bir makyaj yaptım. Üzerime de siyah bir etek ve kazak giymiştim.

Sonrasında da Berfin eline maşayı alarak saçlarımı şekillendirmeye başladı. Dalgalı bir görüntü oluşturduğu saçlarımdan bir tutam alarak saçımın arkasında birleştirdi. Önlerden de az bir tutam bırakmıştı.

"Hadi yürü gidelim. Çok geç kaldık. Yürü yürü."

Berfin beni çekiştirmeye devam ederken eve abim gelmişti. Kaşları çatılırken önce Berfin'e baktı. Berfin'e baktığı anda çatık kasları eski halini aldı ve yüzünde hafif bir gülümseme oluştu. Sonra da bakışları bana döndü ve beni baştan aşağı süzdü.

"Siz nereye gidiyorsunuz bakalım? Defne niye böyle süslenip püslendi?"

Berfin abimin yanına giderek koluna girdi ve salona doğru sürükledi. "Demircim şimdi şöyle. Defne'ye çok büyük bir sürpriz yapıyorum ben. Hani şey vardı ya o şey. Ha işte onunla ilgili. O şey şey olsun diye şey ediyorum ben."dedi.

Abim anlamaz bakışlarla Berfin'e bakarken "Şey,şey,şey başka bir şey demedin ki? Bir bok anlaşılmıyor dediğinden."dedi.

Berfin ofladı ve abimi salona itti. "Çam ağaçları çok güzel değil mi Demircim ya? Neyse Defne ben sana adresi vereyim. Sen git. Ben Demir'e sürprizi anlatayım."dedi.

"Ya da abim de bizimle gelsin?"

Abim yanıma gelerek kolunu omzuma attı. "Benim ballı lokmam aşırı haklı. Hadi gidelim bakalım neymiş şu sürpriz."dedi.

-----

Gittiğimiz onca yolun sonunda ormanlık bir alana gelmiştik. Patikaya benzer bir yol vardı. Yürüye yürüye bezle çevrilmiş bir yerin önüne gelmiştik. Alp'e sarılmış şekilde duran Nil'i gördüğümde yanlarına gittim.

"Naber bebişlerim?"

Nil Alp'den ayrıldı. "Biz biraz sevgili olduk aşkım ama şimdi konumuz o değil. Yürü sen gir bakayım şu çadır mıdır her neyse onun içine bakayım."dedi

Abim koşarak yanımıza geldi ve "Lan sonunda be sonunda. Gerçekten gına gelmişti artık. Çok şükür manit oldunuz. Oh mis."dedi.

"Sizin olayı sonra konuşacağız. Defne yürü gir artık şu çadırın içine ya."

Berfin'in hayıflanmasıyla oflayarak çadırın içine yürüdüm. Çadırın içine girdiğim an Çağan'la karşılaştım. Kaşlarım çatılırken yanına gittim.

"Çağan bunlar ne? Napıyorsun sen burada?"

Çağan bir iki adım atarak yanıma geldi ve kollarını bana sardı.

"Defne ben seni çok seviyorum. Geç bulduğum sevgiyi kaybetmek istemiyorum. Canımı verecek kadar seviyorum seni. Şuan başın kalbimin üzerinde. Duymuyor musun nasıl atıyor? Gerçi duymuyor da olabilirsin. Çünkü senin yanında kalbim işlevini yitiriyor. Duruyor kalbim. Seni çok seviyorum definem. Zamanında sırf dalgasına söylediğim kelime anlam kazandı. Sen benim definemsin. Kalbime değmiş en güzel şeysin. Sen kabul etsen de,etmesen de benim sevgilimsin."

Gülümseyerek Çağan'dan ayrıldım.

"Kendi içinde öyle hissetme o zaman Çağan. Bu kız kim diye soranlara sevgilim de. Üç yıldır bunun hayalini kuruyorum ben. Seni seviyorum gamzelerinde hayat bulduğum."

Çağan burnuma ufak bir öpücük kondurarak beni daha sıkı sardı.

"Ay olmuş bunlar. Çok şükür Allah'ım çok şükür."
________

Ay çok geç attık ayol

Neyse canım sağolsun

Gamzeli Yarim/yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin