[ Harrow ]
Stałem na moim Tarasie, patrząc się na Plac.
Godzinę temu widziałem jak Viren i Claudia wyjechali gdzieś, od tej pory się nie pokazali.Wreszcie usłyszałem Końskie kopyta uderzające o kamienie.
Wrócili.Spojrzałem na nich z góry, wygląda na to że coś lub kogoś złapali...
Mam nadzieję że się znów nie będzie chciał bawić w kreatywne pomysły z czarną magią.
Wzdychając ruszyłem w stronę Komnaty, miałem nadzieję że przyjdzie mi powiedzieć o swoim więźniu.
°°°
Dziesięć minut temu zapukał ktoś do drzwi i się otworzyły.
Do Komnaty wszedł Viren z jego córka Claudią i jakimś Elfem.
- Po co ją mi tu przyprowadziłeś? Wątpię że się nam do czegoś przyda - usiadłem na tronie.
- Przepraszam że przeszkadzam mój panie... Ale znaleźliśmy tego Elfa niedaleko Zamku, wzięliśmy ją ze sobą z myślą że chciała przyjść do Zamku i waszą wysokość Zabić... - powiedziała Claudia.
Drzwi ponownie się otworzyły.
Wszyscy w Komnacie się odwrócili, więzień stał na swoim miejscu.
To był Callum.- O cześć Callum'ie, może cię zainteresuje co ją z Tatą upolowaliśmy? - ucieszyła się Claudia.
- Przecież widzę ją, Claudia! - krzyknął Callum.
Elfka przekręciła głowę w jego stronę.
- Callum, musimy pogadać. Viren, daj jej coś do jedzenia i picia, najlepiej do zamknij w celi... Później coś wymyśle - rozkazałem.
- Tak jest, mój Królu - szarpnął młoda Assasynke i wyprowadził z pomieszczenia.
Viren i Claudia zniknęli razem z Elfem.
Jednak Callum stał z gniewem w oczach.
- Tato, serio? Czemu?! - warknął.
- Nie martw się Synku, nie rozdam rozkazu zabić Elfa odrazu, a poza tym... To tylko Księżycowy Elf.. - niedokończyłem.
- Twoim zdaniem to ona jest tylko Elfem? Ona ma to samo prawo żyć i chodzić po tej planecie jak i my! Ona ci NIC nie zrobiła! I jeśli rozkażesz zabić.... Nie odezwę się do ciebie aż pozostali Assasyni po ciebie przyszli! Twój wybór! - wypowiedział z siebie głośno.
- A czemu chcesz żeby tak było? - zapytałem.
- Bo ona jest moja pierwszą przyjaciółką która poznałem poza Pałacem! Rayla jest zabawna, sympatyczna, silna, miła i szybka. Nie chcę abyś właśnie Ty lub Viren zabili mi moją najlepszą przyjaciółkę - wycisnął przez zęby.
- o to ci ostatnio chodziło? Znalazłeś sobie przyjaciółkę? A na dokładkę Elfkę? -
Chłopiec kiwną głową.
- nie wszystkie Elfy są takie jak pozostałe, muszę ją z tego więzienia wypuścić... - spuścił głowę.
Wzdechnąłem.
Jeśli zatrzymam dłużej Elfkę w więzieniu, a Viren nad nią czuwa... Callum mnie znienawidzi...
I co znowu narobiłeś Harrow'dzie?
CZYTASZ
𝑭𝒐𝒓𝒃𝒊𝒅𝒅𝒆𝒏 𝑳𝒐𝒗𝒆 || 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒓𝒂𝒈𝒐𝒏 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆
Fanfiction❗ OPOWIEŚĆ BĘDZIE POPRAWIANA ❗ Historia pełen Tajemnic, magii i miłości. Xadia to piękne miejsce pełne życia i prawdziwej pierwotnej magii, które źródła pochodziły z nieba, wody, księżyca, Słońca, ziemi i gwiazd. Aż do czasu, kiedy odkryto siódme ź...