Byly dvě hodiny po půlnoci a Lara usla na posteli, když v tom zazvonil na zvonek. Kdo by to mohl být takhle pozdě? Brunetka samosebou měla hluboký spánek, protože tohle je po několika letech normální a bezpečné místo. Po pěti minutách neustálého zvonění Lara se konečně probudila. "No jo! Už jdu!" Otevřela dveře a byla překvapená kdo tam stál. "Nat. Emm...a.ahoj. Pojď do vnitř. Co tu děláš tak pozdě? Navíc neměla bys být domas tou ránou? Doktoři by nebyli moc nadšení, kdyby tě tu viděli." Začala se starat.
Redhedtka vešla do bytu. "Je mi fajn. Furt to bolí, ale je mi líp po těch práškách co mi předepsali. Mimochodem ti doktoři, kteří jak říkaš by mě tu nechtěli vidět, tak právě oni mě uvolili k práci." Pousmála se.
Lara pozvedla obě obočí. "Neposlali tě na nemocenskou? Nejspíš, protože se tě bojej, že bys je ztáha z kůže, kdyby to udělaly. Vydělala jsem jak všichni mají k tobě respekt." Začala se lehce smát.
Nat se znova usmála. "Koukám, že tě ten tvůj humor neopustil. Jinak jak se tu líbí?"
"Mám tu všechno co ptřebuji. Vlastní postel, koupelnu, lednici s jídle. Vždyť víš. Nic z tohodle jsem od svích čtrnácti let, takže jo docela to ujde." Přišli do obívaku. Lara si to zamířila ke kuchyňské lince si udělat kávu. "Dáš si kávu nebo čaj?"
"Kávu. Čaj ani po sedmi letech se u mě nestal oblíbeným."
"Dobře." Brunetka připravila dva hrnky a dala vařit vodu do varné konvice. "Hádam, že asi sis nepřišla v půl jedné jen tak povídat jak jde život." Lara zalila oba hrnky s kávou. "Takže proč jsi přišla?" Podala redhedce hrnek.
"Jela jsem do svého bytu, ale máš pravdu. Mám něco co by tě mohlo zajímat. U toho Asasína ve věcech jsme našli tenhle dopis, ale nikdo z nás nedokázal určit jazyk ani překladatelé." Sáhla pro dopis do kapsi své kožené bundy. Vytahla ho a podala ho Laře. "A myslela jsem si, že ty bys to mola vědět. Přece jen byl to Asasín."
Busca e mata a Assassin
Tohle ani nikdo z těch jejich přeladatelů přeložit nemohl, protože bylo to v pralatině. Tím mluví jedině Asasíni. Dole byla pečeť. V tom znaku byl lev držicí růži.Lara okamžitě vzpoměla, že tento erb je italské bývalé šlechtické rodiny Lozzero. "Nikdy z vašich to přeložit ani nemohl. Je to pralatina. Je to hodně stará latina. Pralatina má k současné latině tak blísko asi jako angličtina s ruštinou. Stojí tam najdi a zabij Dark Assassina. Říkala jsem, že byl tam jen, aby mě zabil. Poslali ho Lorezzovi."
Nat byla podivená. Proč by Laru poslala zabít hlava washingtonské mafie? "Tak počkat. Tommaso Lozzero. Hlava místní mafie tě chce zabít? To nedává smysl."
"Ne Tommaso, nýbrž jeho starší bratr Riccardo. Když Marco Lozzero zemřel všechno dědictví zdědil Riccardo, protože Tommaso nebyl Marca syn. Jeho žena ho podvedla myslím, že to bylo se slouhou. Tommaso pak odjel sem do Ameriky. Tady zabil bývalou hlavu mafie Jamese Kaneho a převzal od něj uplně vše. Riccardo po otci získal uplně vše. Od zámku po firmu." Vysvětlila jí brunetka, která si usrkla své kávy. "To víš bratr vyprávěl."
Potom nastalo mezi dvěma ženami trapné ticho, než ho Lara prolomila. "Takže ty a Barton jste spolu?" V jejím hlase byla malinko slyšet žárlivost. Brunetka chtěla zjistit jesli Nat je stále k mání.
Redhedka se podívala na ní s pozvednutým obočím, ale potom se začala smát. "Ty si myslíš, že já a Clint spolu chodíme? Ne. Já a on jsme jen dobří přátele. Navíc on má manželku a dvě děcka. Víš. pomohl mi se od tamtud dostat. Původně mě měl zabít, ale rozhodnul se, že mi pomůže. Prý mi to vyděl na očích." Z hluboka se nadechla. "Navíc já jsem si od doby kdy nás rozdělili nikoho nenašla. Teda zkoušela jsem to, ale vždycky jsem si zpoměla na tebe....Mohu se tě na něco zeptat?" Upila si svou kávu.
ČTEŠ
ASSASSIN | Avengers - Natasha Romanoff
FanfictionLara Kassandra Altair Ezio Auditore-Kenway. Její rodina pochází ze slavných Assassinů. Rudá Komnata ji při únosu zabije mámu a vezme pod svá křídla. Po určitém incidentu jí Komnata prodá HYDŘE a stane se bezcitnym vrahem. Když je ozvobozena od HYDRY...