Kapitola 11: Zúčtování

83 3 0
                                    

Vzali si svou výbavu. Museli se převléci. Lara měla štěstí, že Clint na ní nekoukal. Možná má manželku a děti, ale většina mužů by se s jistotou na Laru podívali. Přece jen byla opravdu krásná a navíc z vlivné rodiny. Museli sebou hodit. Neměli zrovna moc času.

Vyšli z obýváku na chodbu. Lara s Arthurem začali dívat na dveře. Po půl sekundě se ozvala střelba. Tušili to, protože pokud je Tommaso v Hydře, tak bylo jasné kdo vyslal toho Assassina zabít Laru. "Riccardo není v Hydře. Tím pádem pojďme si pro toho zku-." Pohlédla na svého bratra. Ten pouze kroutil hlavou. "Já se z tebe jednou fakt zblázním."

Clint vstoupil do jejich rozhovoru. "Nezačínejte vy dva znova. Pak si tu svou sourozeneckou hádku vyřešíte. Dobře? Musíme jít."

Oba vyběhli směrem k sálu. Střelba se ozívala blíž a blíž. Vběhli na balkon. Všude v sálu bylo sklo ze skleněných dveří na balkony. Riccardova ochranka střílela po Hydře, těch parchantů z Hydry stále přibývalo.

Seskočili dolů. Clint převrátil jeden z větších jídelním stolem, aby vykryl střelbu jejich směrem. "Co teď?" Začal střílet na nepřítele.

Lara vytáhla své zbraně. "Pokud je Natasha opravdu ve Tomassa vinným sklípku, musím se dostat do hlavního vinného sklepa. Snad tam trefím."

Opravdu dlouho tu nebyla cokoliv se za tu dobu mohlo změnit. Naposledy tu byla ve svých šesti letech.

Dvakrát výstřelila z obou zbraní. Čtyřikrát se trefila do čtyř lidi, kteří okamžitě padli k zemi. "Budeš mě krýt. Já přeběhnu. Pak půjdeš ty." Clint nesouhlasně zavrtěl hlavou. "Tam musíš sama. Někdo musí pomoct Riccardovím lidem." Měl pravdu. Víc to schytávali lidi od Riccarda. Brunetka pouze kývla hlavou.

Vyběhla směrem ke dveřím. Clint střílel lukem po Hydře, aby odvedl pozornost od brunetky. Hawkeye byl sice dobrej s lukem, však i mistr tesař se jednou utne. Trefil se do sedmhajzlů z osmi. Toho jediného trefil na půl. Ten právě postřelil brunetku. Měla štěstí, že to bylo jen škrábnutí na bicepsu a ne nic hrozného.

Prošla dveřmi. Před ní stálo jen dlážděné točité schodiště s kamennámi stěnami směrem dolů. Byla rozsvícená světla což bylo taky docela štěstí. Kdo by chtěl jít do sklepa po tmě? I když Laře by to bylo celkem jedno s jejím vylepšeným zrakem.

Sešla celé schodiště dolů do sklepa. Všude byli sudy s vínem. Bylo to jak rozsáhlé bludiště, ve kterém by se lehce každý stratil. Nejdříve šla rovně. Po chvíli zahnula do prava pak doleva. Po pěti minutách bloudění našla dveře do tommasa sklípku. Asi to byl opravdu velký alkoholik, když musel mít zvlášť své víno.

Lara si vzala svůj paklíč. Uměla odemknout dveře i od bankovního trezoru. Tyto dveře pro ni nebyly výjimkou. Otevřela a před ní se objevila delší temná chodba. Mohla zkusit zavolat natashy jméno, ale neudělala to, protože nechtěla ohrozit sebe, však hlavně ne redhedku.

Tiše našlapovala. Pohybovala se jako šelma během lovu. Ve třičtvrtě chodby se zastavila, V místnosti před ní byli čtyři nasvalení ozbrojení chlapy. Nebylo jim vidět do obličeje, protože měli kukly.

Ve vchodu byly železné mříže. Dveře od nich byly naštěstí otevřené. Uprostřed místnosti byl sloup ke kterému byla připoutána osoba a přes obličej měla daný černý pytel. Sloup byl nejspíš podpůrný, protože byl od země až ke stropu. Ta osoba co u toho sloupu ležela byla nejspíš v bezvědomí. Byla štíhlé postavy, dokonce i měla přesně to samé oblečení jako před únosem Natasha. Musela to být ona. Prostě musela.

Jeden z těch chlapů přistoupil k ní. "Měli bychom už probudit tu tommasovu novou hračku." Sundál jí pytel. Jakmile ji sundal kuklu, ukázli se rudé vlasy přesně takové jaké má Natasha. Vlasy ji překryli obličej. "Dělej! Vztávej." Dál jí facku z obouch stran obličeje.

ASSASSIN | Avengers - Natasha RomanoffKde žijí příběhy. Začni objevovat