Kapitola 13: Pokračovaní naší cesty

76 3 1
                                    

A/N: Tahle kapitola bude trošku divná, protože nevím jak se člověk chová na rande. 

Po vánocích v Itálii se Lara vrátila do Washingtonu. Fury naštěstí nebyl na ní tolik naštvaný, ale za to musela na měsíční misi. Měla jednoduchou misi získat informace od jednoho pasáka z Paříže. Mise se vyhrotila. Všechny je musela pozabíjet, ale informace získala. Po návratu se zeptala ředitele na svolení kvůli tetování, které by zakrylo její identifikační číslo z HYDRY. Toto číslo nebylo nikde v záznamech, protože to bylo krycí číslo pro ty záznamy. I proto to Fury svolil. Jinak agentům, kvůli možnosti odhalení to nedovoloval. Lara si na vnitřní stranu předloktí nechala vytetovat rudou růži s černým stonkem. Mělo jí to připomínat osobu, kterou nadevše milovala.

Od té doby uběhlo čtrnáct dní. Brunetka přišla dnes dřív z práce. Momentálně seděla u stolu s kávou v ruce. Udělala hlášení o té misi. Jakmile dopsala hlášení, zazvonil někdo na dveře. Zvedla se s pomalu šla ke dveřím. Otevřela dveře. Stál tam muž z donáškové služby, který měl u sebe kytici asi deseti růží. Podíval se na ni, "Paní jste Lara Auditore-Kenway?"

Chvíli na něj koukala jak na zjevení, "Eee...Jo to jsem já." Dal jí do ruky květinu a odešel. Lara za sebou zavřela dveře. Šla do kuchyně, aby růže mohla dát do vázy. Všimla si nějakého vzkazu v květinách. Byl napsaný úhledným krasopisem. Věděla komu písmo patří.

Dnes. V sedm hodin. Počkej u sebe. Pojedeme spolu.

P.S. Vem si na sebe něco noblesnějšiho např. šaty nebo sako N. <3

Lara se podívala na hodiny. Zbývalo jí jen pár desítek minut do sedmi. Brunetka neměla ponětí co by si na sebe měla vzít. Přemýšlela o džínách, košili. saku a zimním kabátu. Rozpustila si vlasy z copu. Hodila na sebe trochu make-upu. Měla to hotové jen taktak, jelikož po chvilce někdo zazvonil.

Vzala si kabát a šla směrem ke dveřím. "Čau. Tak co můžeme jít?" Málem to s ní seklo, když viděla Nat. Redhetka měla na sobě béžový kabát. Lara si všimla, že pod tím zimním kabátem má černé šaty.

Natasha si všimla jak na ni Lara zírá. "Zíráš." Usmála se. "Můžeme teda jít?" Lara jen souhlasně kývla. "Co pak viděla jsi ducha, že nemluvíš?" Zaflirtovala. Když byli mladé, flirtovali spolu skoro pořád.

Lara zrudla jako rajče. "Eee... N-ne. Já jen... Moc ti to sluší Nat." V tu chvíli redhedtka zrudla stejně jako před chviličkou brunetka. "A ano. Já jsem připravena. Můžeme jít."

Jakmile konečně došli před budovu, už na ně před budovou čekal taxi. Obě si nastoupili. Nat pověděla řidiči kam má jet.

V klidu projížděli městem až k restauraci. Byla ani moc daleko. Řidič jim zaparkoval před vchodem. Obsluha jim šla otevřít dveře. Ona jako gentlewoman jí ještě podala ruku, aby se za ní chytila. Dali řidiči jeho peníze za odvoz. Vešli dovnitř. Restaurace vypadala opravdu draze. Uvítali je další dvě zaměstnankyně restaurace. Jedna jim sundala kabáty a ta druhá se jich začala ptát. "Dobrý večer. Vaše jméno?"

"Dobrý. Rezervace na jméno Romanoff." Odpověděla jí Nat, pak se usmála na brunetku. 

Číšnice se na ně usmála. "Dobře paní Romanoff. Pojďte za mnou." Zavedla je k jejich stolu. Usedli k němu. Servírka jim podala jídelní lístky. "Přinesu vám víno. Jaké byste si dali? Máme tu Italské Kassandra Da Firenze limitovaná edice ročník 1983, Španělské Seňa ročník 1999 a Rioja ročník 2004, Francouzské la Mothe de Margaux ročník 1965 nebo Chateau Lafite Rothschild ročník 1974.

ASSASSIN | Avengers - Natasha RomanoffKde žijí příběhy. Začni objevovat