Kapitola 3: Výjev Minulosti

213 12 5
                                    

Než začneme. Budu ráda když se podívate zpět na tamty části. Upravila jsem tam nějaké věci podle Gal Gadot. Ano. Vím. Jsem nerozhodná píča. Předem díky <3

NATASHA

Nat přišla do jejího a Clinta přiděleného bytu. Byl to tří pokojoví byt. Obě ložnice měli svou koupelnu. Pak tam byl ještě obývák s kuchyní. Byli tam převážně jen, když měli práci. Jestliže měl Clint volno jel domů za rodinou. Nat jezdila s ním, když měla čas.

"No konečně jsi přišla." ozval se Clint z obýváku. Nat si sundala bundu a přišla z chodby do Obýváku. Clint seděl u stolu. Čekal na Natashu, aby si promluvili. "Jak tě znám, tak jsi si byla zastřílet...Mimochodem mám tě pozdravovat od Laury."

Celou dobu se díval na nějaký pořad v televizi.
"Díky. Jak se mají?" Pousmála se. Přišla ke kuchyňské lince a postavila si vodu na kávu.

"Mají se fajn. Určitě líp než ty. Lila se ptala kdy zas přijedeš."
On moc dobře věděl, že s Natashou něco nehraje od té doby co dostali za úkol přivést Laru k výslechu.

Potom co si zalila kávu, si sedla naproti Clintovi. Začala se taky dívat na ten pořad. Ani pořádně nevěděla o čem to je, protože její myšlenky směřovali k Laře.
Z jejího přemýšlení ji přerušil Clint. "Jde o ni?" Ona se ho snažila ignorovat. Dělala, že se dívá na televizi, než tu televizi Clint vypnul. "Promiň co jsi říkal?"

"Zaprvé: Nedělej blbou. Zadruhé: Ptal jsem se jestli myslíš na ni. Nat kdo to je?" mluvil vážně.

Zhluboka se nadechla. "Dneska se o tom bavit nebudu. Nech mě vypít tu kávu a pak půjdu spát. Ty by jsi měl jít taky. Zítra vstáváme brzy. " Ona moc dobře věděla, že neusne. Nikdy se jí nepovede usnou s hlavou plnou těžkých myšlenek.

"Nejdu spát dokud mi neřekneš co se s tebou děje. Stejně nebudeš spát. Nikdy nespíš s těžkou hlavou. Navíc celý ten výslech jsem viděl i slyšel. Rozhodně takhle nevyslýcháš." naléhal na ni.

Nesnášela, když musela mluvit o věcech ze své minulosti. Hlavně tuhle část nesnášela, protože si dávala za vinu to co se stalo Laře "Je to trochu složitější než si myslíš. Víš... Proč jsi mě tenkrát v Budapešti nezabil?"

"No... Byla jsi z toho všeho unavená. Bylo to na tobě vidět. Co s tím společného ona?" Podivil se. Bylo to tak. Krátce potom co prodali Laru, byl Clint Barton vyslán zabít Natashu.

Začala zírat na podlahu. "Víc než si myslíš. To díky ní jsem byla odhodlána opustit Rudou Komnatu za každou cenu."

"Nat. Lidé se mění. Jak je to dlouho co jste se neviděli? Šest let?" On chtěl Nat přesvědčit, že Lara je další agent HYDRY. Nechtělo se mu věřit, že by HYDRU opustila.

"Sedm. Je to sedm let." odpověděla mu hned.

"To je dost dlouhá doba na to, aby se člověk změnil. Natasho já ji nevěřím. Kdykoliv tě může podrazit. Přece jen je nebo jak říká byla agentka HYDRY."
Snažil se, jí říct ať přestane si dělat starosti o někoho jako je Lara.

Podívala se na něj. "Ona není taková... Ona... "

Nenechal jí to ani doříct. "Děláš si zbytečný starosti. Je to jen další sráč."

ASSASSIN | Avengers - Natasha RomanoffKde žijí příběhy. Začni objevovat