*o měsíc později
Lara byla celý měsíc vyslýchana. Bohužel už ne Natashou, protože Clint na ní naléhal, aby to přenechala Colsonovi. Ona sama souhlasila, protože s Furym udělali dohodu. I když ona byla mistryně ve skrývání emocí, samotný Fury viděl tu bolest i lásku k ní. Dohodli se, že pokud Lara jim řekne vše o HYDŘE, tak jí dá druhou šanci. Nat se snažila být u každého výslechu, když to šlo. Dokonce se jí i ředitele povedlo přemluvit, aby brunetce umožnil pod dozorem agentů do výcvikové místnosti, protože díky stísněnému prostoru cele nelze moc hýbat.
Lara jako, každý den byla přivedena do vyslýchací místnosti. Teď už jim neměla co říct. Byla si téměř jistá, že ji nechají někde v nějákom zařízení kvůli Nat. Byla ztracená ve svých myšlenkách. Vůbec nevnímala svět. Z jejích myšlenek ji vytrhl osoba, která vešla do místnosti. Byla podivná, protože ji návštěvou pocítil samotný Ředitel SHIELDu Nick Fury. "Komu vděčím za takovou návštěvu." Řekla mu sarkasticky.
Fury se usadil na židli na proti ní. Ignoroval její sarkasmus a otevřel svou složku, kterou si přinesl sebou. "Lara Kassandra Altair Ezio Auditore-Kenway. Ztracená dědička mění Italské bývalé šlechtické rodiny Auditore. Bývalá Černá vdova, agentka HYDRY." Odmlčel se. "Pro koho děláte teď?"
Brunetka nevěděla co si o tomhle divadlu má myslet. Vždyť jim vše o HYDŘE řekla. "Fury řekla jsem vám úplně vše co o nich vím. Co po mě chcete teď?"Dívala se na něj ledovým pohledem.
"Jen chci vědět kdo jste. Pojď mě si zopakovat vaší minulost po tom co vás prodali." Lara se vyznal hodně vydala, ale on byl jeden z toho malá, u kterých to šlo těžko.
"Británie." Vytáhl ze složky fotky a položil ji před ní. Byla to fotka mrtvoli šlechtice, kterého zabila v roce 2003. Šlechtic začal pátrat po vrazích svích rodičů na vlastní pěst.
"Francie." Vytáhl další. Na ní byl bratr v té době Francouzského prezidenta. V té době měl podepsat jeden zákon, který se jim nelíbil. Zákon byl vrácen parlamentu. A jelikož bylo před volbami, poslanci ho nestihli znova projednat ani schválit. Nově vládě se zákon nelíbil, takže nikdy nebyl schválen.
"Japonsko." Vypálený dětský domov, kde japonská císařaká rodina skrývala svého následníka trůnu. Proč ho tam skrývali? Protože už dvakrát byl na císařskou rodinu pokus o atentát, při jednom z nich přišla jeho matka o život. Nechtěli riskovat přijít i o svého mladého následníka. Bohužel se ukázala Lara, která ho měla za úkol zabít.
"USA." Americký ministr spravedlnosti, který chtěl, aby se všechny americké tajné služby sjednotili. To by samozřejmě hodně uškodilo. Byli by totiž odhaleni Agenti v FBI, NCIS, atd. Nejhorší bylo, že musela zabít celou jeho rodinu. Jedinýho koho ušetřila byla jeho zrzavá dcera, který bylo čtrnáct. Byla hodně podobná Natashe. Díky tomuto rozhodnutí se Laře přezdívá Temný Anděl.
Když ji prodali, HYDRA jí okamžitě vymyli mozek, ale díky ty holce se pomalu začali vracet její vzpomínky. I když to byli jen střípky vzpomínek.
Fury vytáhl poslední fotku ze složky. "Celkem nedávná Itálie." Byla to fotka mrtvoli papeže. Musel zemřít, jelikož to on zjistil kdo je Temný Anděl. "Řekněte mi něco o něm. Pochopil bych ostatní cíle, které vám zadali, ale proč Papež?" Podivil se ředitel.
Lara se cejtila provinile. Nikoho z těch lidí nikdy zabít nechtěla. "Věděl toho o mě až moc. Víte..." Z hluboka se nadechla. "Když jsem zabila ministra a tu jeho rodinu. Začala jsem být nestabilní, však nikomu jsem to neřekla. Zjistili, že papež mě zná, protože byl blízkým přítelem naší rodiny. Nikdy jsem se nedozvěděla se to oni dozvěděli..."
ČTEŠ
ASSASSIN | Avengers - Natasha Romanoff
Fiksi PenggemarLara Kassandra Altair Ezio Auditore-Kenway. Její rodina pochází ze slavných Assassinů. Rudá Komnata ji při únosu zabije mámu a vezme pod svá křídla. Po určitém incidentu jí Komnata prodá HYDŘE a stane se bezcitnym vrahem. Když je ozvobozena od HYDRY...