Lara i ostatní se převlékali na ples. Měli ještě třičtvtě hodiny do zahájení. Jejich věci už byli dávno v arthurově Audi. Brunetka se oblékla do černých šatů bez výstřihu (obrázek), které jí koupil její bratr.
Po návratu jí rodina připravila menší ples. Také zde měla šaty bez výstřihu. Brunetka se za své tělo nestyděla, však Arthur a jejich strýček jí řekli, že nemají rádi, když se moc odhaluje.
Lara seděla na židli před zrcadlem v ložnici, kde se připravovala. Claire se jí snažila udělat alespoň trochu make-upu. "Můžeš prosím, alespoň chvíli sedět v klidu."
Lara nebyla nikdy moc ten člověk co se něják moc extra líčil, spíš vždy jen decentně. Stejně tak to měla s šaty. Ty měla vždy jen příležitostně. "Já sedím v klidu." Snažila se s ní smlovat.
Do dveří vešel s hrdým úsměvem její bratr. "Ty šaty ti sluší. Vybral jsem ti je schválně. Alespoň tě moc neodhalují."
Lara se něj otočila se sarkastickým úšklebkem. "Víš bráško. Já se za své tělo nestydím jako ty. Takže by mi ani nevadilo mít větší výstřih." Claire se začala tiše chechtat jak to jejímu manželovy nandala. "Máš štěstí. Make-up už je hotový.
Arthurovy se změnil obličej z úsměvu na ublížený. Cítil se zrazen vlastní manželkou. " To je přesila to neplatí . Claire jak mě můžeš takhle podrazit? Počkej já ti to vrátim dneska večer." Ironycky se urazil jak malý dítě.
Claire se perverzně usmála. "To se ještě uvidí. Zlato dej si bacha ať nejsi zklamaný."
Brunetka mezi nimi prohazovala oči. Cítila se trochu trapně. Přece jen nemusela poslouchat jak její bratr flirtuje s jeho manželkou. "Dobře vy dva. To by stačilo. Už toho nechte nebo si nechám oči i uši vyplachnot bělidlem. Mimochodem kde je vůbec Clint?"
Ital se na ni otočil. "To ti vrátím ségra. Počkej až tě s někým nachytám. Jinak Clint už šel čekat do auta. My bychom měli už taky jít."
Lara si oblékla černý teplý kabát. "Tak jdem. Zatím se měj Clare." Zvolala na švagrovou z chodby kde byla i s bratrem. Už vycházeli ze dveří, když v tom Claire Arthura chytila za ruku, otočila ho a laskyplně jej políbila. Brunetka raději pokračovala ve své cestě k východu.
Lara sjela výtahem dolů do přízemí. V klidu prošla k východu ven kde už stálo připravené auto, ve kterém seděl lučišník na přední sedačce Audi. Italka si sedla za sedalo spolujezce čili za Clinta. "Proč jsi odešel?"
Lučišník si na ní nastavil zpětmé zrcátko, aby na Italku dobře viděl. "Nechtěl jsem narušit váš rodinný moment." Byl smutný nebo spíš měl strach o svou kamarádku. Či se zdřejmě tam nechtěl cítit trapně.
Brunetka souhlasně kývla hlavou. V tu ránu do auta si sedl i Arthur. "Vůbec nevypadáte jak dva zabijáci." Řekl jim ironicky u toho se ještě zasmál, i když moc vtipný to nebylo. Lařin bratr moc neuměl vymýšlet dobré vtipy, teda alespoň toto vždy říkala Lara jako malá.
Lara se na něj podívala s nepobaveným pohledem. "Haha moc vtipný ty kreténe." Byla na něj naštvaná, protože nesnášela, když si někdo dělal srandu z těch hnusných skoro až brutálním vraždám co spáchala na nevinných lidech. "Proč já nemužu mít alespoň trochu rozumného sourozence." Řekla si šeptem pro sebe.
Jenomže její bratr nebyla až tak hluchý jak se zdálo. Přece jen taky pracoval pro HYDRU, ale s tím rozdíle, že byl pod falešnou identitou. Kvůli svému krytí se nechal oholit jak vousy tak i vlasy a podstopil to samé co Lara. To vše jen kvůli tomu, aby našel svou sestru. Upravil si zpět zrcátko, které předtím Clint. "Za prvé. Mluv slušně. Za druhé. Pokud mi chceš něco říct tak to řekni dostatečně nahlas a srozumitelně."
ČTEŠ
ASSASSIN | Avengers - Natasha Romanoff
FanfictionLara Kassandra Altair Ezio Auditore-Kenway. Její rodina pochází ze slavných Assassinů. Rudá Komnata ji při únosu zabije mámu a vezme pod svá křídla. Po určitém incidentu jí Komnata prodá HYDŘE a stane se bezcitnym vrahem. Když je ozvobozena od HYDRY...