Haklıydı.
Kafamda bu kelime dört dönüyordu ve ben çıldırmak üzereydim.
Aptal anonim haklıydı.
Attığı video okula bakan mobese kayıtlarındandı ve o kağıtları okula asan kişi Karan'la arkadaşlarıydı.
Ellerimi saçlarıma çıkartıp çekmeye başladım. Bir şeyler hissetmem ve acilen kendime gelmem gerekiyordu.
Ellerimi önüme alıp bir süre baktım, titriyorlardı. Tırnaklarımı kollarıma geçirdim. Biraz daha iyiydi.
"Afra!"
"A-Alaz?"
"Ellerini bana ver. Sakin ol."
Ellerimi daha çok kendime bastırdım. Hissetmek istiyordum. Hissedince zaten bırakıcaktım.
"Afra ver ellerini, hadi güzelim."
Alaz'ın yüzünü inceledim. Çok endişeliydi. Dudaklarım kendiliğinden büzüldü. Ellerimi kollarımdan ayırdım ve yanıma yani yere oturmuş olan Alaz'ın dizlerinin üstüne oturdum ve kollarımı boynuna dolayıp ağlamaya başladım. Alaz da kollarıyla beni sardığında az da olsa rahatlamış hissediyordum.
Alaz benden on üç ay büyük abimdi. Annemle babamın biriciği benim ise her şeyimdi. Aynı lisede okuyorduk, o on ikinci sınıftı ben on bir.
"Afra Toprak, idare katına gel."
Adım anons edildiğinde kendimi Alaz'dan ayırdım. Alaz ayağa kalkıp beni de kaldırdı.
"Sen de benimle gel." dedim henüz kendine gelemeyen sesimle. Yüzümü buruşturdum. Ağlayınca sesimden nefret ediyordum.
Alaz beni kolunun altına aldı ve okulun arkasından çıkardı. Beraber okula girip idare katına çıktık. Müdür yardımcısı tam karşımızdaydı.
"Afra, olanların suçlusu kim şu an bilmiyoruz. Birkaç saate öğreniriz ama. Tüm kağıtları topladı arkadaşların. Senin yaptığını düşündüğün birisi var mı?"
Müdür yardımcısı konuşmaya başladığından beri oynadığım parmaklarıma diktim gözlerimi. Bunu bana yapan kişinin artık bu kaçıncı hatasıydı bilmiyordum. Diğerlerinde hep ona inanmıştım ama bu sefer farklıydı. Onuruma leke sürülmüştü. Bunu çok sevdiğim birisi yapmıştı.
Söylemeliydim.
Elimi cebime götürüp videoyu açtım ve müdür yardımcısına verdim. "Karan Yağız."
"Ya siz iyi bir ceza verirsiniz ya da biz polise şikayet ederiz." dedi Alaz. Telefonumu geri aldı ve beni idare katından çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü | text ✓
Literatura Feminina[tamamlandı] sky: Söylediklerimin gerçek olduğunu sen de biliyorsun Toprak. toprak: Gerçek ya da değil, seni ilgilendirmiyor sonuç olarak öyle değil mi? sky: Evet. Belki. toprak: Belki falan değil. Tam olarak öyle. toprak: Bu yüzden yazmasan iyi ede...