"Hoşgeldin Serap Teyze."
"Hoşbulduk Afra, nasılsın?"
"İyiyim teşekkürler, siz?"
"Ben de iyiyim sağol."
Serap Teyze çantasındaki terliklerini çıkardı ve yere koydu. Ardından giyip annemle beraber oturma odasına geçtiler. Ben de kapıyı kapatıp peşlerinden içeri geçtim.
"Kızım sen bize iki orta şekerli kahve yapıp da gel hadi."
Anneme başımı sallayıp arkamı döndüm ve döner dönmez gözlerimi devirdim. Sevmiyordum işte misafir gelmesini de misafir olmayı da. Ne kadar gereksiz şeylerdi bunlar. Eve biri geliyosa canı istediğinde kalkıp kendisi yapabilecek kadar samimi birileri gelmeliydi.
Mutfağa girip çekmecelerin birinden cezveyi aldım. Tezgâhın üstündeki kahveden ve şekerden kattıktan sonra dolaptan kahve bardağı aldım ve ölçerek iki bardak su kattım. Ardından ocağın üstüne koydum ve başka bir dolaptan da tepsiyi çıkardım. Kahve bardaklarını, altlıklarını ve sularını tepsiye dizdim. Ardından yanlarına lokum koydum. Cezveye baktığımda hâlâ kaynamadığını görünce sandalyelerden cezveye en yakın olana oturdum ve mutfağa girince masanın üstüne koyduğum telefonu elime aldım.
sky: Ne misafirmiş arkadaş kaç saattir yoksun
sky çevrimdışı 14.21
toprak: Kahve yapıyordum
sky çevrimiçi 14.28
sky: Hamarat kız
sky: Umarım benim kahvemde yanlışlıkla tuz olmaz ;)
toprak: Yavşaklık yapma görürsün sonra kahvede ne var ne yok
sky: Sustum
toprak: Aferin
sky: Acaba biz artık wp mi geçsek
sky: Bir ay olmuş sonuçta
toprak: Oldu paşam başka isteğin
sky: Ama neden geçmeyelim ki
toprak: Sen benim hangi isteğimi yaptın da ben seninkini yapayim
Telefonu masaya bırakıp hemen ayağa kalktım ve taşmak üzere olan cezveyi hızlıca kaldırıp mutfak taşının üstüne koydum. Az daha gidiyordu kahveler. Bardaklara boşaltıp tepsiye güzelce yerleştirdim. Tepsiyi alıp içeri geçtim ve servis ettikten sonra tepsiyi koyma bahanesiyle salondan kaçtım. Gidip telefonumu aldım ve bağdaş kurarak sandalyeye oturdum.
Evet bağdaş kurarak.
sky: Sen iste ben senin için her şeyi yaparım güzelim
sky: Darılıyorum ama
sky: Ne zaman istedin de yapmadım
sky: Hem zaten sen bir şey istemiyorsun ki
sky çevrimdışı 14.52
toprak: Karşıma çık diyorum
toprak: Çıkıyor musun sanki
sky çevrimiçi 15.03
sky yazıyor...
sky: Çıkıyorum
sky: Artık gerisi Allah'a emanet
'°'
Allah noluyo
Ben geri geldimm. Özlendim mi? Ben burayı özledim. :D
Ayrıca bir kurgu düzenlemeye başladım. Göz atarsanız bi çok mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü | text ✓
ChickLit[tamamlandı] sky: Söylediklerimin gerçek olduğunu sen de biliyorsun Toprak. toprak: Gerçek ya da değil, seni ilgilendirmiyor sonuç olarak öyle değil mi? sky: Evet. Belki. toprak: Belki falan değil. Tam olarak öyle. toprak: Bu yüzden yazmasan iyi ede...