on iki

243 14 12
                                    

"Afra, kendin demedin mi çok ağır konuştu puşt diye. Hem sövüp hem de neden yazmıyor diye üzülüyor musun?"

"Ama Aylin çok alışmışım. Bir anda girdi hayatıma ve bir anda çıktı. Gidip gidip ona yazasım geliyor. Bir hafta oldu nerdeyse ve o hâlâ yazmadı."

Başımı tekrar sıraya gömdüm. Aptal Sky. Ne olurdu yazsaydı? Ben sanki yiyecektim onu. Neden o kadar saçmaladıysa artık. Onu bulunca nefesi kesilene kadar boynunu sıkacağım. Boğulsun puşt.

"Engellediğin için olabilir mi?"

"Daha önce engellediğimde yan hesabından yazmıştı. Yine yazsın, banane."

"Ne bileyim ben Afra ya! Git çok istiyorsan ona yaz niye yazmıyorsun diye."

"Aylin salak mısın sen niye yazayım? Kendisi konuşmak istemiyor zaten!"

"Kim kimle konuşmak istemiyor?"

Bir sen eksikten Alaz. Gel de anlat şimdi.

"Fransisco benim mesajlarıma cevap verniyor Alaz!" diyip yakalarından tutup başımı göğsüne gömdüm, gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Umarım Aylin söylemek istemediğimi anlayıp beni ele vermezdi.

"Ne saçmalıyorsun yine Afra? Manyadın sen iyice. Çekil üstümden."

Ellerimi yakalarından çekmeden önce gözlerimi kısarak kafamı yüzünü görebilecek kadar kaldırdım. Alaz yakışıklı olmasına yakışıklıydı da şu an hiç güzel bakmıyordu. Ellerimi yakalarından ışık hızıyla çekip sırıtarak yakasını düzelttim.

"Niye geriliyorsun ki şimdi?"

"Boş yapıyorsun Afra, neyse. Akşam eve biraz geç gelebilirim. Beklemeyin beni çok."

"Kayalarla mı olacaksın?" dedi Aylin, Alaz onayladıktan sonra başımı köpek sever gibi okşadıktan sonra gitti. Arkasından başımı yukarı kaldırıp sabır diledim. Yoksa yakında Alaz'ın da boğazına atlayacağım. Çok bile dayandım.

"Bence sen onun engelini kaldır. En azından belki kaldırdığını fark edip niye kaldırdığını falan sorar."

'°'

Geçiş bölümü

Gökyüzü | text ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin