Nina jest wysoką 16 latką z niebieskimi oczami i różowymi włosami. Nina lubi wyróżniać się z tłumu, dzięki temu własnie ma różowe włosy.
- Jesteś pewna, że chcesz to zrobić teraz a nie poczekać do 18 urodzin ?
- Jestem pewna mamo, chodzmy już bo się spóźnimy !
Mama Niny nie była wysoką kobietą, mierzyła zaledwie 160 cm wzrostu a Nina 170cm więc wyglądało to komicznie kiedy szły razem przez miasto. Nina odziedziczyła wzrost po ojcu który ma 185cm. Olivia (mama Niny) miała krótkie ciemnobrązowe włosy i niebieskie oczy. Jak na 45 latke wyglądała bardzo dobrze i to po niej Nina odziedziczyła urode.
W salonie tatuażu, Nina i Olivia poszły sie upewnić, że wizyta jest dlaje aktualna. Na miejscu przywitała ich wysoka blondynka, z całą masą niesamowitych tatuaży. Mogła mierzyć ok 180 cm wzrostu i wyglądała na 24 lata.
- Dzień dobry. Moja córka miała dziś sobie tutaj zrobić tatuaż. - Witam. Poproszę imie i wiek. - uśmiechneła się blondynka. -Nina Cooper. 16 lat.- Dlatego, że Pani cóka ma tylko 16 lat potrzebuje Pani zgody dotyczącej tatuażu córki.
Po podpisaniu wszystkich zgód i innych papierków, Nina wreszcie była gotowa do swojego pierwszego w życiu tatuażu. Marzyła o tym od 4 lat i jej marzenie wkońcu się spełniło. Blondynka poszła powiadomić tatuażyste, że dzis ma ostatnią klijętke. Po 5 minutach do recepcji wszedł wysoki ok 189cm wzrostu, mężczyzna mógł mieć 25 lat, ale najbardziej w oczy żucały się dwie rzeczy, pierwsza to masa tatuaży na rękach a druga to te niesamowicie niebieskie oczy w których Nina zakochała się od razu.
- Cześć jestem Nick i to ja będę Ci dziś robił tatuaż. - Powiedział wyraźnie onieśmielony jej urodą. - Nina, miło mi.- Uśmiechneła się delikatnie zapatrzona w jego niebieskie oczy. - Pani córka będzie bezpieczna, niestety pani nie może tam być ze względu na sterylnośc pomieszczenia- Oczywiście kłamał by być z nią sam na sam. - Dobrze, niech będzie- Zirytowanym tonem zgodziła się Olivia.
W tej jednej chwili w głowie Niny przemykało tysiące myśli ale głównie to, że Nick jest cholernie przystojny , i będzie z nią sam na sam na jakąś godzine lub dłóżej.
CZYTASZ
Tatuaż.
Ficțiune adolescenți"Tatuaż" opowiada o dziewczynie imieniem Nina i chłopaku imieniem Nick. Nina ma 16 lat i jest uczennicą szkoły w Anglii a Nick to 25 letni tatuażysta. A to ich historia.