0.1 - gece 03:00'te

1.1K 59 16
                                    

Gecenin en sevdiğim saatlerindeydik, ve geniş salonda kimse yoktu. Herkesin kendi odasında olmasını fırsat bilip, sessizlikten yararlanmak için kitabımı alıp buraya gelmiştim.

Sadece yeni başlamış olan yağmur sesi, kitabım, kısık bir tonda açmış olduğum caz müzik, ve ben vardım gecenin karanlığında. Sayfalarımı yanımdaki küçük masanın üzerinde bulunan sarı ışıklı şık abajur aydınlatıyordu.

Merdivenlerden inen adım sesleri duydum daha sonra. Adım seslerinden anladım kimin geldiğini, ama karşıma geçmesini beklemiyormuş, odağım dağılmamış gibi yaparak bakışlarımı kitabımdan kaldırmadım.

Minik adım seslerinden sonra bir çift beyaz ojeli çıplak ayak girdi görüş açıma, ve yavaşça kaldırdım bakışlarımı hevesli değilmiş gibi.

Dolgun pürüzsüz bacaklarını, kalçalarının hemen altında biten beyaz geceliğini gördüm sonra. İncecik belini, gerdanını açık bırakan tenini, boynundan uzanan ucunda minik bir yıldız olan kolyesini gördüm. Geceliğinin tek askısının narin omuzlarından kaymış olduğuna tanıklık edince ise dayanamadım daha fazla, ben istemeden bir iç çekiş firar etti dudaklarımdan.

"Kızma hemen." dedi yumuşak bir tonda. Ellerini arkasında birleştirmiş, sanki çalan müziğe eşlik etmek ister gibi hafifçe sallanıyordu.

Umursamaz bir tavırla, "Neden uyandın?" diye sordum.

Gerçek merak ettiğim ise benden on yaş küçük bir genç kızın mini etekleri ve ipek gecelikleriyle kafamı nasıl bu kadar kolay karıştırabildiğiydi, ancak bunu sormanın ne yeri, ne de zamanıydı.

Karşımdaki koltuğa geçip oturdu, ayaklarını kalçasının yanına aldı, pürüzsüz teni daha çok girdi görüş açıma, ve işime geldi bu.

"Hiç uyumadım ki." dedi başını eğerek.

"Neden?" diye sordum bu sefer gerçek bir merakla.
Onu uyutmayan, ya da uykularını kaçıran şey neydi, merak ettim.

Dudaklarını büzerek gülümsedi.
Kalbim durdu sandım.

Sonra mırıldandı kedi gibi. "Kızmayacaksın ama.."

"Söyle Jennie."

"Adımla seslendiğinde çok korkunç oluyorsun."

"..."

"Cevap vermeyip gitmem için gözlerini bana diktiğinde de."

"..."

"Canım dondurma çekti."

Hah.

Başımı kitabıma eğerek güldüm, kendimi tutamadım. Hem cümleyi ne kadar sevimli söylemiş olduğuna, hem de onu uyutmayan şeyin yalnızca bir dondurma olmasına.

"Sipariş edebilirsin." dedim dünyanın en mantıklı önerisini yaparak.

Omuz silkti çocuk gibi. "Olmaz." dedi. "Beraber gidelim."

"Seni götürmesi için Bay Park'ı arayabilirim."

"Bay Park'ı değil, seni istiyorum." Bir talepte bulunurken sürekli dudaklarını büzdüğünün farkında mıydı? Ve keşke beni istediğini onu dondurma almaya götürmem için söylememiş olsaydı tabi.

Gözleri heyecanla parladı aniden. "Bisikletle gitsek olmaz mı?"

Ciddi misin der gibi baktım, "Yağmur yağıyor Jennie." dedim kaşlarımı çatarak.

Ayağa kalktı, ve karşıma, yakınıma geçtiğinde başımı kaldırmak zorunda kaldım. İfadem yumuşadı hemen, fark etmedim. Ama o fark etti, bunu fırsat bildi. "Bir şey olmaz." dedi sevimlice gülümseyerek. Ve köpek yavrusu bakışlarını atıp, "Lüüüttfeeenn!" demeyi de ihmal etmedi.

"Hasta olursun." diye üsteledim hâlâ istediğini reddedebilecekmiş gibi. Çünkü o lütfen diye sızlanmadan önce, Bay Park'ı değil seni istiyorum dediğinde çoktan ikna olmuştum bile.

Acizdim.

Kendimden on yaş küçük, 20 yaşında sevimli bir kıza bu kadar kolay yeniliyor olmam acizlikten başka bir şey değildi. Pekâlâ kazanmayı deniyor bile değildim de.

"Islanacağız." dediğimde isteğini gerçekleştireceğimi anlayarak kocaman gülümsedi.

"Islanalım." dedi. Ellerini çırptı. Yanağıma minik bir öpücük bıraktı. "Hemen gider geliriz." diye şakıdı büyük bir sevinçle.

Ve bu kadardı.

Gece 03:00'te.

Sakince kitabımı okurken yanıma o geldi.

Dışarıda yağmur yağarken bisikletle dondurma almaya gitmek istediğini söyledi.

Ve otuzuna yeni basmış bir adam olan ben de bunu kabul ettim.

Peri kızından minik bir öpücük kazandım.

Islandık.

Saçlarını kuruttum.

Dondurma yedik.

Her şeye değdi.

• ☆ •

SELAM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELAM.

bolumler birbirinin devami seklinde olmayacak, her bolum baska bir tarihe gidecegiz. -taehyung'un gunlugunu okuyormussunuz gibi hissetmenizi istiyorum aslinda..🥲
kafa dagitmak icin yazdigim mini bir fic, umarimmmm hosunuza gider,,,🎀💘

rahatsiz olabilecekler icin uyari!!!
kurguda yas farki, cinsellik, kufur gibi ogeler bulunacak. ilk bolume aldanmayin, romantik bir iliskiden cok toksik bir iliski okuyacaginizi bilerek okuyun lutfen🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

vote vermeyi unutmayin🫰🏻

fishtail | taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin