Keyifli okumalar bol yorumlar efenim ❤️.
------------
LUHAN
------------Kulağıma ve başıma işkence eden telefon sesiyle uyandım.
"Ne var Aidou?" dedim ekrana bakma gereği duymadan. Ruh ikizi olmak böyle bir şeydi.
"Sabah bana geliyordun hani? Şerefsiz herif, madem gelmeyeceksin neden beni sabahın köründe uyanmam gereken bir program yapıyorsun? PİÇ!" dedi sinirle.
"Cuma günü geleceğim demiştim." Kendime gelmek adına elimle gözlerimi ovuşturdum.
"Bugün cuma zaten salak!"
"Oha... Ciddi misin?" diyerek telefon ekranına baktım.
"Neredesin ve neden bu kadar şaşırdın? İki gündür ne yapıyorsun sen? Boşanma konuşmanı yaptın mı?"
"Evdeyim. Ne yaptığımı kısa ve öz bir şekilde söyleyecek olursam: Seks. Sehun yeni teknikler öğrenmiş. Tanrım, zaman kavramımı unutmuşum. İki gündür yataktaymışız ve ben boşanmaya iki seks uzaktayım. Şu an yatakta olmadığı için iki diyorum." dedim iki gündür yatakta olduğumu şimdi fark ederek ve lanet olsun Sehun sekste neden bu kadar iyiydi?
"Evet, evet başkalarından öğrendiği teknikleri sende uyguluyor. Bildiğimiz boynuz koleksiyonuna yeni boynuzlar eklenme hikayesi. Sehun bu aralar ne yapıyor? Hintlilerle mi takılıyor?" dedi Aidou oldukça iğrenç bir ses iğneleme yapıp keyfimi bozarak.
"Derdin ne senin?" Sinirle doğrulmaya çalıştım ama kalçam ve belim fena ağrıdığı için biraz zor olmuştu.
"Hmm... bir düşünelim. Derdim ne olabilir bir bakalım: Sabah geleceğini söylediğin için erkenden uyandım ve evde bir şey olmadığı için markete gittim. Ben ala uykulu bir şeyler hazırlayıp en sevdiğim parmağımı keserken SEN BOŞANMAK İSTEDİĞİN VE BU KONUŞMAYI ÇOKTAN YAPMIŞ OLMAN GEREKEN ADAM İLE SEKS YAPTIĞIN YATAKTA MIŞIL MIŞIL UYUYORDUN! BU YETMEZMİŞ GİBİ UTANMADAN DAHA BOŞANMAK İSTEDİĞİN VE BU KONUŞMAYI ÇOKTAN YAPMIŞ OLMAN GEREKEN ADAM İLE SEKS YAPMA HAYALLERİ KURUYORSUN! SİKİK HERİF! OTUR OTURDUĞUN YERDE, Kİ KAST ETTİĞİM SEHUN'UN PENİSİ, VE KOCANA BİR ZAHMET AŞIK OL! HEM BOŞANMA DERDİNDEN KURTULURSUN HEM SEHUN'UN YENİ TEKNİKLERİNİ DAHA ÇOK ÖĞRENİRSİN HEM DE BEN RAHAT RAHAT UYUYUP UYKUMU ALMIŞ OLURUM!" dediği gibi telefonu kapattım.
Yorgun olmasaydım Aidou'nun evine gidene kadar onunla telefonda kavga edip evine girince de saçını başını yolabilirdim ama fazlasıyla yorgundum. Yatakta iyice doğrulup biraz gerindim ve Aidou'ya gidip uyumasını ve birkaç saate geleceğimi belirten bir mesaj yazıp hızlıca banyoya girdim.
Banyomun ardından hazırlanıp odadan çıktım. Sehun'un çalışma odasından bangır bangır müzik sesi yükseliyordu. Sehun tip ve karakter olarak hiç göstermiyordu ama metal müziği ve türlerini çok severdi. Evli olduğumuz dört yıl boyunca bu sevgisini çok net görmüştüm. Garip bir şekilde kendisi şarkıya eşlik etmezdi ama şarkıyı evin belli noktalarında duyulacak şekilde son ses dinlerdi. Odalardaki yalıtım gayet iyi olduğu için bundan hiç rahatsız olmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Fanfiction"Sehun'dan boşanmak istiyorum." dedi Luhan hızlıca ve sıkıcı bir ses tonuyla. Ve Sehun bu cümle ile kış güneşinin battığını çok acı bir şekilde hissetti. --- Luhan, dört yıl önce iş nedeniyle Oh Sehun ile evlenmişti ve bir gün kağıt üstünde olan beş...