BÖÖÖÖÖ!
MERHABA! MERHABA!
Nasılsınız?
Yeni yılınız kutlu olsun. Sağlıklı, mutlu ve bol paralı geçsin.
Ben bu aralar karışığım. Kpss'ye girdim ve ilk sınavım çok kötüydü. Olmadığını düşünerek işe girdim. Sonra sınav iptal oldu. Hem işe hem sınav çalışmaya devam ettim. Sınavı hallettim. İnşallah bu sene atanacağım. Hala işteyim ve yoğun çalışıyorum. Ona alışmam uzun sürdü ama hallettim gibi.
Atanma durumuma göre bölümler atmayı düşünüyorum. İnşallah yazabilirim.
Bölüm uzun ama karışık mı bilemedim. Uzun bir ara verince 'Acaba bunu yazmış mıydım?' hissi çok oldu ama kontrol edemedim. Yine de sonda bütünlüğü var.
Umarım bölümü seversiniz.
Keyifli okumalar bol yorumlar!
Küfür yok biliyorsunuz.
------------
LUHAN
------------Uykumdan kendimce uyanıp gözlerimi açtığımda karşımda Sehun'u görememiştim. Neredeyse her gün Sehun'un öpücükleri ile uyanıyordum ama Sehun bazen kahvaltıyı yatakta yapmak istiyordu. Bu yüzden önce kahvaltıyı hazırlayıp sonra beni uyandırıyordu. Çok nadir olarak kahvaltıyı yatağa getirmeden kendim uyanıyordum. Kendi başıma uyandığıma göre Sehun hala kahvaltıyı hazırlıyor olmalıydı.
Göz devirerek bir süre tavanla bakıştım. Yatakta kahvaltı günlerinde Sehun artık değişmiş olan normal halinden çok daha enerjik oluyordu. Bu enerjisinin neyden kaynaklandığını ve nasıl atmak istediğini biliyordum ama hiç ondan yana olmuyordum. Sehun ile dört yıldır evliydim ve bu süre zarfında seks konusunda ondan ne çekinmiş ne de kaçmıştım. Çünkü Oh Sehun yatakta çok iyiydi. Kolumu kaldıramayacak kadar yorgun ya da sarhoş olsam dahi Sehun ile hep yatmıştım. Boşanıp bir daha birbirimizi görmesek ama bir şekilde karşılaşıp Sehun ile seks yapacak duruma gelsem ve başka birini sevmiyorsam büyük ihtimal onunla yine yatardım.
Kazadan sonra ondan her halükarda kaçmak istiyordum ama konu cinsel birliktelik ya da temas olunca ondan daha bir hızlı kaçıyordum. Sehun'la cinsel anlamda birlikte olmayı kesinlikle istemiyordum ve bunun düşüncesi bile garip bir şekilde beni korkutuyordu.
Oflayarak örtümü başıma çektim ve bugün ondan nasıl kaçarım diye düşündüm.
İlk ikisinde hasta rolü yapmıştım. İlkini yemişti ama ikincisini bana çaktırmamaya çalışsa da yememişti. Üçüncüsünde karnım ağrıyor diye büyük bir yaygara kopartmıştım. Sonu hastanede iki günümün yok olmasına neden olacak uzun bir sağlık kontrolüyle bitmişti. Çünkü Sehun çok endişelenmişti.
O sağlık kontrolü ve bana bolca verilen besin, vitamin, mineral takviyesinden sonra hasta olmam kesinlikle imkansızdı. Çünkü takviyelerin hepsini Sehun kurduğu alarm ile bana salisesi salisesine vaktinde veriyordu. Spordan sonra beni kucaklayarak kendisi banyo yaptırdığı için terimin soğuması yüzünden hasta da olamazdım. Öyle bir durum imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Fanfiction"Sehun'dan boşanmak istiyorum." dedi Luhan hızlıca ve sıkıcı bir ses tonuyla. Ve Sehun bu cümle ile kış güneşinin battığını çok acı bir şekilde hissetti. --- Luhan, dört yıl önce iş nedeniyle Oh Sehun ile evlenmişti ve bir gün kağıt üstünde olan beş...