MERHABA!
Yeni yıl size mutluluk, sağlık ve bol para getirir inşallah. 😂😂
Bölümüm daha erken yayımlayacaktım ama planlarıma uyamıyorum maalesef.
Keyifli okumlar, bol yorumlar efenim 💜💜.
-----------
LUHAN
------------Tatlı geçen bir uykunun sonunda uyanmak beni dinç hissettirmişti ama yanımda Sehun'u görmemek beni üzmüştü. İkimiz de sabahın köründe uyumuştuk. Bu adam robot muydu da erken kalkabiliyordu, anlamıyordum.
Oh Sehun'un bazen robot olduğunu düşünmüyor değildim ama öyle olmadığını bildiğim kanıtlarım vardı. Yine de insan her zaman tereddüt edebiliyordu.
Hızlıca telefonuma uzanıp saate baktım. Ofladım. Öğleyi biraz geçmişti. Sabaha doğru uyuduğum düşünülürse bu saatte iyi bile uyanmıştım.
Üstümdeki örtüyü tekmeleyerek yataktan kalktım. Yüzümü yıkayıp bakım yaparken aklımda Sehun'un kaçta uyanıp işe gittiği ve şu anda iyi olup olmadığı vardı. İnsani sınırlarını fazlasıyla zorlayan biriydi ama şu an onun hakkında hiç olmadığı kadar endişeliydim. Çünkü onu normal bir günümden daha çok düşünüyordum.
Sehun'u düşünüyordum.
Aynadaki görünüşümün utanmaya benzer bir yüz ifadesine dönüştüğünü gördüğüm gibi banyodan çıktım. Kahvaltı için aşağı inmek üzere koridorda yürürken Sehun'un odasından sesler geldiğini duydum. Hızlıca büyük adımlar atıp odanın içerisine doğru baktım ve Sehun'u gördüm.
Masasının başında elinde sigara, yüzünde gözlük ile dizüstü bilgisayarına oldukça sinirle bakıyordu. Saçlarını geriye doğru taramıştı. Üstünde oldukça ince, içine gösteren beyaz bir gömlek vardı ve düğmeleri karına kadar açıktı. Böyle giymek yerine gömleği hiç giymese de olurdu ama hoş dekoltesinin arkasına sakladığı vücuduyla fazlasıyla seksi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Fanfiction"Sehun'dan boşanmak istiyorum." dedi Luhan hızlıca ve sıkıcı bir ses tonuyla. Ve Sehun bu cümle ile kış güneşinin battığını çok acı bir şekilde hissetti. --- Luhan, dört yıl önce iş nedeniyle Oh Sehun ile evlenmişti ve bir gün kağıt üstünde olan beş...