MERHABA!
Son kısmı daha güzel yazmak istiyordum ama bölümü hemen atmak istediğim için hızlıca yazdım. Bir de elektriklrr gidip geliyor. Güvenemedim artık.
Keyifli okumalar efenim 💜.
------------
LUHAN
------------Yılbaşı yaklaştığı için, birkaç ay kalmıştı, yılbaşına özel yeni tasarımlar yapmamız gerekiyordu. Kendim oldukça beğendiğim setler çizmiştim. Şirketimdeki çizerlerden de güzel şeyler gelmişti ama Aidou önüne serilmiş onca çizimin hiçbirini beğenmemişti. Birkaçında yaptığım değişiklere rağmen mızmızlanıp duruyordu. Orta yolu da asla bulamıyorduk. Benim siyah dediğim her şeye o beyaz diyordu.
Bu bizim için bir ilkti. İlk kez bu kadar farklı fikir ayrılıklarına düşüyorduk. İlk birkaç saat bunu normal karşılamıştım. Hoşuma bile gitmişti. Çünkü Aidou ile hep aynı fikirde olduğumuz için beyin fırtınası çok yapamıyorduk. Karşılıklı fikirlerimiz sayesinde iki sete yenilikler eklemiş ve onları daha da güzelleştirmiştim.
Ama Aidou hala hoşnut değildi. Çalışma odamdan çoktan çıkıp anime izlememiz gerekirken hala masanın başında işimizle uğraşıyorduk.
"Saçını başını yolarım bak senin." dedim elimdeki tableti ona doğru fırlatarak.
"Yeni bir şeyler istemek suç mu? Ha! Suç mu? Daha yaratıcı olamaz mısınız?"
"Takı yapıyoruz Aidou. TAKI! Yeni olan ne yapabiliriz? Yeni bir şey istiyorum diyorsun ama ne istediğini bilmiyorsun. Kolyeyi kulağımıza mı takalım yani, bu mu yeni bir şey?"
Aidou düşünür gibi yapınca saçına doğru hamle yaptım ama benden kaçtı.
"Senin bence başka bir derdin var. Oradaki sıkıntını işe yansıtıyorsun. Ya derdini anlat, içini dök ve rahatla ya da SİKTİR OL GİT! İşimiz zaten başımızdan aşkın, daha da zorlaştırma."
Sinirlenmemle Aidou dudağını büktü. Sandalyesini bana yaklaştırıp kollarını belime doladı. Başıyla boynuma sürtünürken kollarını okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Fanfiction"Sehun'dan boşanmak istiyorum." dedi Luhan hızlıca ve sıkıcı bir ses tonuyla. Ve Sehun bu cümle ile kış güneşinin battığını çok acı bir şekilde hissetti. --- Luhan, dört yıl önce iş nedeniyle Oh Sehun ile evlenmişti ve bir gün kağıt üstünde olan beş...